Als ze nou ER eens elke dág gaan uitzenden ipv 1x per week, en ook streams vanaf dat eiland gaan aanbieden, om lekker met een zak chips naar te kijken.. dan is een ER-subforum zo geregeld.quote:
Jimmy & Amir waren niet vroeg uit dacht ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jimmy en Amir waren hele vrolijke A'dammers idd.
Jammer dat die al vroeg eruit waren.
En Rinck en Jorien.
Die RInck heeft in Valthermond gewoond.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsja, ik kom vaak ook niet verder dan het SC topic tijdens de uitzending, dus voor mij hoeft daar ook geen forum van.
Maar dan nog... Idols heeft veel meer kijkers, tel de posters eens in dit topic? Nauwelijks de moeite waard lijkt me...
Nopequote:Op zondag 31 augustus 2008 22:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het forum is alles subfora bij elkaar.
Maar een RL-forum met filters zou best tof zijn. ER is gaaf!quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsja, ik kom vaak ook niet verder dan het SC topic tijdens de uitzending, dus voor mij hoeft daar ook geen forum van.
Maar dan nog... Idols heeft veel meer kijkers, tel de posters eens in dit topic? Nauwelijks de moeite waard lijkt me...
Ik denk dat livestreams vanaf daar moeilijk te bereiken zijn naar Nederland.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze nou ER eens elke dág gaan uitzenden ipv 1x per week, en ook streams vanaf dat eiland gaan aanbieden, om lekker met een zak chips naar te kijken.. dan is een ER-subforum zo geregeld.
Waar zijn de CBL livestreams dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze nou ER eens elke dág gaan uitzenden ipv 1x per week, en ook streams vanaf dat eiland gaan aanbieden, om lekker met een zak chips naar te kijken.. dan is een ER-subforum zo geregeld.
Daar is iig nog elke dag een uitzending. Niet dat het een zegen is ofzo.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Waar zijn de CBL livestreams dan?
Ga je nu kritiek hebben op het programma?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar is iig nog elke dag een uitzending. Niet dat het een zegen is ofzo.
Van het NOS journaal ook.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar is iig nog elke dag een uitzending. Niet dat het een zegen is ofzo.
Het was afschuwelijk, Tinuzzz.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ga je nu kritiek hebben op het programma?
Livestreams lijkt me ook een beetje lastig als het al een maand of wat geleden is opgenomenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik denk dat livestreams vanaf daar moeilijk te bereiken zijn naar Nederland.![]()
Maar lijkt me wel een leuk idee.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar een RL-forum met filters zou best tof zijn. ER is gaaf!
Ik heb 1 aflevering gezien, toen ben ik afgehaakt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:21 schreef ItaloDancer het volgende:
71 graden Noord hoort er ook bij vind ik, maar misschien ben ik één van de weinigen hier die dat heel leuk vond
Ssssst, wie weet komt er nog een apart subforum.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef Tante Bep het volgende:
NOUHOUW....LATEN WE HET NU PLS WEER GEWOON OVER AFL 1 GAAN HEBBEN HIERO....![]()
![]()
Dat vond ik ook een redelijk leuk programma.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:21 schreef ItaloDancer het volgende:
71 graden Noord hoort er ook bij vind ik, maar misschien ben ik één van de weinigen hier die dat heel leuk vond
Ik had voor het programma best wel een hekel aan Xander de Buisonjé, en dat programma heeft er voor gezorgd dat ik het een aardige gast vindquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb 1 aflevering gezien, toen ben ik afgehaakt.
Maar een subforum met meerdere filters zou top zijn.
Xander was in,iig de eerste aflevering, tof ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik had voor het programma best wel een hekel aan Xander de Buisonjé, en dat programma heeft er voor gezorgd dat ik het een aardige gast vinddan moet het wel een briljant programma zijn
Zielig welquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En dat ongeluk(je) dan met Margje.![]()
Ja, oké. Goed dat die schijtende zangeres eruit is. Nu die Hong Chi Ho nog.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef Tante Bep het volgende:
NOUHOUW....LATEN WE HET NU PLS WEER GEWOON OVER AFL 1 GAAN HEBBEN HIERO....![]()
![]()
Zit je nou tegen jezelf te praten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
zullen we het vragen, jou vinden ze lief
mp3 van "Expeditie Robinsoooooon, ik koooooom, ik kooooom" afdraait op volume voluitquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ssssst, wie weet komt er nog een apart subforum.![]()
Dat is dan ook wel heel leuk om te lezen hoor!quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Maar ik ben ook zo enthousiast na zo'n aflevering.![]()
Vrees het ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:27 schreef Tabloid het volgende:
Maar Peking Express zal ook geen nieuw seizoen krijgen denk ik, kijkcijfers waren dit seizoen niet zo goed en ze hebben nog steeds geen oproep op hun site.
Inderdaad. Blok is ook leuk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrees het ook niet
Maar Het Blok is net weer begonnen
Het Blok zou ook wel tof zijn om in een subforum te mixen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrees het ook niet
Maar Het Blok is net weer begonnen
En waar gaat dat dan over?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het Blok zou ook wel tof zijn om in een subforum te mixen.
Maar een nieuw PE seizoen zit er voorlopig nog niet in, maar het bedenkers van PE (Kanakna) komen in België met Mercator, een soortgelijk programma
Idd, +aflevering met fragmenten van de afgelopen vijf jaar +Art die weer andere programma's heeft en niets meer over PE zegt (niet dat dat wat zegt maar goed het is een optelsom).quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:27 schreef Tabloid het volgende:
Maar Peking Express zal ook geen nieuw seizoen krijgen denk ik, kijkcijfers waren dit seizoen niet zo goed en ze hebben nog steeds geen oproep op hun site.
Er stond laatst een oproep op hun site:quote:
quote:Kandidaten gezocht voor Mercator (BE)
Ben jij reislustig, nieuwsgierig, creatief en sociaal? Heb je een gezonde interesse voor andere culturen en steden?
Zie je het helemaal zitten om een bijzonder avontuurlijke reis met een zeilschip te maken?
Ben je ouder dan 18 jaar en kan je je vrij maken van 16 september tot en met 31 oktober 2008?
Als je op alles volmondig 'Ja!' kan antwoorden, dan ben je wellicht een geschikte kandidaat voor 'Mercator', een gloednieuw en spannend spel- en reisprogramma voor één!
verging mij net zo, had ik niet achter m gezocht, knappe prestatie ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik had voor het programma best wel een hekel aan Xander de Buisonjé, en dat programma heeft er voor gezorgd dat ik het een aardige gast vinddan moet het wel een briljant programma zijn
Afwachten maar, komt op een dus als we ooit wat beters lezen over het programma kunnen we kijken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er stond laatst een oproep op hun site:
[..]
Nou ja Dennis moest wel tegen één van de allersterkste in zijn klasse, en hij raakte geblesseerd...quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:33 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
verging mij net zo, had ik niet achter m gezocht, knappe prestatie ook![]()
was me toen al niet duidelijk wat Dennis vd Geest uberhaupt nog op de OS te zoeken had..![]()
*uit protest ook offtopic gaat beppen*
Ik snap nooit het offtopic/ontopic gebeuren, het doel van het forum is je toch lekker te vermaken, en dus idd een eind weg te "beppen"?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:33 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
*uit protest ook offtopic gaat beppen*
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:34 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Afwachten maar, komt op een dus als we ooit wat beters lezen over het programma kunnen we kijken.
Och waarom, lijkt me technisch niet zo moeilijk. En wél leuk. "Erg hè, honger" tegen het scherm wauwelen met je waffel vol zoutjes.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik denk dat livestreams vanaf daar moeilijk te bereiken zijn naar Nederland.![]()
Je zou het nu al kunnen bekijkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef BVO het volgende:
Ik viel halverwege in slaap. Maar dat had niks te maken met evt. saaiheid.
Morgen de HH zien op internet als dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |