abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222181

anouk & maurice worden door de bewoners genomineerd .

zal maurice dan , aanstaand donderdag weggestemd , zijn woord houden .

en weigeren , de door bigbrother aangeboden ruil met anouk te accepteren .

martin en sabin staan al klaar om terug te keren in het bb-huis .

breekijzer , snel en wijzer

pi_222182
Hoho, breekijzer. Je zegt daar nogal wat! Ik bedoel: ik ben zelf ook een beetje paranoia, maar jij beweert hier even keihard dat dat behalve de nominatie van Anouk ook die van Maurice al vastligt?
En wat is dat over Martin en Sabine? Dit zou prima in mijn ultieme complot-theorie passen, maar voor zulke beweringen wil ik toch graag wat onderbouwing. Over Martin is iedereen het wel eens dat die waarschijnlijk terugkomt, maar Sabine? Of weet jij meer dan wij? Hoezo ben jij inside/outside?

Eerst zien, dan geloven. Ik heb toch wat hardere bewijzen nodig voordat ik dit soort uitspraken voor waar aanneem.

Overigens om je vraag te beantwoorden: de vijf originals waren heel stellig dat als ze er uit gestemd worden dat ze niet met Anouk zullen ruilen. Dus dat wil zeggen dat er dan twee uitgaan.

Maar ja, dat wil weer zeggen dat er dan ruimte is om iemand terug te brengen. Krijg je misschien toch nog gelijk .....

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_222183

breekijzer,

Je zegt; Anouk en Mautice zijn genomineerd. Is er dan al genomineerd en heb ik dat gemist????

-

pi_222184
ja, dat wil ik ook wel weten, naar mijn idee worden bart en anouk genomineerd.
  maandag 22 november 1999 @ 14:02:00 #5
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_222185
quote:
op 11-22-1999 om 05:17 AM schreef breekijzer het volgende:
<blabla>
martin en sabin staan al klaar om terug te keren in het bb-huis .

OK, nu ga ik een beetje gekke vraag stellen. Niet persoonlijk bedoeld hoor, en verder zal je best een heel betrouwbare jongen zijn, maarreh... hoe weet je dat, en waar zijn de bewijzen?
Ja, kweet het, gekke vraag, natuurlijk zit er 200% waarheid in je post en zo, uiteraard, tuurlijk, maar toch, voor alle zekerheid, zou ik graag, eventueel, een beetje bewijs willen hebben. Een pietsje

MrMurphy

maandag 22 november 1999 @ 14:07:00 #6
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_222186
Maurice hoeft geen woord te houden als ik Quast goed begrijp. Onder het kopje "nominaties zijn bekend" meldt hij immers de volgende nominaties door de bewoners:

5 Anouk: Maurice + Bart
3 Bart: Anouk + Karin
2 Maurice: Bart en Anouk
1 Ruud: Maurice + Anouk
0 Karin: Ruud + Anouk
0 Willem: Anouk + Bart

Bye Bye noekie

[Dit bericht is gewijzigd door Fokke (Datum 22 November 1999).]

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_222187
de actualiteit geeft antwoord op alle vragen.

bart blijft als soldaat bij de regels van het boekje en wijst bigbrother terecht

bart beschouwt anouks nominatie als een non-nominatie en kijkers-keuze irrelevant

bart voelt zich voor zoveelste maal uit de groep gestoten

bart gaat. wilde er toch al uit. heeft nu met de stemmings-zwendel een reden ,
om met opgeheven hoofd te vertrekken : heeft bigbrother ontmaskerd !

------------------

[Dit bericht is gewijzigd door breekijzer (Datum 22 November 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')