dat je je daarin heb meel aten slepenquote:
Iedereen is welkomquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:52 schreef InsertCredit het volgende:
Ik kom.
Indien niemand bezwaar heeft. grofweg een jaar doe maar twee niet gepost of Fok
Is prima. Stairway is hier zo'n beetje om de hoek.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Iedereen is welkomkan ik je ook bij eters zetten?
ja hequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh, oeps, kan niet meer editten!
Kijk... Dat is het voordeel van een PIMP aboquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gezelligquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:00 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Is prima. Stairway is hier zo'n beetje om de hoek.
Morgen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[ afbeelding ] NOG KOMERS GEINTERESSEERD IN VAN TE VOREN ETEN IN DE STAIRWAY? [ afbeelding ]
[/aandacht]
Bijhouden in wiki is gratisquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kijk... Dat is het voordeel van een PIMP abo.
Als je nu een PIMP abbo neemt wel weer!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Moet jij het nieuwe topic maar maken hequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kijk... Dat is het voordeel van een PIMP abo.
Naja we gaan ook niet gelijk zitten eten lijkt mij. Gewoon eerst even wat bier achterover slaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:22 schreef InsertCredit het volgende:
18:00 uur eten wordt wat krap trouwens.
kom van m'n werk uit a'dam, half zeven, zeven uur ga ik wel redden.
puik initiatief verder [ afbeelding ]
Dat haal ik wel weer inquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Naja we gaan ook niet gelijk zitten eten lijkt mij. Gewoon eerst even wat bier achterover slaan.
Had ik al gedaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:37 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Dat haal ik wel weer in![]()
Noteer me maar gewoon bij de eters, wie weet kan ik wat eerder weg.
Speak for yourself womanquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Had ik al gedaanwiki is gelukt
En we kunnen anders best wel even onze oerdriften bedwingen![]()
Ik heb je nergens zien zeggen dat je komt/misschien komt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verdomme mieter mij eens in de op. [ afbeelding ]
In de OP staat een linkje naar het restaurant, ik zou zeggen; kijk daar ffquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef Jimbo het volgende:
bijna slotje dus
ennuh is t eten enzo duur daar of ? heb oo kwel etens interesse
Opletten doosch, blader maar terug.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb je nergens zien zeggen dat je komt/misschien komt?
En ik kan niet meer editten
Weet je dat heel zeker?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Opletten doosch, blader maar terug.
He! Ik deed nog wel met ctrl+f enzo zoekenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ONZ Meet 24 oktober in de Stairway, Utrecht.
WMOAAHAHA PWND.
[ afbeelding ]
Ik reken er maar niet opquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nah kan je rekenen?
Wil je daar een koekje bij?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:09 schreef TheSorrow het volgende:
Hoogstaand niveau in dit topic.
Oke, ik zet je op de lijst.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:48 schreef raaavi het volgende:
ik ben er ook bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |