quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Gare studio. Niet het bordje op schoot gevoel.Ach maakt 't uit, heb al gegeten.
²
Kijk uit dat je niet in een roestige hark valt hequote:Op zondag 31 augustus 2008 19:52 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een prutsers bij de NOSzoveel fouten al gemaakt
Hoezo, lig je vlak voor hem dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:53 schreef 456 het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet in een roestige hark valt he
Oud en vetrouwd was eerst 30 minuten 3 wedstrijden daarna andere sporten nieuws en reclame en daarna nog 3 wedstrijden. Is het nu toch wel een stut beter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toch heb ik wel 't "oude, vertrouwde" gevoel. Niet al dat gelul en de maandverbandreclames die de wedstrijden en 't gezever verpakken.
De NOS valt me niet tegen, maar doet het precies zoals ik verwacht had: dramatisch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:04 schreef MaxC het volgende:
Vond de samenvattingen veel te snel gaan! Je zit helemaal niet in de wedstrijd en stukjes worden veel te snel afgekapt. Vind het ook fijner om te beginnen met de aftrap. Verder vind ik commentaar ook niet denderend en te laat.
Presentatie verder is wel aardig maar NOS valt me tegen. Gewoon net zoveel tijd voor samenvattingen als vroeger!
Eensquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:04 schreef MaxC het volgende:
Vond de samenvattingen veel te snel gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |