Waar?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:48 schreef Yankee_One het volgende:
parkeer je toch ergens anders?
Die parkeerterreinen met slagbomen zijn ook niet van de Hanze.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:46 schreef Renesite het volgende:
Ik reed vandaag langs de Hanze, ik had niets te doen, en ik keek wat om mij heen. Opeens zag ik allemaal slagbomen voor alle parkeerterreinen (muv. achter de hanzeborg en bij het P+R terrein)
Weet iemand hoe dit zit? Ik heb al op het forum iets gelezen dat je buiten 14km van het zernike terrein moet wonen o.i.d.!
straks 30min/45min moeten fietsen terwijl het in 15min met de auto kan
!
Wanneer ben jij er voor het laatst geweest? Ik bedoel, aan het begin van de vakantie stonden ze er nog niet, maar nu duidelijk wel, die achter het atrium (hoofdgebouw ook) en achter de hanzeborg staan op eens ook slagbomen. Achter de hanzeborg is alleen nog een open terrein met ronde blokken waartussen een auto geparkeerd dient te worden. thats itquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die parkeerterreinen met slagbomen zijn ook niet van de Hanze.
Heb ze niet gekregen, begin dit jaar pas?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:08 schreef JH87 het volgende:
Ik ben ook platgespamd met mailtjes over al die veranderingen. Moet je daar maar even kijken.
Je moet in ieder geval vanaf paddepoel meteen links, langs dat (goedkope!) tankstation... achter het Atrium, dat terrein staan slagbomen. Dat illegale weet ik niet, ja, er zijn genoeg bedrijven waar je illegaal kan staanquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:09 schreef maok het volgende:
He bah, ik ga ook meestal met de auto, al is het maar omdat ik anders een half uur/ 3 kwartier eerder vanaf stage plek naar huis moet om de auto weg te brengen en om weer terug te fietsen als ik een keer overleg heb met een docent. Of omdat ik een grote maquette oid mee moet nemen.
Bestaat die illegale parkeerplek op het hanze plein (dat stuk waar vroeger de bussen omheen reden) nog? Daar zullen toch geen slagbomen voor staan?
quote:Beste student(e),
Vanaf 1 september aanstaande verandert het parkeerbeleid op de Zernike Campus. Hiermee proberen we het gebrek aan parkeerplaatsen op de HG parkeerterreinen vlakbij onze hogeschool op te lossen. In mei informeerden we je hier al over.
Inmiddels zijn er formulieren beschikbaar om - als je daar recht op hebt - een parkeerpas mee aan te vragen. Daarom maken we je er nogmaals op attent.
Het nieuwe parkeerbeleid in het kort:
de parkeerterreinen bij de gebouwen Techniek (ZP 11), Economie (ZP 7), achter de Hanzeborg (ZP 23) en Sportstudies (ZP 17) komen achter een slagboom. Als je een voltijdstudie volgt aan onze hogeschool is het niet langer vanzelfsprekend dat je op die terreinen gratis kunt parkeren. De fiets of het openbaar vervoer is dan een goed alternatief.
Als je toch wilt parkeren in de omgeving van de hogeschool zijn er de volgende mogelijkheden:
• Parkeren tegen betaling op HG terreinen, mits er voldoende parkeerplaatsen beschikbaar zijn (vol=vol)
• Gratis parkeren bij het Transferium, de Grouwelerie-noord of op een in de toekomst nog aan te leggen parkeerplaats bij het Kernfysisch Versneller Instituut op 10 minuten lopen van onze hogeschool
Ben je deeltijd-, duaalstudent of cursist (o.a. post-hbo), woon je in Duitsland (en heb je geen OV-jaarkaart) of ben je in het bezit van een invalidenparkeerkaart, dan kun je een parkeerpas aanvragen om op de terreinen achter de slagbomen te parkeren.
Dat stuk bij de Nijenborgh?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval vanaf paddepoel meteen links, langs dat (goedkope!) tankstation... achter het Atrium, dat terrein staan slagbomen. Dat illegale weet ik niet, ja, er zijn genoeg bedrijven waar je illegaal kan staan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |