Het klinkt wel heel zoet voor iemand die jou maar een uur of 2 heeft meegemaakt...ik hou daar ook niet zo van hoorquote:Op maandag 1 september 2008 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zo heel goed tegen het hele zoete, maar SMSjes als "Hey menneke. Ik vroeg me af of ik gedroomd had, of dat ik gister echt die (jou) leuke jongen heb ontmoet?", "We zien elkaar zeker, snel!" en "Hey schoonheid. Wil even zeggen dat je leuk bent en er goed uitziet. Leuk je ontmoet te hebben. Als ik morgen geen premiere had was ik zeker met je meegegaan" zijn toch wel schattig(en erg zoet
)
Nou ja, ik vind het JUIST acceptabel voor iemand die me maar 2 uur heeft gezien. Als het daarna nog zo is dan gaan m;n nekharen overeind staan, nu is't nog wel schattigquote:Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het klinkt wel heel zoet voor iemand die jou maar een uur of 2 heeft meegemaakt...ik hou daar ook niet zo van hoorAch, verder is hij natuurlijk wel schattig
He sure isquote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het JUIST acceptabel voor iemand die me maar 2 uur heeft gezien. Als het daarna nog zo is dan gaan m;n nekharen overeind staan, nu is't nog wel schattig
Plus: Hij's lekker. Who cares
Mooie ogenquote:
Ow, ff opschonen danquote:Oh en je PMbox zit vol
Zo beter?quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, je hebt dus niet alleen gezoend, maar ook een hapje genomen![]()
Slaapgebrek al weggewerkt, of vanavond nog maar eens opnieuw vroeg naar bed ?quote:Op maandag 1 september 2008 12:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
He sure is![]()
Oh en je PMbox zit vol
Ik ben iets later opgestaan, ben nu weer op school. De eerste studieweek is begonnen, en wat zijn er toch veel leuke eerstejaars bij mij op school! Nou goed, ik moet ff 2 mndjes hard doorwerken en dan ben ik hier foetsie. Vanavond kan ik niet slapen, dan doe ik mee aan de clubkampioenschappen en moet ik spelen tegen de 4e beste speler van onze club (dat wordt echt een totale afgangquote:Op maandag 1 september 2008 12:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Slaapgebrek al weggewerkt, of vanavond nog maar eens opnieuw vroeg naar bed ?
we zullen in stilte met je meelijdenquote:Op maandag 1 september 2008 12:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben iets later opgestaan, ben nu weer op school. De eerste studieweek is begonnen, en wat zijn er toch veel leuke eerstejaars bij mij op school! Nou goed, ik moet ff 2 mndjes hard doorwerken en dan ben ik hier foetsie. Vanavond kan ik niet slapen, dan doe ik mee aan de clubkampioenschappen en moet ik spelen tegen de 4e beste speler van onze club (dat wordt echt een totale afgang)
Nee hoor, hij is netjes in de Crown gaan slapenquote:Op maandag 1 september 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, je hebt dus niet alleen gezoend, maar ook een hapje genomen![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 1 september 2008 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is netjes in de Crown gaan slapen
Neu, ik ga de hele club verrassen...quote:Op maandag 1 september 2008 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we zullen in stilte met je meelijden
iiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuw daar doelde ik helemaal niet opquote:Op maandag 1 september 2008 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is netjes in de Crown gaan slapen
Heb je hem al bijgepraat over afgelopen weekend?, of zou hij stiekum lurkenquote:Op maandag 1 september 2008 13:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neu, ik ga de hele club verrassen...
sammmm zeg eens wat
Wie weet lurkt hij ja, dat gevoel heb ik opeensquote:Op maandag 1 september 2008 13:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je hem al bijgepraat over afgelopen weekend?, of zou hij stiekum lurken
Whaha, alsof jij dat door zou hebbenquote:
Zou hij dit keer dan ook meer over Nuno weten ?quote:Op maandag 1 september 2008 13:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie weet lurkt hij ja, dat gevoel heb ik opeens
houthakker is spe ?quote:Op maandag 1 september 2008 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha, alsof jij dat door zou hebbenJij lag te ronken op de slaapbank. Comapatientje!
Ja dat was wel humorquote:Op maandag 1 september 2008 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuw daar doelde ik helemaal niet op![]()
dan had ik gisteren toch wel al om details gevraagd toen jij met het terras buiten aan het sms'en was met het terras van Bagel
Nee dat heb ik niet gehoordquote:
Misschien was ie daar wel?quote:Op maandag 1 september 2008 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou hij dit keer dan ook meer over Nuno weten ?
En het lag ook heerlijkquote:Op maandag 1 september 2008 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha, alsof jij dat door zou hebbenJij lag te ronken op de slaapbank. Comapatientje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |