Ok lees ik het morgen wel. Morgen weer de eerste schooldag!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar zou ik als ik jou was de nachtrust niet voor laten schieten
weer een show waar de hoofdrolspeler de halve avond in lendedoekje mag rondhuppelenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:38 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het zo raar dat ze zo op "sexy" hameren, en als je dan de line-up ziet...
er was dus vanochtend om 5.15 uur een steekpartij geweest op het stationsplein, vandaar al die politie.quote:
Dat kon niet andersquote:Op maandag 1 september 2008 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vavond lekkerder gegeten dan gisteren ?
volgende keer ga je in eindhoven dus naar een steakhousequote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat kon niet anders![]()
Heb een heerlijke biefstuk gehad met championsaus en gewoon normale aardappeltjes en rijst![]()
Het was een gezellige weekend, maar ik ben nu toch echt kapot. vrijdag volksfeesten Winterswijk, zaterdag Eindhoven, zondag verjaardag mam in Assen. Ik heb heel NL afgereisd, maar het was het echt wel waard
en jammer dat Pann al in Grun geweest is, anders had jij mooi daar de volgende Fok meet kunnen organiseren. want die hoek van Nederland is nu wel aan de beurt als gastheerquote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat kon niet anders![]()
Heb een heerlijke biefstuk gehad met championsaus en gewoon normale aardappeltjes en rijst![]()
Het was een gezellige weekend, maar ik ben nu toch echt kapot. vrijdag volksfeesten Winterswijk, zaterdag Eindhoven, zondag verjaardag mam in Assen. Ik heb heel NL afgereisd, maar het was het echt wel waard
neee, ik wil verder kletsen over de meet!quote:Op maandag 1 september 2008 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer ga je in eindhoven dus naar een steakhouse, want dat hebben ze ook
Bagel en juice ga je dan ook meemaken![]()
en nu hup gaan slapen..................kan kan ik dat ook
het was druk en gezellig.quote:Op maandag 1 september 2008 00:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
neee, ik wil verder kletsen over de meet!
Wat is jou allemaal opgevallen stroek?
en is mijn accent nu echt zo verschikkelijk, of kon je me vandaag toch beter volgen en lag het gewoon aan de herrie in Effenaar ?quote:Op maandag 1 september 2008 00:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die karper pirania dingen waren niet te zuipen... Geef mij maar gewoon cola vieux :pquote:Op maandag 1 september 2008 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het was druk en gezellig.
grote zaal boven was volledig door Pann in beslag genomen, en friso dingen gedegrageerd naar kleine zaal beneden, daar was wel leukere dansbaardere muziek dan boven waar naar mijn mening R en B wel eer erg groot stempel drukte. Horeca was niet helemaal ingesteld op zoveel mensen
Caipirinha's beneden waren erg lekker, maar ik heb er maar 1 op, dus die aandrang tot strippen of dansen op de bar heb ik aardig onder controle weten te houden
en ook hier nog een keer hulde aan Ralf en Paul die blind gesprongen zijn in een voor hun compleet onbekende wereld
en dat ik dus te veel in de gaten moest houden waardoor mij weer bepaalde belangrijke details ontgaan zijn, die ik vanmiddag pas te horen kreeg NADAT we jou weer op de trein gezet hebben, maar dat je volgende bezoek aan Eindhoven wel eens snel zou kunnen plaatsvindenquote:Op maandag 1 september 2008 00:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
dat kan amper contact gemaakt hebben met je smaakpapillen op je tongquote:Op maandag 1 september 2008 00:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die karper pirania dingen waren niet te zuipen... Geef mij maar gewoon cola vieux :p
Maar zeg eens eerlijk, voldoen Eindhoven wel aan de verwachtingen die je had ?quote:Op maandag 1 september 2008 00:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, ik weet niet wat het was, maar ik kon jou heel lastig verstaan gisternacht... Terwijl we vanmiddag minutenlang zonder 'huh wat zeg je' te zeggen, een gesprek hebben gevoerdquote:Op maandag 1 september 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is mijn accent nu echt zo verschikkelijk, of kon je me vandaag toch beter volgen en lag het gewoon aan de herrie in Effenaar ?
ik had vanmiddag ook nog niet aan de rosé gezeten, wellicht dat het daar door kwamquote:Op maandag 1 september 2008 00:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, ik weet niet wat het was, maar ik kon jou heel lastig verstaan gisternacht... Terwijl we vanmiddag minutenlang zonder 'huh wat zeg je' te zeggen, een gesprek hebben gevoerd![]()
Trouwens, Teun deed mij juist heel erg denken aan:
[ afbeelding ]
Het was weer een gezellige Pann (ik kom er vaker hoor, maar dan in Utrecht). Ik vond juist dat er te weinig R&B gedraaid werd en teveel van dat oude rock en gabber muziekquote:Op maandag 1 september 2008 00:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar zeg eens eerlijk, voldoen Eindhoven wel aan de verwachtingen die je had ?
en is Pann daar nu werkelijk anders dan b.v. in Amsterdam of Grun ?
En ik vond dat Erik vanmiddag een prachtige recentie gemaakt heeft van zaterdagavondquote:Op maandag 1 september 2008 00:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, ik weet niet wat het was, maar ik kon jou heel lastig verstaan gisternacht... Terwijl we vanmiddag minutenlang zonder 'huh wat zeg je' te zeggen, een gesprek hebben gevoerd![]()
Trouwens, Teun deed mij juist heel erg denken aan:
[ afbeelding ]
Nou ik vond het wel weer geweldig om eens ouderwets te springen op DJ Pauls luv u morequote:Op maandag 1 september 2008 00:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was weer een gezellige Pann (ik kom er vaker hoor, maar dan in Utrecht). Ik vond juist dat er te weinig R&B gedraaid werd en teveel van dat oude rock en gabber muziekdaar kan ik toch moeilijk mn heupen op wiegen?
Dan maar drankjes halen, wat weer ellendig lang duurde, omdat dames werden voorgelaten en dat er te weinig lui achter de bar werkten.. De mensen waren gezellig, het was leuk om aan Cairon te zittenen Ang3l is vanaf nu officieel mijn sjaalbuddy
Oh en in het rijtje memorabele dingen mag ook niet vergeten worden hoe Ang3l door de 2 andere leden van de heilige 3 eenheid de trap werd afgedragenquote:Op maandag 1 september 2008 00:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was weer een gezellige Pann (ik kom er vaker hoor, maar dan in Utrecht). Ik vond juist dat er te weinig R&B gedraaid werd en teveel van dat oude rock en gabber muziekdaar kan ik toch moeilijk mn heupen op wiegen?
Dan maar drankjes halen, wat weer ellendig lang duurde, omdat dames werden voorgelaten en dat er te weinig lui achter de bar werkten.. De mensen waren gezellig, het was leuk om aan Cairon te zittenen Ang3l is vanaf nu officieel mijn sjaalbuddy
Heb je ons niet zien zoenen dan?quote:Op maandag 1 september 2008 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik vond het wel weer geweldig om eens ouderwets te springen op DJ Pauls luv u more![]()
dat brengt wel herinneringen terug
en dames worden in de horeca toch altijd eerder geholpen, maar inderdaad 2 horecapunten zijn te weinig voor een volle grote zaal.
Heb jij dan ook nog aan Cairon gezeten??????????
weer een belangrijk detail dat ik gemist heb
Breng een bod uit!quote:Op maandag 1 september 2008 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
http://link.marktplaats.nl/186524384
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |