quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef BVO het volgende:
Ik viel halverwege in slaap. Maar dat had niks te maken met evt. saaiheid.
Morgen de HH zien op internet als dat kan.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
O Mijn God!
De aflevering staat al online.
http://www.rtl.nl/(vm=/se(...)-08-2008_Afl_2-1.xml
RTL.
http://www.rtl.nl/(vm=/se(...)-08-2008_Afl_2-1.xmlquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef BVO het volgende:
Ik viel halverwege in slaap. Maar dat had niks te maken met evt. saaiheid.
Morgen de HH zien op internet als dat kan.
Maar door het afstand en de onbewoonde eiland lijkt mijn het niet haalbaar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Och waarom, lijkt me technisch niet zo moeilijk. En wél leuk. "Erg hè, honger" tegen het scherm wauwelen met je waffel vol zoutjes.
Precies.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik snap nooit het offtopic/ontopic gebeuren, het doel van het forum is je toch lekker te vermaken, en dus idd een eind weg te "beppen"?Ok er zijn een aantal serieuze topics, maar verder is het meeste toch gewoon voor de lol nietwaar
ontopic/offtopic zegt me dan vrij weinig.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vind het nu al heel gezellig hier.
Is dit vanaf nu de TV SCquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind het nu al heel gezellig hier.
Heb ik niet gekeken, was zeker slecht?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef Quyxz_ het volgende:
als we maar niet over red mijn vakantie beginnen met alberto checkt de park steegmans
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wat zit ik toch vol met goede plannen.
kweenie maar me pa keek het en ik had wat voorstukjes gezienquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heb ik niet gekeken, was zeker slecht?
Ik heb hem na 2 minuten uitgezet. Fake-presentator.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heb ik niet gekeken, was zeker slecht?
Handig, zo'n post. Hebben we het er toch overquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef Quyxz_ het volgende:
als we maar niet over red mijn vakantie beginnen met alberto checkt de park steegmans
ja ik bedacht het me net maar nu is het te laatquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Handig, zo'n post. Hebben we het er toch over
Hihihihiquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Behalve als het eerder kan, maar mijn gok is dat pas volgend weekend het nieuwe topic er is, dus heeft het toch geen zin.
ja dan komen er tijgersquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:53 schreef avonne het volgende:
Zit iemand naar de herhaling te kijken?
WTF doen ze moeilijk over vuur maken? Ga toch slapen
ze hebben gewoon een sok kapot geknipt of gescheurd zodat iedereen wat zachts had voor onder die ringquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:54 schreef avonne het volgende:
Eh... ik heb al 5 mensen met groene bandjes onder de enkelboei gezien. Is die ook van de sponsort?
Maar het was niet echt relaxed om naar te kijken vond ikquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Tabloid het volgende:
Maar dat ze geketend waren vond ik tegenvallen, ik had het veel langer verwacht.
Denk het ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
dit topic krijgen we niet meer vol vandaag
Alsof we tong daar voor nodig hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Nu nog 20 posts, 12 minuten... hmmm ik zal tong even verwittigen
Geen idee, vandaag was het eerste half uurtje van Expeditie wat ik ooit heb gezienquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:50 schreef Liquidootje het volgende:
Dan help ik wel even mee. Hoe heette de presentatrice ook al weer?
Lotte was 'vroeger' en Roos weer nog vroeger, maar Roos is wel 1, Evi 2 en ja, Lotte, ik zag 'r van het weekend nog op de Vlaamse tv, nou ja, sorry Lotte, maar jij bent #26quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:52 schreef Liquidootje het volgende:
Hmmm.... Of het is Lotte of Evi.
Evi it is
[ afbeelding ]
Net alsof ze dat slipje er nog bij hebben gepaint
Curieus idd. Hmmmquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:52 schreef Liquidootje het volgende:
Net alsof ze dat slipje er nog bij hebben gepaint
Volgens mij issie wegquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:56 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hij heeft het te druk met op FOK! posten.
Hopelijk niet, dan wordt het een saai spel als iemand er zo bovenuit steekt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:57 schreef Liquidootje het volgende:
Oh en ik voorzie ook als dat de neger een rol gaat spelen als deze neger
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |