En dat wil je zelf ook?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:05 schreef Cothen het volgende:
hmmm, volgensmij ben ik zojuist aangenomen om na mijn afstuderen te blijven werken...
Maar al te graagquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:09 schreef JortK het volgende:
En dat wil je zelf ook?
Salariseisen neerleggenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:16 schreef Cothen het volgende:
[..]
Maar al te graag
Gesprek was een beetje kort:
Cothen: "Ik wil hier graag blijven werken na mijn afstuderen"
Manager: "Prima, dan moeten we daar maar een contract voor opstellen"
Cothen: "..."
Hoe zo volgens mij? Klinkt als dat je er nog niet helemaal zeker van bentquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:05 schreef Cothen het volgende:
hmmm, volgensmij ben ik zojuist aangenomen om na mijn afstuderen te blijven werken...
eest zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Hoe zo volgens mij? Klinkt als dat je er nog niet helemaal zeker van bent.
Nog steeds netjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:08 schreef Cothen het volgende:
[..]
eest zien, dan geloven
Ging ook snel
Je moet gewoon duidelijk aangeven wat je eisen zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:06 schreef Cothen het volgende:
Morgen maar eens vragen hoe de vork in de steel steekt.
Jij kwam op die webcast?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:16 schreef WyriHaximus het volgende:
Idd ff live zitten kijken net. Ging wel erg snel trouwens.
Nee man zit euronews te kijken. Heb vrij vandaag omdat me vriendin jarig isquote:
Gefeliciteerd danquote:Op woensdag 10 september 2008 09:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee man zit euronews te kijken. Heb vrij vandaag omdat me vriendin jarig is.
Da's lief!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee man zit euronews te kijken. Heb vrij vandaag omdat me vriendin jarig is.
Feliquote:Op woensdag 10 september 2008 12:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Ze is de halve dag weg daar niet van.
Thanks
Ze krijgt al suprise postquote:Op woensdag 10 september 2008 12:32 schreef Cothen het volgende:
[..]
Feli
Kan je wel een leuke surpriseparty organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |