Nou als mensen mij geweld aandoen kom ik maar nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat mensen hem een rotschop willen verkopen!')
-edit- hem is jezag het ff niet
Gezelligquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Kom ik wel bij jou vooraan staan
Jawel, doen ze toch nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou als mensen mij geweld aandoen kom ik maar niet
Wil je dat even zelf in de OP zetten?quote:
Ik fix het wel even voor je, kan je daarna ook zelf weer wijzigenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wil je dat even zelf in de OP zetten?![]()
En als het ff kan ook de rest van de mensen die zich aangemeld hebbenik kan niet meer wijzigen
.
Dankquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik fix het wel even voor je, kan je daarna ook zelf weer wijzigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
*kuch*quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:57 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Echter ik wil nog even bij de misschieners staan, weet nog niet of ik dat weekend moet werken!
de meeste zijn tussen de 50-70 jaarquote:Op maandag 1 september 2008 09:39 schreef Devious69 het volgende:
euhm. welke leeftijdsklasse moet ik verwachten daar?
Sorry, ben pas jarig geweest. De gemiddelde leeftijd is daardoor wat hoger geworden.quote:Op maandag 1 september 2008 10:42 schreef longinus het volgende:
[..]
de meeste zijn tussen de 50-70 jaar
Gelukkig maakt bier een hoop goedquote:Op maandag 1 september 2008 11:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sorry, ben pas jarig geweest. De gemiddelde leeftijd is daardoor wat hoger geworden.
Ik voel me gebruiktquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We kunnen vast met Tim en Anous meerijden.
Ongeduld!quote:Op maandag 1 september 2008 11:10 schreef longinus het volgende:
ONZ Meet 24 oktober in de Stairway, Utrecht.
zet me er nu bij![]()
Welnee, je krijgt er vast wel een biertje voor terugquote:Op maandag 1 september 2008 13:54 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik voel me gebruikt
En het schijnt dat ik me ook heb ingeschreven...
Je zou fobo's kunnen checkenquote:Op maandag 1 september 2008 09:39 schreef Devious69 het volgende:
euhm. welke leeftijdsklasse moet ik verwachten daar?
Volgens mij had ik het in het vorige topic gezegd!quote:Op maandag 1 september 2008 14:52 schreef MLI het volgende:
Mits herfstvakantie aanwezig. Logeeradresje?
Er zit een shoarmaboer om de hoek.quote:Op maandag 1 september 2008 17:20 schreef longinus het volgende:
Is er al een tent waar we kunnen eten
Iets met een piemel? Oh nee, da's Dr.Daggla. Maar zijn ava leek daarop geloof ik.quote:Op maandag 1 september 2008 17:25 schreef Maisnon het volgende:
Shit longinus heeft een ander icoon ineens en ik ben de oude ook meteen vergeten maar ik weet dat dat heel lang dezelfde was
Die piemel heb ik al 1,5 jaar niet meer, maar hij was wel leuk, misschien dat ik een combinatie ga maken van mijn oude ava'squote:Op maandag 1 september 2008 17:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Iets met een piemel? Oh nee, da's Dr.Daggla. Maar zijn ava leek daarop geloof ik.
Voor de mensen die met mes en vork willen eten (quote:Op maandag 1 september 2008 17:20 schreef longinus het volgende:
Is er al een tent waar we kunnen eten
Pussydeluxe komt, zegt zequote:
Het ligt centraal, en is makkelijk te bereiken.quote:Op maandag 1 september 2008 18:04 schreef Catbert het volgende:
Grappig dat die meets toch iedere keer stranden in de grootste kutkroeg van Utrecht
Ik wist niet dat zij zichzelf bewerkte met scheermesjes. Als ik ergens wel geil van word tijdens de sex is dat het wel! Bloedende vagina'squote:
De oude gracht is 2 minuten verder, de neude 4 minuten.quote:Op maandag 1 september 2008 18:06 schreef longinus het volgende:
Het ligt centraal, en is makkelijk te bereiken.
Ikquote:Op maandag 1 september 2008 17:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voor de mensen die met mes en vork willen eten (): wie wil er in Stairway eten?
http://www.stairway.nl/restaurant
Bavaria als ik het goed herinnerquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gezelliglekker bieren enzulks
Watvoor bier schenken ze eigenlijk in de Stairway?
Ja hoorquote:Op maandag 1 september 2008 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
Ik herinner me 2006 nog wel, was ik bijna bij de Mac, kwam ik erachter dat mn rugzak nog in de shop lag
Wil er dit keer wel iemand met mij de middag in de shop doorbrengen?
Ik werkte mezelf al met scheermesjes in 1990...quote:Op maandag 1 september 2008 18:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zij zichzelf bewerkte met scheermesjes. Als ik ergens wel geil van word tijdens de sex is dat het wel! Bloedende vagina's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |