Als het vriendje waarmee ik samenwoon, ineens aankondigt taart te gaan eten bij een chick die hij kent via internet, dan krab ik wel eventjes achter de oren.quote:Op maandag 1 september 2008 17:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is taart eten ookal verboden tegenwoordig
Doe maar rond 7 uur. Heb ik daarna nog genoeg tijd om te koken voor mezelf.quote:Op maandag 1 september 2008 17:15 schreef Mr_Moon het volgende:
Weet je wat; ik kom gewoon eerst voor een bakje en een gebakje. Hoe laat?
UIteraard kennen we elkaar.quote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef Mr_Moon het volgende:
Kennen we elkaar dan?
ik had 'm al ge-edit. Er is dus geen probleem; ik ga geen taart eten bij iemand die ik ken via het internet, ik ga taart eten bij een totaal onbekende...quote:
Jep. Washuisstraat 48, aanbellen bij nummertje 2. Straat is wel opgebroken nu, dus parkeren beste in de Zennestraat.quote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef Mr_Moon het volgende:
ok! je woont tegenover Lucky Luke, not?
Nog steeds welkom natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef Maisnon het volgende:
Het is dat ik niet in de buurt woon
Denk van wel.quote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Liquidootje het volgende:
Is snopprinses er ook?
Zo niet, dan moet je het maar doen met mijn Pringles.quote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef Mr_Moon het volgende:
Tot 7 uur dan... (en nu maar hopen dat die taart een beetje te eten is...)
quote:Op maandag 1 september 2008 17:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Zo niet, dan moet je het maar doen met mijn Pringles.
Ohhquote:Op maandag 1 september 2008 17:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Als het vriendje waarmee ik samenwoon, ineens aankondigt taart te gaan eten bij een chick die hij kent via internet, dan krab ik wel eventjes achter de oren.
Laysquote:Op maandag 1 september 2008 17:26 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Pringles
![]()
da's zijn toch geen chips voor een echte nederlandse?
Toch zijn ze lekker. Maar de allerlekkerste chips is die van Croky on Tour, zoetzuur.quote:Op maandag 1 september 2008 17:26 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Pringles
![]()
da's zijn toch geen chips voor een echte nederlandse?
Je goeie humeur en een kwakzakquote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef Mr_Moon het volgende:
Moet ik nog iets meenemen?
Waar is dat "goeie humeur" voor?quote:Op maandag 1 september 2008 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je goeie humeur en een kwakzak
Ja, waar taart bakken al niet goed voor is.quote:Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef OmegAero het volgende:
Wel grappig dat op een dergelijke manier leuke afspraakjes geregeld worden..
MLI en snopprinses in één kamer. Zwijmelquote:Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef OmegAero het volgende:
Wel grappig dat op een dergelijke manier leuke afspraakjes geregeld worden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |