Rode koontjes! Rode koontjes!quote:Op maandag 1 september 2008 15:25 schreef Gert het volgende:
Mwah.. spannend was het niet. Maar de freules stelden vragen aan elkaar zoals "zou jij het durven om een kutje te likken", en dat kan om half acht niet op tv.
Oei, dan moet ik je teleurstellen. Het antwoord was: "nee." Punt.quote:
En die meiden allemaal om het hardst roepen dat ze voor experimenten openstaan, maar beffen, ho maar.quote:Op maandag 1 september 2008 15:30 schreef Gert het volgende:
Oei, dan moet ik je teleurstellen. Het antwoord was: "nee." Punt.
Ow, die vond ik al meteen de ergste. Aan al die jongens vertellen dat zij de enige is die een normaal gesprek kan voeren en dat ze oh zo slim isquote:Op maandag 1 september 2008 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze kozen allemaal voor 'truth'. Maar je kunt het zelf ook even checken hoor
http://www.rtl.nl/compone(...)r_dare.avi_plain.xml
[ afbeelding ]
Dat is dus exact wat paradise hotel deed, charla (zo heet ze toch?) ging naar huis met de poet en dave met niks.quote:Op maandag 1 september 2008 14:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Huh... dat kun je toch makkelijk afspreken?
Oh ja, dat herinner ik me nog. Wat een naaistreek was dat, zelfs met zo'n suflul als Dave.quote:Op maandag 1 september 2008 16:28 schreef Marrije het volgende:
Dat is dus exact wat paradise hotel deed, charla (zo heet ze toch?) ging naar huis met de poet en dave met niks.
Ik vond haar echt te gek, vanaf het begin, maar die streek vond ik ook erg laag.quote:Op maandag 1 september 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat herinner ik me nog. Wat een naaistreek was dat, zelfs met zo'n suflul als Dave.
O ja, Charla, met die tandjes en die oen van een Dave.quote:Op maandag 1 september 2008 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is dus exact wat paradise hotel deed, charla (zo heet ze toch?) ging naar huis met de poet en dave met niks.
Voor een hoop vrouwen doet een "vergoeding" de liefde weer blindquote:Op maandag 1 september 2008 18:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, Charla, met die tandjes en die oen van een Dave.
Volgens mij kostte het haar moeite om met hem samen te zijn, maar ja, geld verzoet blijkbaar een heleboel
Ja, dat idee had ik bij haar ook, je zag gewoon dat ze van hem griezeldequote:Op maandag 1 september 2008 18:49 schreef neo567 het volgende:
[..]
Voor een hoop vrouwen doet een "vergoeding" de liefde weer blindmaken zeg maar
* mompelt iets met oudste beroep enzo *
Ja, want Dave probeerde haar weleens aan te raken en dan lag ze te huilen in bedquote:Op maandag 1 september 2008 18:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, Charla, met die tandjes en die oen van een Dave.
Volgens mij kostte het haar moeite om met hem samen te zijn, maar ja, geld verzoet blijkbaar een heleboel
Maar het was toch ook een oen?quote:Op maandag 1 september 2008 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, want Dave probeerde haar weleens aan te raken en dan lag ze te huilen in bed![]()
Oen van een Dave
Whoooot en dat zonden ze uitquote:Op maandag 1 september 2008 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, want Dave probeerde haar weleens aan te raken en dan lag ze te huilen in bed![]()
Oen van een Dave
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |