Ja en dan komt het erop aan en dan krabbel je terug!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou overvalt me zo'n donkerbruin vermoeden, dat die opmerking me nog wel eens duur te staan zou kunnen komen........
Daarom moet paultjuhhh ook komen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:08 schreef Quara het volgende:
[..]
Aii, geen alcohol voor jou! Dat leeftijdsarmbandje is echt verplicht!
+1quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja en dan komt het erop aan en dan krabbel je terug!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja en dan komt het erop aan en dan krabbel je terug ik je op je rug!
tjah, zo ver plan ik eigelijk nooit in voren. maar ik zal mijn best doen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[..]
Done & Done
Vind het wel jammer dat misschieners vaak toch niet komen
Ik dacht juist dat het wel handig zou zijn, zo'n tijd van te voren een topic alvast te openen zodat er rekening mee zou kunnen worden gehoudenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, zo ver plan ik eigelijk nooit in voren. maar ik zal mijn best doen.
Zou ik maar niet doen he? Ik heb de hele avond bier in me handen en die geur trekt best wel in kledingquote:
Ik ben de gelukkige eigenaar van een wasmasjienequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zou ik maar niet doen he? Ik heb de hele avond bier in me handen en die geur trekt best wel in kleding
werkquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:57 schreef fraubitch het volgende:
ow als dribbel niet komt kom ik ook niet
Maar er zijn genoeg andere fokkers die je kunnen helpen om te komenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:57 schreef fraubitch het volgende:
dan doet ie niets dan FOK!ken.quote:
je werkt toch op zo'n callcenterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je werkt toch op zo'n callcenter
laten ze dan 1 tel doorschakelen naar jou mobiel. kun je vanuit de stairway helpdesk spelen.Nee geen callcenterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de receptie van een bedrijf dus ik heb zo'n mooie grote telefoon met een overzicht van alle collegás. En daar komen alle telefoontjes en bezoekers binnen en dan moet ik ze doorverbinden of de goeie persoon ff bellen voor de afspraak
Ja promotiewerk is datdit is maar voor 3 dagen, morgen en vrijdag nog
![]()
oow ok.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee geen callcenterBij de receptie van een bedrijf dus ik heb zo'n mooie grote telefoon met een overzicht van alle collegás. En daar komen alle telefoontjes en bezoekers binnen en dan moet ik ze doorverbinden of de goeie persoon ff bellen voor de afspraak
Ja promotiewerk is datdit is maar voor 3 dagen, morgen en vrijdag nog
En als FB niet gaat kom ik ook niet!quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:57 schreef fraubitch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |