shit, ik ben geen nerdquote:Op maandag 1 september 2008 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
TS wil gewoon geneukt worden en regelt op slinkse wijze een geile nerd via Fok
B, Z & T misvatten voor liefde.quote:Op maandag 1 september 2008 11:50 schreef MLI het volgende:
Mijn liefde is niet te beschrijven. Bloed, zweet en tranen heeft het me gekost maar ik heb elk druppeltje op weten te vangen want is niet lekker in taart ook.
Als ik wil neuken, dan nodig ik de stratenmakers die hier nu aan het werk zijn, wel uit. Die lusten vast wel taart.quote:Op maandag 1 september 2008 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
TS wil gewoon geneukt worden en regelt op slinkse wijze een geile nerd via Fok
Ik hoop dat je van slagroom houdt:quote:Op maandag 1 september 2008 11:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
B, Z & T misvatten voor liefde.
maar stiekum wel benieuwd naar TS' bak-capaciteiten; liefde vd man gaat immers durch de maag.
of spuit slagroom tussen hun stratemakers-decolleté!quote:Op maandag 1 september 2008 12:07 schreef MLI het volgende:
Als ik wil neuken, dan nodig ik de stratenmakers die hier nu aan het werk zijn, wel uit. Die lusten vast wel taart.
how could I not...quote:Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef MLI het volgende:
Ik hoop dat je van slagroom houdt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
of spuit slagroom tussen hun stratemakers-decolleté!![]()
[..]
Ik ga zo stukje proeven, ik zal aan je denken.quote:how could I not...
quote:Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van slagroom houdt:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Daar moet dan maar eens wat aan veranderenquote:Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja. Daarom heb ik tijd en gelegenheid om taarten te bakken.
American piequote:Op zondag 31 augustus 2008 21:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Alleen als die er met liefde in gedouwd wordt want die taart is ook met liefde gemaakt.
Nee hoor, de situatie zoals die nu is, is prima.quote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar moet dan maar eens wat aan veranderen.
terwijl je aan mij dacht, zoals beloofd?quote:Op maandag 1 september 2008 12:40 schreef MLI het volgende:
Zo, ik laat net een stukje op mijn tong smelten.
Whehe geile foknerd ge0wn3d!quote:Op maandag 1 september 2008 12:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee hoor, de situatie zoals die nu is, is prima.
Ja.quote:Op maandag 1 september 2008 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
smaakte het zeker nóg veul beter hè!
Jawel, daar stond niets over breng service. Ik ben zelfs zo gek geweest om alle reacties te lezenquote:Op maandag 1 september 2008 14:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb je de tt niet gelezen soms, hmmm?
Alsof ik het voor de taart en koffie zou doenquote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef MLI het volgende:
Nou, dan krijg je dus geen hap van die overheerlijke taart. En de vers gezette koffie kun je ook op je buik schrijven.
Jahallow, ik ben niet de gene die in belgenland gaat wonenquote:Op maandag 1 september 2008 14:45 schreef MLI het volgende:
Ja, nee. Dat ben je dan weer mooi misgelopen. Ik wilde nog een recept zoeken voor latte macchiato zelfs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |