abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222156
Ligt het aan mij of zit bij Ruud de klad er een beetje in de laatste tijd?
De gangmaker is uitgeblust als je het mij vraagt: matte blik in de ogen, licht gebogen schouders en dof haar. Genoeg aanwijzingen dat het goed mogelijk is dat Ruud, of all people, het huis voortijdig zal verlaten. En een echte vechter lijkt het mij persoonlijk ook niet.
pi_222157
Matte blik in de ogen ??? hoe en wanneer heb je dat gezien ??

maandag 22 november 1999 @ 00:13:00 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_222158
Ruud blijft, zeker weten !

Net als Willem en Bart.....

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_222159
Geloof ik niet. Iedereen heeft wel eens van die momenten...Hij is gewoon uitgegeken zoals die al zelf aangeeft...zit te denken aan ?????? Laat maar...met Ruud komt het wel goed. Stuur nog eens een stoere meid en is 20 jaar jonger!!
pi_222160
Guuske RSI, als je dat niet weet, heet je of Sabine of heb je je ogen in je zak. Bijna CONTINU! Okee, 1 voorbeeld: toen Ruud die gezellige gipspoppetjes aan tafel naast Maurice zat te schilderen. De man zag eruit alsof hij een hele zak downers had ingeslikt.
Maar ben je het niet met me eens dat zijn 'spirit' weg is? Neem het moment dat Willem aan de groep vertelde dat hij Ruud's rol over had genomen. Ruud zat als een zoutzak in z'n stoel, keek alsof hij het in Keulen hoorde donderen en gaf werkelijk nul reactie. Toegegeven, Ruudje is niet de allerslimste maar ik ben er 100 % van overtuigd dat zelfs Ruud wel doorhad waar Willem mee bezig was: een regelrechte aanval op zijn persoon.
  maandag 22 november 1999 @ 00:20:00 #6
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_222161
Het is inderdaad al een tijdje duidelijk dat VOO Ruud uit het BB-huis wil hebben! Hij wordt alleen nog maar saai in beeld gebracht. Daarbij is het de bedoeling dat een psycholoog je probeert op te beuren. Ruud kwam echt depressief van dat gesprek terug: Ik ben mezelf niet meer, ik mis m'n vriendin. De psycholoog heeft blijkbaar de oprdracht Ruud down te praten. Vervolgens krijgt iedereen een leuk bericht van familie, Ruud heeft als enige een stukje met een huilende dochter die zegt dat ze hem zo mist (kwam VOO goed uit na dat gesprek met de psych die hem had aangepraat hoe hij z'n thuis mist!).
Omdat deze tactiek al eerder heeft gewerkt, denk ik dat VOO hem nu gebruikt voor Ruud. Ik denk dat het komt omdat hij als persoon de bekendheid van het BB-huis oversteigt, denk bv aan Paul de Leeuw.
Denk niet dat ik voor Ruud ga, ik ging voor Bianca en heb geen vervanger gevonden.
Ook denk ik hierbij aan de uitspraak van Sabine aan Bart: ik weet dat jij bij de laatste 3 hoort, maar daarover mag ik niets zeggen. En is het niet toevallig dat Bart heel erg gepromoot wordt in de uitzendingen van de laatste 2 weken? V manipuleert bij het leven, maar dat is inmiddels bij iedereen bekend!
  dinsdag 23 november 1999 @ 15:10:00 #7
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222162
Nee nee nee, Ruud die blijft wel. Al is het hele plafond dan gewit, heeft Bibi tien keer staan huilen 'papa ik mis je' het boeit Ruud allemaal niets.
Als je zo'n aap bent dat je ter meerdere eer en glorie van je eigen ego je kinderen 69 dagen alleen laat, kunnen die 31 andere dagen er ook wel bij. (Geldt uiteraard ook voor Karin en Willem).
Het is triest maar waar, we zuullem nog tot 31-12 tegen Ruuds vieze haar aan moeten kijken....Gelukkig zit er een mute-knop op mijn tv, hoef ik niet altijd te luisteren .
pi_222163
Ha die Roark, alles goed?! Wij zien de zaak Ruud toch genunaceerder: nee, een vechter is het niet, eerder een windvaan. Mocht hij het niet meer zien zitten - grote kans, dat wel - dan hoeft Hummie maar te kikken: "Dat is nou niet áárdig van je, Ruud" - en de man tekent weer voor tien maanden bij (niet wetende dat het programma dan allang is afgelopen, maar Ruud gaat gewoon door voor de Spaanse BB, de Duitse BB, en tegen de tijd dat de formule ook in Taiwan is doorgedrongen, zit Ruud er nog steeds lekker tussen. Taiwanees loempiaatje erbij - godverdikke joh, daar ben ik gèk van, weet je wel, van pittig eten - en tegen de tijd dat Ruud eindelijk dat huis komt uitgestrompeld, heeft Bibi al zes kleinkinderen.

Een schizofreen is nooit alleen
pi_222164
Hee Two Sisters, da's lang geleden. Grappig dat jullie denken dat Ruud dol op een pittig Oosters hapje is. Ik weet toevallig dat Ruud ooit doodziek werd na een bachelors partijtje van een van zijn maatjes uit Breda. Ze waren gaan eten in een Indonesisch restaurant en Ruudje werd na een half uur al lijkbleek. Wat bleek nou, hij is allergisch voor sateh-saus. Eeerlijk waar, hij heeft die hele Indonesische tent onder gekotst. Zelf zei hij dat hij iets teveel biertjes gedronken had. Misschien leuk als Willem eens een Satehtje serveert binnenkort. Is het jullie nooit opgevallen dat Ruud ook nooit pindakaas eet bij het ontbijt?
Persoonlijk ben ik er nog steeds zeker van dat Ruud de eindstreep niet gaat halen. En terecht trouwens; het is een meeloper in mijn ogen. Iedereen vindt hem zo uniek en bijzonder maar laten we wel wezen. Heeft Ruud ooit een baanbrekende opmerking geplaatst? Nee, geef mij Bart maar die wil tenminste geen molton om op te slapen en houdt voet bij stuk. Zulke mensen moeten we hebben.
pi_222165
Het valt me steeds meer op dat Ruud bij de gesprekken steeds achter lijkt te lopen. Het gesprek is al lang weer verder op het moment dat hij een antwoord heeft geformuleerd (of wat daar voor door gaat).

Het lijkt mij dat hij definitief de weg kwijt is, aangezien hij zijn aanvankelijke enthousiasme kwijt is. In het begin lukte dta nog wel, heel hard en enthousiast iets de groep ingooien en de rest reageert wel. Nu lukt dta niet meer, en de vraag is of dat aan Ruud ligt of aan de groep.

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_222166
Goeroe Pavlov, als we Ruud moeten geloven ligt zijn zogenaamde 'onbetrokkenheid' aan het afwezig zijn van mooie vrouwen: 'Ja, een mooie vrouw, da heb ik gewoon nodig, weet je.' Hij voelt zich niet meer echt geroepen om te vlammen binnen de groep omdat hij geen publiek (lees: lekker wijf met dikke tieten) heeft. Dat is behoorlijk treurig maar goed het ligt dus wel degelijk aan de groep.
pi_222167
Betekent dit dat Ruuds brein als een bezetene aan het denken is aan al die mooie grijpbare vrouwen buiten het BB-huis, en daardoor nog nauwelijks op zijn omgeving reageert. Dan moet ik hem dus hoger inschatten want het betekent dat hij wel degelijk denkt.

woensdag 24 november 1999 @ 15:39:00 #13
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_222168
quote:
op 11-22-1999 om 12:20 AM schreef Thorka het volgende:
Het is inderdaad al een tijdje duidelijk dat VOO Ruud uit het BB-huis wil hebben! Hij wordt alleen nog maar saai in beeld gebracht.

Heb je er misschien aan gedacht dat Ruud zich misschien echt saai en lusteloos voelt? Niet alles is een complot van Veronica.

(was getekend, een medewerker van Veronica)

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

pi_222169
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Ruud continu aan wulpse vrouwen buiten het huis denkt. Maar ik denk wel dat hij zich stierlijk verveelt zonder dat 'publiek' waar ik het net over had. Zou Ruudje dus niet al te hoog inschatten, Pavlov.
Op zich kan ik me Ruuds dilemma ok best voorstellen: Als ik in dat huis zou zitten, zou ik ook meer mijn best doen en meer plezier hebben wanneer er iemand tussen zat waarop ik indruk wilde maken. Op wat voor manier dan ook.
pi_222170

Met alle respect voor de meelezende dames op dit forum, maar een k_t trekt sterker dan een olifant. Hoe sterk is Ruud??

.

woensdag 24 november 1999 @ 15:46:00 #16
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_222171
"42? Maar wat is dan de vraag?"

42= het antwoord op de vraag wat is de zin van het leven, het universum en alles. ( )

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_222172
Ik weet het niet met Ruud, ik schatte hem van het begin niet al te hoog in. Begon bijna te denken dat het zo'n persoon is die de hele tijd maar door blijft draven over het onderwerp waar hij verstand van heeft/denkt te hebben. Leuk om eens in de kroeg tegen te komen maar na een tijdje zie je de leegte.
Blijkbaar heeft ie toch zijn input nodig, mist de vrouwen, of komt nu zichzelf heel erg hard tegen. Maar ik acht hem helaas niet in staat tot een grondige zelf-analyse, dus ben ik benieuwd wat de psycholoog hem aan gaat praten, want die gaat er vast en zeker nog over beginnen.

Gezien eerdere discussies in VvP van met name Moor, denk ik dat Ruud op dit moment degene zal zijn met de ergste naweeen van dit programma. Maar wie weet, je zult zien dat hij weer helemaal opleeft wanneer hij eenmaal weer vrouwtjes om zich heen heeft. Die huidige crisis is hij dan snel weer 'vergeten'

pi_222173
quote:
op 11-24-1999 om 03:50 PM schreef Goeroe Pavlov het volgende:

Blijkbaar heeft ie toch zijn input nodig, mist de vrouwen, of komt nu zichzelf heel erg hard tegen.(...) Gezien eerdere discussies in VvP van met name Moor, denk ik dat Ruud op dit moment degene zal zijn met de ergste naweeen van dit programma

Helemaal mee eens, Ruud komt zichzelf genadeloos tegen. De psycholoog was degene die hem moest uitleggen dat hij, nu er geen vrouwen meer in huis waren, wat indutte. Ruud zelf wist van niks. Ja hij voelde zich wat minder lekker, maar waarom dat was de vraag. Ik denk ook zeker dat Ruud behoorlijk in de put raakt wanneer hij weer terugkeert in de gewone wereld. Ten eerste omdat hij nu altijd de rol van lolbroek zal moeten spelen. Ruud is daar goed in natuurlijk, maar niet altijd, zoals we de afgelopen paar dagen hebben mogen aanschouwen. Daarnaast denk ik dat Ruud er helemaal niet tegen kan als er negatieve dingen over hem geschreven, gezegd worden. Laat staan wanneer hij op straat negatieve opmerkingen naar zijn hoofd krijgt. Ruud is daar zeker niet aan gewend, BEGRIJPT dat ook niet. En dat soort dingen gaan zeker gebeuren, hoe populair Ruud ook is, er is ook een groep mensen die hem stuitend vindt.

pi_222174
Ik weet het niet met die negatieve opmerkingen naar Ruud. Waarschijnlijk word hij binnen zijn vriendengroep erg beschermd, het lijkt mij een hechte eenheid. Daarnaast zit hij veel in het buitenland. Ik denk wel dat hij zich de spaarzame negatieve opmerkingen gaat aantrekken.

Maar om eens terug te komen op de titel van deze post. Ruud gaat er denk ik niet uit, je zegt dat geen vechter is, maar het is ook niet iemand die opstaat en zegt dat het genoeg is geweest voor hem (zoals Bianca). Daarom ben ik zo benieuwd wat die psycholoog tegen hem gaat zeggen, hij zou degene kunnen zijn die Ruud eruit praat. (en wil VOO Ruud wel missen)

pi_222175
heb net de uitzending gezien waar V ons meerdere keren laat zien dat Ruud zegt het moeilijk te hebben, normaal niet zo lang op een plek is en zijn vrijheid mist.
Toch denk ik niet dat hij weggaat, omdat hij zelf tijdens het nomineren van een wedstrijd sprak. "wie is de sterkste van ons vijfen'.
Wel als hij een excuus zou krijgen, b.v over zijn familie of zo iets, dat hij zonder schamen weg kan gaan. Mona situatie?.
Ruud is niet mijn winnaar maar schat hem toch wel in als een vechtersbaas. Wie weet heb ik het mis, kan natuurlijk.
we will see.
pi_222176
Ruud is een beste jongen maar niet bepaald de raketgeleerde van het gezelschap. Met name op verbaal gebied is Ruud iemand van de lange verhalen, de pauzes en het laten nawerken van een verhaal. Je ziet hem dan op de bank met waterige oogjes naar buiten staren. Pas een minuut later volgt het onvermijdelijk "potverdikkie zeg, dat was me wat". Ad rem reageren op iemands woorden is Ruud volkomen vreemd. Er komt hooguit een dubbelzinnige opmerking uit.

En toen kwam Anouk het huis in, getraind in het studentenmilieu waar een verbaal potje knokken de gewoonste zaak van de wereld is. Iemand maakt een domme/vreemde/onduidelijke opmerking, pats, er boven op met een scherp antwoord. Afzeiken, afplassen.

Ruud kan daar niks mee, er komt op zo'n moment niets uit. Denk maar aan "ik heb de 100 gehaald - met aftrekken?". Ruud viel volkomen stil en keek hulpeloos rond. Bart echter kan leuk meekomen in dit hakketakken. Als Bart en Anouk elkaar weer eens in de haren vliegen kan Ruud alleen maar toekijken.

Daarbij is duidelijk dat de eindeloze reeks erotische vertellingen van Ruud intussen iedereen begint de vervelen.

Kortom, Ruud heeft letterlijk niet zo veel meer te vertellen.

pi_222177
N E E
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_222178
Ruud ziet het hele BB gebeuren toch als een wedstrijd? Die gaat door tot ie er dood bij neer valt.
  woensdag 24 november 1999 @ 22:40:00 #24
798 voyeur
bemoeit zich
pi_222179
quote:
op 11-22-1999 om 12:05 AM schreef Roark het volgende:
Ligt het aan mij of zit bij Ruud de klad er een beetje in de laatste tijd?
De gangmaker is uitgeblust als je het mij vraagt: matte blik in de ogen, licht gebogen schouders en dof haar. Genoeg aanwijzingen dat het goed mogelijk is dat Ruud, of all people, het huis voortijdig zal verlaten. En een echte vechter lijkt het mij persoonlijk ook niet.

Ja Roark, dat dacht ik nou ook steeds. Sterker, ik herinner me het al eens geschreven te hebben. Zoek.....blader....(hunter bedankt!).... Yes, hebbes; op 13 october in VvPIII nota bene schreef ik tegendraads als altijd:

"Ruud heeft het gehad. Hij is de alfa op retour. Zijn leiderschap hoeft niet eens serieus betwist; hij geeft het zelf wel op. Zie zijn lichaamstaal (het lijf faalt tot zijn eigen verbazing), zie zijn toegenomen onzekerheid (hij zoekt steun bij Bianca), hij is niet meer de dominante bronstige beer (de interessante dame's zijn in handen gevallen van snotneuzen en hij zit met de muurbloempjes) en hij ontdekt dat zijn succesverhalen geen succes meer zijn (hij sterft zichtbaar in zijn eigen anekdotes: kennelijk reageert een wielerclub heel anders) en vooral hij is niet meer dominant (hij voelt het mededogen and it hurts). Hij weet dat het voorbij is; hij heeft zijn silverback laten scheren. De tijd is aan een ander; hij gaat over op een andere rol; niet langer de alfa, maar de grootvader van de groep. Beetje gaga, maar wel leuk.
Met drie weken vertrekt hij vrijwillig!"

Was het helemaal met mezelf eens (daar bleef het ook wel wat bij ), maar drie weken later nog niks. Goed niet meer dé man, maar vertrekken ho maar, Bloos, bloos, fout gezien... Inmiddels zijn we al we weer vijf weken verder en heb ik (alweer in een VvP) maar vast gemompeld dat ie het eigenlijk beter gaat doen.
Hij heeft zomaar helemaal zelf, helemaal oprecht en met Open Ogen gezegd dat ie niet met Maurice wil blijven zitten. Oprotten met die gast; ik nomineer 'm. Het kwam er gewoon uit. Met open ogen en met droge ogen.
Ruud -oei ik groei doet millennia te laat alsnog de stap van Neanderthaler tot Homo Ludens; hij is de missing link but trying hard to connect.
Nee Roark, Ruud past zich aan; het leiderschap is ie kwijt, maar zitten en blijven zitten dat zal ie. 'T is immers de Tour de France; een queeste die een man niet opgeeft. Hij heeft hem gewoon in een ander verzet gezet en waggelt de Col d'Huez alnog op. Hij blijft (maar wint niet, bidt Voyeur die zo graag in NL wil blijven wonen).

Here we are now, entertain us.
  woensdag 24 november 1999 @ 23:05:00 #25
910 Barbie
Graduated Fool
pi_222180
quote:
op 11-22-1999 om 12:05 AM schreef Roark het volgende:
Genoeg aanwijzingen dat het goed mogelijk is dat Ruud, of all people, het huis voortijdig zal verlaten.

Ik hoop het

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')