Waarschijnlijk omdat niemand meer omkijkt naar dingen die toch dagelijks gebeuren. Zie: elke oorlog voor de meest recentequote:Op maandag 1 september 2008 02:59 schreef popolon het volgende:
18, nu 19, replies noem jij veel?
Als dit in de VS was waren we al aan topic nummer vier toe.
Je kunt best tegen het huidige Russische bewind zijn zonder meteen fan van de VS te zijn. Rusland schendt mensenrechten op grove schaal. Critici van het bewind, zoals journalisten en oppositieleiders, wordt op allerlei manieren de mond gesnoerd. Als ze niet met een kutsmoes gevangen worden gezet, worden ze wel doodgeschoten of vergiftigd. De CCCP is terug van weggeweest en Rusland is een soort schijndemocratie, die meer op een dictatuur lijkt dan op een vrij land.quote:Op maandag 1 september 2008 02:46 schreef Klautje het volgende:
Valt me trouwens wel op dat het hier wel heel erg anti-Russisch is. Jullie zijn zeker ook diezelfde mensen die in alle 9001 VS versus kankerland-topics de VS en Israël steunen?![]()
Dus het zal jou verbazen en schokken als er weer eens een jeugdige Brit door een of andere domme chav neergestoken wordt?quote:
Ik denk aan deze:quote:Op maandag 1 september 2008 03:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt best tegen het huidige Russische bewind zijn zonder meteen fan van de VS te zijn. Rusland schendt mensenrechten op grove schaal. Critici van het bewind, zoals journalisten en oppositieleiders, wordt op allerlei manieren de mond gesnoerd. Als ze niet met een kutsmoes gevangen worden gezet, worden ze wel doodgeschoten of vergiftigd. De CCCP is terug van weggeweest en Rusland is een soort schijndemocratie, die meer op een dictatuur lijkt dan op een vrij land.
Als ik dat allemaal vaststel, wil dat niet zeggen dat ik ineens pro-VS ben. Ik snap die kromme manier van denken totaal niet.
We weten al jaren dat dit gebeurt en nog weet hij zoiets te verzinnen. Lijkt mij gewoon bashen op vijandquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:43 schreef Schadenfreude het volgende:
Rusland komt er in ieder geval steeds openlijker voor uit dat het een autoritaire, agressieve schurkenstaat is.
weten we in ieder geval waar we aan toe zijn
Waar gaat dit nou weer over?quote:Op maandag 1 september 2008 03:08 schreef Klautje het volgende:
[..]
Dus het zal jou verbazen en schokken als er weer eens een jeugdige Brit door een of andere domme chav neergestoken wordt?
Ok, ik moest lachen...quote:Op maandag 1 september 2008 03:33 schreef NorthernStar het volgende:
"Along the way, a shot was involuntarily fired from a policeman's gun and the bullet hit Yevloyev's head" [bron]
Wtf heeft dat nou weer te maken met persvrijheid in Rusland?quote:Op maandag 1 september 2008 03:08 schreef Klautje het volgende:
[..]
Dus het zal jou verbazen en schokken als er weer eens een jeugdige Brit door een of andere domme chav neergestoken wordt?
Huh, Rusland een democratie?quote:Op maandag 1 september 2008 12:40 schreef Yorrit het volgende:
och dit soort dingen kunnen gebeuren in een jonge democratie
Nee, normaal kraak ik de VS en Israel af. Maar ja, ik probeer consequent te zijn. Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op maandag 1 september 2008 02:46 schreef Klautje het volgende:
[..]
Ja. Waarom zou je doodgaan en verliezen als je ook kan leven en verliezen? Geef maar een goede reden om een leger te hebben als je er toch niets aan kan hebben.
Valt me trouwens wel op dat het hier wel heel erg anti-Russisch is. Jullie zijn zeker ook diezelfde mensen die in alle 9001 VS versus kankerland-topics de VS en Israël steunen?
Tja, dat mag JP-tje zelf dan wel vinden, maar niet volgens de Democracy Index. Rusland is dan een regime.quote:Op maandag 1 september 2008 16:14 schreef Yorrit het volgende:
[..]
volgens onze MP wel!
http://www.minaz.nl/Actue(...)Nederland_1oid@99023
Zie ook List of indices of freedom op Wikipedia. Hoe dan ook, volgens al die bronnen kun je Rusland toch moeilijk een democratie noemen.quote:Op maandag 1 september 2008 17:03 schreef Demophon het volgende:
[..]
Tja, dat mag JP-tje zelf dan wel vinden, maar niet volgens de Democracy Index. Rusland is dan een regime.
Op papierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |