Ik wist niet dat het door Zoover gesponsord werd, maar het is sowieso een topsite om een indruk te krijgen van een accomodatie voordat je boekt.quote:Op maandag 1 september 2008 12:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja Mike, het programma wordt natuurlijk niet voor niets gesponsord door Zoover. Die zorgen wel dat de beoordelingen van de getoonde hotels overeenkomen met de beelden van het programma.
Dat is waar.quote:Op maandag 1 september 2008 12:13 schreef Mike het volgende:
Ik wist niet dat het door Zoover gesponsord werd, maar het is sowieso een topsite om een indruk te krijgen van een accomodatie voordat je boekt.
Hehe, gefeliciteerd.quote:
Vraagje, wat mij namelijk opviel. De mensen waren 2 dagen op vakantie en toen stond Stegeman er al, hebben ze al geklaagd voor ze op vakantie gingen?quote:Op maandag 1 september 2008 12:41 schreef Ripley het volgende:
even snel dan, omdat U zo aandringt±
- Arlette loopt op krukken omdat ze darmkanker heeft gehad, dus dat los je niet op door minder eten.
- de families kwamen in Evelyn beach terecht via een bingo reis.
En verder bedankt voor de kijkcijfers
Vond je? Dat kwam dan door de filmmuziek van Goodbye Lenin.quote:
Mij viel nog meer de totale apathische onmondigheid van de vakantiegangers zelf op. Kom op zeg, als je met 5 man een appartement hebt geboekt, en dat voldoet niet aan wat er (op papier) aangeboden is, dan trek je toch zelf je muil open?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:31 schreef Karammel het volgende:
Wat een treurige landgenoten hebben we eigenlijk. Plaatsvervangende schaamte overheerst bij het kijken naar dit programma. Zowel voor de klagende Nederlanders als de mensen die dit programma hebben bedacht. Wat een drama.
Huilen om een beetje schimmel op het douchegordijn in Llorret. Zo goedkoop mogelijk een appartement zoeken en dan nog klagen ook. Die mensen brengen vast de hele dag in het appartement door.
Dat ze klagen is één ding, maar dat ze dan nog gelijk krijgen is heel treurig. Meneer van de televisie komt ze wel even redden.
Alle mensen hadden het al meerdere keren opgenomen met de reisorganisatie en met de plaatselijke reisleidingquote:Op maandag 1 september 2008 13:07 schreef SunChaser het volgende:
Ja, die Tokkies waren 2 dagen op pad met die lul van Stegeman, als ze gewoon hun bek bij het reisburo hadden opgengetrokken was t meteen geregeld en hadden ze niet een beetje met een cameraploeg hoeven rond te hangen.
En Rob Geus die het vet gaat testen van een Hollandse patattent in Spanje. Alsof je daar de beste kwaliteit kan verwachten.
Ja dat zei Stegeman, maar die maakt het altijd mooier dan het is. Of de redactiequote:Op maandag 1 september 2008 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alle mensen hadden het al meerdere keren opgenomen met de reisorganisatie en met de plaatselijke reisleiding
Dan nog is t vreemd dat je TOCH helemaal naar t buitenland afreist.quote:Op maandag 1 september 2008 13:26 schreef detulp050 het volgende:
Hoe ze hebben geklaagd krijg je niet te zien natuurlijk, maar ik kan me voorstellen hoe dat klagen is gegaan; weinig productief lijkt me. Ik heb zelf ook wel eens een klacht gehad en het gaat erom hoe je ermee omgaat natuurlijk
Dat is t ook, maar SBS is bijna groter dan RTL4 dus mensen vreten t. Ikzelf kijk redelijk veel SBS, het kijkt lekker weg.quote:
Dat verbaast me niets, RTL heeft al enkele jaren geen enkel teken van creativiteit en vernieuwing laten zien in hun programmering. Dus het is SBS van harte gegund, maar ik moet zeggen dat ik er persoonlijk nauwelijks naar kijk.quote:Op maandag 1 september 2008 13:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is t ook, maar SBS is bijna groter dan RTL4 dus mensen vreten t. Ikzelf kijk redelijk veel SBS, het kijkt lekker weg.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 1 september 2008 13:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan nog is t vreemd dat je TOCH helemaal naar t buitenland afreist.
http://www.sbs6.nl/web/show/id=195864/langid=43quote:Op maandag 1 september 2008 13:30 schreef Duiveltja het volgende:
Is er nog een herhaling?
2 dagen in Nederland wisten ze al dat t eigenlijke appartement was gecanceld.quote:
Ripley zal wel van dr stoel zijn gegleden toen ze zag dat Wendy er slechts 600.000 had op primetimequote:Op maandag 1 september 2008 13:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets, RTL heeft al enkele jaren geen enkel teken van creativiteit en vernieuwing laten zien in hun programmering. Dus het is SBS van harte gegund, maar ik moet zeggen dat ik er persoonlijk nauwelijks naar kijk.
Ja, dat was treurig. Als je een reis gaat boeken weet je wel dat je de afstanden die in de gids genoemd worden met een korreltje zout moet nemen: "500 meter van het strand" -> ja, met een hellende weg! Of "direct bij het centrum" -> ja, aan de andere kant van de spoorlijn. Maar je verwacht wel dat de reisorganisatie zélf weet hoe het eruit ziet!quote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef ivetje het volgende:
Vind het trouwens ook vreemd dat de reisorganisatie bij dat laatste gezin (dat dicht bij het strand zou zitten) niet eens weet hoe de situatie ter plaatse is. Ze gingen er van uit dat het 2r appartementencomplex vlakbij het strand was, maar die route was helemaal erg! Dit soort dingen weet je toch al organisatie
Precies, altijd de afstand x 3 dan zit je wel goed en kan t altijd meevallen.quote:Op maandag 1 september 2008 13:55 schreef Jape het volgende:
[..]
Ja, dat was treurig. Als je een reis gaat boeken weet je wel dat je de afstanden die in de gids genoemd worden met een korreltje zout moet nemen: "500 meter van het strand" -> ja, met een hellende weg! Of "direct bij het centrum" -> ja, aan de andere kant van de spoorlijn. Maar je verwacht wel dat de reisorganisatie zélf weet hoe het eruit ziet!
Ik heb je alleen gewezen op dit topic. Niet gezegd dat je moest reageren. Nergens in dit topic ook gezegd dat jij de bewuste producente bent die mij dwong te kijken.quote:Op maandag 1 september 2008 12:41 schreef Ripley het volgende:
even snel dan, omdat U zo aandringt±
Hoe waren die? Dat heb ik dan weer niet meegekregen.quote:En verder bedankt voor de kijkcijfers
Ruim anderhalf miljoen? Netjes Rip. Sowieso doet die avondprogrammering van SBS het wel goed met daarvoor Wegmisbruikers en daarna HvN.quote:
Nou ja, een 'vers' programma doet het uiteraard al snel goed tegenover voornamelijk herhalingen, uitgekauwde concepten en 10+ jaar oude films. Neemt niet weg dat het strategisch goed gespeeld is uiteraard.quote:Op maandag 1 september 2008 14:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ruim anderhalf miljoen? Netjes Rip. Sowieso doet die avondprogrammering van SBS het wel goed met daarvoor Wegmisbruikers en daarna HvN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |