zover ik weet, gaat hij over dag naar zijn werk, is hij getrouwd met een vrouw die ergens op deze planeet is , waarvan hij niet weet waar ze is, maar waar hij wel nog steeds mee getrouwd is voor de wet(vergeten te scheiding zegt hij altijd) die wel goed geboerd heeft en die wel genoeg geld heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:36 schreef mrfool het volgende:
schade vergoeding ga je verhalen op welke manier? heb je altijd aangifte gedaan bij schade? het is een roker die volgens mij dag tot dag leeft en overal lak aan heeft, dus valt er wel wat te halen bij hem?
het is opgesteld door een advocaat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:41 schreef LXIV het volgende:
Je maakt als verhuurder geen schijn van kans. Het contract is vast en zeker niet in samenwerking met een notaris opgesteld, het is namelijk onwettig. Je kunt niet voor zo'n lange termijn verhuren.
Wat je kunt doen? Je kunt jaarlijks de wettelijke huurverhoging doorvoeren, hopen dat hij jouw als verhuurder niet laat verplichten het achterstallige onderhoud uit te voeren en je goed verzekeren tegen eventuele brand. Daarmee houd het dan verder wel op.
hij gaat eruit ik weiger om voor 75 euro per jaar 3 ruime etage`s te verhuren.(in dit huis kan makkelijk een gezin met kinderen leven.)quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:41 schreef LXIV het volgende:
Je maakt als verhuurder geen schijn van kans. Het contract is vast en zeker niet in samenwerking met een notaris opgesteld, het is namelijk onwettig. Je kunt niet voor zo'n lange termijn verhuren.
Wat je kunt doen? Je kunt jaarlijks de wettelijke huurverhoging doorvoeren, hopen dat hij jouw als verhuurder niet laat verplichten het achterstallige onderhoud uit te voeren en je goed verzekeren tegen eventuele brand. Daarmee houd het dan verder wel op.
Raar. Want ook zo'n advocaat moet toch weten dat wanneer de huurder na tien jaar niet wil vertrekken, je als verhuurder een houten bek hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:42 schreef thepetlover het volgende:
[..]
het is opgesteld door een advocaat.
75 euro per jaar!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:43 schreef thepetlover het volgende:
[..]
hij gaat eruit ik weiger om voor 75 euro per jaar 3 ruime etage`s te verhuren.(in dit huis kan makkelijk een gezin met kinderen leven.)
hij heeft het echt goed gesloopt, het is een wonder dat hij er nog kan wonen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:45 schreef Wootboon het volgende:
Herstellen van je huis enkele tonnen, hehehe. Tonnen latex misschien. Wat voor appartamentje moet het wel niet wezen?
dat doet de slager wel als het nog lang duurt, eerst juridisch en daarna fysiek.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik had die junk allang afgemaakt, bah.
allang gedaan, de gemeente is heel hulpvaardig , alleen niet als je zijn naam noemt dan weten ze opeens het doorverbindknopje te vinden , word 18 19 keer doorverbonden en nummer 20 gooit de haak erop.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:52 schreef rene90 het volgende:
Om even een balletje op te gooien voor andere wellicht omdat ik er zelf het fijne niet van weet. Maar kan je zoiets niet via de gemeente spelen, en dan vooral op de overlast van de buren / slager, de vernieling etc.
Misschien gewoon eens contact opnemen en kijken wat de gemeente zegt.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:37 schreef zquing het volgende:
ben bang dat je een probleem hebt, huurberscherming gaat vrij ver in nederland, maak gebruik van je rechtsbijstand/neem contact op met een juridisch adviseur
Kennelijk geen verstand van de huurwetquote:Op maandag 1 september 2008 00:08 schreef BYM het volgende:
[..]
Huurwet of niet, je geeft VIER maanden van te voren aan dat je het contract NIET gaat verlengen, knappe advokaat die daar tegenin wil gaan toch![]()
Bovendien, al die problemen zullen bij justitie toch ook wel bekend zijn dan, als aanvullende informatie zullen we maar zeggen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |