Ok het is nu toch afgelopen:quote:
Ik snap het.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Én tinus dááróm mogen we Geert niet.
Ik had haar best ver zien komen.quote:
Je doet hier gewoon je zegje en dan is het wel gedaan. Vinden we gezelligquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:35 schreef Fendy het volgende:
Jullie reageren hier amper op elkaar he?
Je hebt het programma niet gekeken hè?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:36 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ok het is nu toch afgelopen:
Wat is het grapje achter harsssstikke?
Hiukwam spreekt dat uit als Hassstikke, net als een ware chineesquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:36 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik denk dat die drol haar toch de das om heeft gedaanquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had haar best ver zien komen.
Hij kijkt een beetje zielig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Nesle het volgende:
Die Dirk he.. die komt me ook zo bekend voor?
Iemand die het weet?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je doet hier gewoon je zegje en dan is het wel gedaan. Vinden we gezellig
Misschien moet je het programma kijken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:36 schreef Fendy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
Het is afgelopen
GEERT!!! whahaha, hij is de nieuwe ehm hoe heet die gast van vorige seizoen.
ZOu nog goed kunnen ook.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Joe. het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik denk dat die drol haar toch de das om heeft gedaan
Ik haakte later in...quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt het programma niet gekeken hè?
Ik weet het al, even zoeken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Nesle het volgende:
Iemand die het weet?
Joahwelquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:38 schreef Gert het volgende:
Iemand die stomme liedjes zingt en overal loopt te schijten... best een logische keus eigenlijk.
Op zoeen andere roodharige nerd. Van vorig jaar misschien? Deed hij mij aan denkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Nesle het volgende:
Iemand die het weet?
Nooit gezien, blijf maar hangen dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik snap het.
Maar nu Cast Away, een hele goeie film!
Hoelaat? Laatste 5 min?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |