Precies.Ik wil het ook nog ff kijken. Maarja de mensen die geen wedstrijden bezoeken zijn helaas belangrijker.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt vervelend dat er bij Studio Sport uitzendingen niet is nagedacht over supporters die nog naar huis moeten rijden na een wedstrijd en graag nog enkele hoogtepunten willen terugkijken.
Ik snap dat ze het niet om 1 uur 's nachts kunnen uitzenden, maar ik ben net terug van Feyenoord en ik heb net de laatste minuten van Ado den Haag - Az nog kunnen zien.
Wel een beetje denigrerend maargoed.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat? Ik geef gewoon antwoord op z'n vraag.
Dat zijn er natuurlijk ook vele keren zoveel, dus niet zo gek dat ze zich daarop richten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Precies.Ik wil het ook nog ff kijken. Maarja de mensen die geen wedstrijden bezoeken zijn helaas belangrijker.
En users voortdurend wijzen op hun spelfouten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat? Ik geef gewoon antwoord op z'n vraag.
Inderdaad.... ik vond het weer wat matig vandaag.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:30 schreef neilpad het volgende:
Zaten weer flink wat slordigheden in de uitzending vandaag. En wtf was dat op het einde...
Die waren vorig jaar toch 2de?quote:Op zondag 14 september 2008 19:00 schreef VoreG het volgende:
Ze beginnen met Ajax. Terecht overigens.
volgens mij wouden ze het op volgorde van de huidige ranglijst doen en niet van vorig jaar.quote:Op zondag 14 september 2008 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die waren vorig jaar toch 2de?
Dus dat lijkt me logisch.
Hmmm, het lijkt mij niet. Ook de reactie van de Roda speler (wie?) die 2 meter van de lijn stond was duidelijk, als hij er echt over was geweest had hij het gezien en dus gejuicht/geprotesteerd als het wel zo had geweestquote:Op zondag 14 september 2008 19:10 schreef detulp050 het volgende:
Die zat er volgens mij wel in, maar de camerapositie is flut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |