quote:Op maandag 1 september 2008 11:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Talpa was zo gek nog niet
Alle haters zijn nu fucked!
Dat komt niet voor.quote:Op maandag 1 september 2008 12:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Je moet de NOS gewoon een paar weken de tijd geven (iets wat Talpa b.v. nooit gekregen heeft, die werd voor er maar 1 minuut uitgezonden was al afgebrand).
Dat alles nu in een uurtje zit is op zich wel prettig, al vraag ik me wel af hoe de NOS dat gaat doen als er meer dan 4 wedstrijden op zondag zijn (of is het schema zo dat dit niet voorkomt?) of er iets speciaals is (b.v. Ajax-Feyenoord of brand op de tribune van Groningen).
Talpa kreeg die tijd destijds ook niet en de NOS dus al zeker niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Geef ze ff tijd. Het is ff wennen.
Dat is het plan. Totdat een burgemeester de wedstrijd op zaterdagavond verbied en op zondag laat spelen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat komt niet voor.
Vrijdag max 1, zaterdag maximaal 4 en zondag idem.
Alsik het goed heb.
eredivisie kanaalquote:Op maandag 1 september 2008 17:24 schreef uwbftp het volgende:
Kan ik ergens de samenvattingen terugzien?
Op http://end.sport2media.com/vod.php kun je de niet NOS-samenvattingen terugzien (met de Eredivisie Live-commentatoren dus). Is graties, vraag me af of dat zo blijft overigens.quote:Op maandag 1 september 2008 17:24 schreef uwbftp het volgende:
Kan ik ergens de samenvattingen terugzien?
Thnx!quote:Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Korte fragment van Jakhalzen bij DWDD was dat. Vanavond de herhaling voor de liefhebbers.
quote:Henk Kesler: ‘NOS nog niet op topsportniveau’
Datum: 4-sep-2008 12:22
Henk Kesler (foto) is niet kapot van de doorstart die Studio Sport afgelopen zondag maakte met de samenvattingen van de wedstrijden uit de eredivisie. Op de website van de KNVB laat Kesler doorschemeren dat wat hem betreft de rechten van de samenvattingen helemaal niet van eigenaar hoefden te wisselen.
Kesler zegt in zijn column, die de titel ‘NOS nog niet op topsportniveau’ draagt, dat de kijkcijfers hem tegenvielen. ‘Zo'n 1,8 miljoen mensen bekeken de uitzending. Dat viel me nogal tegen, omdat er immers steeds geroepen was dat de NOS wel weer drie miljoen kijkers zou trekken.’
Ook de verslaggeving kon Kesler niet altijd bekoren. ‘Op de uitzending was ook nog wel het nodige aan te merken, althans vanuit journalistiek oogpunt bezien. Bijvoorbeeld het verslag van Sparta - ADO Den Haag.’ Verder neemt Kesler het op voor Talpa en RTL. ‘Als je trouwens de kranten leest, hebben Talpa en RTL er de afgelopen jaren niets van gebakken, een mening die ik absoluut niet deel.’ (MvdH)
Dat zegt genoeg. Zoveel mensen waren niet thuis vanwege het weer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:19 schreef Houtworm het volgende:
Kijkcijfers van de eerste uitzending zijn de laagste in jaren. Talpa had gemiddeld bij de eerste 4 uitzendingen nog 1.991.000 kijkers.
Marktaandeel was wel het hoogst van allemaal.
Lang zat.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:12 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hoe lang zitten we nu aan die cheap ass NOS vast?
Inderdaad. Met slecht weer waren de kijkcijfers al een stuk hoger geweest. En Kesler dacht toch hoop ik sowieso ook niet dat de NOS ineens weer op 3 miljoen zou zitten? Zoiets moet langzaamaan weer groeien. (Persoonlijk betwijfel ik overigens of de NOS die oude aantallen überhaupt nog kan halen. De noodzaak om naar de NOS-samenvattingen te kijken is minder groot geworden nu de live wedstrijden makkelijker bereikbaar zijn via Eredivisie Live en nu ze daar ook samenvattingen - of althans: doelpuntoverzichten - uitzenden.) Hoe dan ook: domme opmerking van Kesler. Had hij nog een oude rekening met de NOS open staan ofzo, dat hij deze kat even uit moest delen? Hopelijk schrijft hij in z'n volgende column iets over het niveau van de scheidsrechters afgelopen weekendquote:Op donderdag 4 september 2008 14:59 schreef borisz het volgende:
Meer dan 1 op de 2 mensen die tv keken, keken naar het voetbal. Kortom dan is het wel een goede score lijkt mij, ondanks dat de kijkersaantallen misschien tegenvallen
Kesler blaat mar weer eens in het rond. Zoals iemand al eerder aangaf, minder kijkers, groter marktaandeel.quote:
Dat heb ik inderdaad ook en zeker als het kwaliteitsverschil tussen Eredivisie Live en de NOS zo groot blijft zal ik amper naar de NOS kijken.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:55 schreef Adelante het volgende:
Ik heb eigenlijk ook niet meer zo de behoefte studio sport te kijken sinds je via eredivisie live alles kunt zien
Exact hetzelfde had ik vanaf het moment dat het bij Sport 1 live te zien was.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook en zeker als het kwaliteitsverschil tussen Eredivisie Live en de NOS zo groot blijft zal ik amper naar de NOS kijken.
welk verschil zie je dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook en zeker als het kwaliteitsverschil tussen Eredivisie Live en de NOS zo groot blijft zal ik amper naar de NOS kijken.
Het zat duidelijk nog niet op het niveau dat ze moesten halen, maar bedroevend was het in de verste verten niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:45 schreef pfaf het volgende:
De uitzending was dan ook van een bedroevend niveau, daarin heeft Kesler groot gelijk.
Naah goed, daar verschillen we dus over van mening. Om eerder genoemde argumenten vond ik afgelopen zondag de slechtste zondagavonduitzending in tweeëneenhalf jaar.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het zat duidelijk nog niet op het niveau dat ze moesten halen, maar bedroevend was het in de verste verten niet.
Roda JC NAC Breda zondag 21 september 14:30quote:Op maandag 1 september 2008 14:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat komt niet voor.
Vrijdag max 1, zaterdag maximaal 4 en zondag idem.
Alsik het goed heb.
Hij is slangenbezweerder in zijn vrije tijd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:53 schreef Waaghals het volgende:
Van Basten heeft allemaal wondjes op zijn hand.
Zou die ergens eens een klap hebben uitgedeeld
Ik vind het er wel goed uit zien.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:50 schreef Dr.Crane het volgende:
Die vormgeving etc. is echt niets.![]()
Saai, ouderwets en geen eens muziek.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind het er wel goed uit zien.
Ik vind het een verademing in vergelijking met de uitzendingen bij RTL en Talpa.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:15 schreef MaxC het volgende:
de commentator van Eredivise Live was vandaag echt goed
Echt goed? Dat commentaar van eredivisielive was echt dramatisch slecht gisteravond!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:15 schreef MaxC het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze niet gewoon het live-commentaar aanhouden, de commentator van Eredivise Live was vandaag echt goed en dan vervangen ze het door zo'n saaie drol die overal te laat is.
Zonde van de moeite
Nos gooit zijn eigen comentaar erover heen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:31 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Het commentaar wordt live bij de wedstrijd gegeven. Niet achteraf.
Inderdaad. Live tijdens de wedstrijd, vanuit het stadion.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nos gooit zijn eigen comentaar erover heen.
Klopt, maar voor veel Talpa/RTL haters waren de cijfers ook een reden om te wijzen op de "superieuriteit van de NOS.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:45 schreef pfaf het volgende:
De kijkcijfers waren gewoon goed, daar slaat hij de plank wel op mis.
TT224 misschien?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:20 schreef VoreG het volgende:
Waardeloos! Waarom wordt er niet aangegeven wanneer het voetbal begint!
22:30 is algemeen bekend en van te voren aangekondigd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:20 schreef VoreG het volgende:
Waardeloos! Waarom wordt er niet aangegeven wanneer het voetbal begint!
Ik snap niet dat ze überhaupt naar hem luisteren, die man kan uit die positie nooit zeker zijn dat het buitenspel is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:46 schreef jmac het volgende:
Gaat die 4de man zich daar tegenwoordig ook al mee bemoeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |