Nou, vanavond gaat Joost er uit! Of misschien blijft ie toch wel!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:36 schreef scanman01 het volgende:
Gaat nog niet echt lekker. Er zal iets 'heftigs' moeten gebeuren.
Sensatie?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, vanavond gaat Joost er uit! Of misschien blijft ie toch wel!
Spanning, sensatie, stijgende kijkcijfers.
Ze noemen het zelf een soap. Ik heb het woordje Real Life nog niet gehoord.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Giggio het volgende:
Nee blond... haha... zag ik over het hoofd.. maar dan nog... dit is toch Real-Life-Shit ?
Is niet erg. Ben ook blondquote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Giggio het volgende:
Nee blond... haha... zag ik over het hoofd.. maar dan nog... dit is toch Real-Life-Shit ?
Ja. Professionals inschakelen die wél verhaallijnen kunnen uitrollen en de coherentie bewaren, die wél verstaanbaar geluid achter de beelden kunnen stoppen en de limburgers consequent laten ondertitelen.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:36 schreef scanman01 het volgende:
Gaat nog niet echt lekker. Er zal iets 'heftigs' moeten gebeuren.
Matig, marktaandeel is nog wel redelijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Woensdag 17 september 2008
19:30--256.000--madl-5.7
00:22----43.000--madl-4.8
Geweld of veel sex gaat het in ieder geval niet worden, gezien het uitzendtijdstip. Betere verhaallijnen gaat volgens mij ook geen succes opleveren. Misschien het programma naar 22:00 uur verhuizen en dan wel alle ranzigheid erop gooienquote:Op donderdag 18 september 2008 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Professionals inschakelen die wél verhaallijnen kunnen uitrollen en de coherentie bewaren, die wél verstaanbaar geluid achter de beelden kunnen stoppen en de limburgers consequent laten ondertitelen.
Ben bang dat dat hem ook niet gaat wordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweld of veel sex gaat het in ieder geval niet worden, gezien het uitzendtijdstip. Betere verhaallijnen gaat volgens mij ook geen succes opleveren. Misschien het programma naar 22:00 uur verhuizen en dan wel alle ranzigheid erop gooien
Nou, heb niet de indruk dat ze zich erg inhouden. Elke neukpartij wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweld of veel sex gaat het in ieder geval niet worden, gezien het uitzendtijdstip. Betere verhaallijnen gaat volgens mij ook geen succes opleveren. Misschien het programma naar 22:00 uur verhuizen en dan wel alle ranzigheid erop gooien
Misschien dan toch maar elkaar wat vaker op de bek slaan ofzo....quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, heb niet de indruk dat ze zich erg inhouden. Elke neukpartij wordt uitgezonden.
En meestal is dat ook saai. Alleen die van Joost en Fiona was wel grappig laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |