Trek ik het engelenhaar uit mijn hoofd!quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:59 schreef dieenebart het volgende:
Oh leuk, Kerst!![]()
Ik haal vast de stal naar beneden, en de spiritus...
Je jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trek ik het engelenhaar uit mijn hoofd!
De mannen? Je bedoelt dat zootje onverstaanbaar murmelende testosteronbommen?
Ik vind ze stuk voor stuk stukken. Ongeluk, dan wel.
Betegeld, echo, spinnewebben?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:08 schreef Copycat het volgende:
Kijk naar m'n kruis, dan zeg je KERK!
Mijnes zegt torenspitsquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:08 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:10 schreef dieenebart het volgende:
Betegeld, echo, spinnewebben?
(en ouwe mannetjes in een jurk die naar je gluren?)
Heb welgeteld 1 cd van de boys, maar die doet het niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ken je De Jeugd van Tegenwoordig klassiekers.
Da's lullig voor je.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:16 schreef dieenebart het volgende:
Heb welgeteld 1 cd van de boys, maar die doet het niet.![]()
En waar kan ik die bio lezen?quote:'Kerk' zegt mij niet zoveel. In m'n biografie staat uitgelegd waarom niet
Nooit klachten gehad, haantje is er door een vrouwelijke trekvogel vanaf enzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen fijne vorm.![]()
(heb je wel zo'n geinig haantje aan het einde...?)
zouden de internetkijkers daar ook bij opgeteld worden??quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:31 schreef beequeen het volgende:
Reguliere: 208.000. madl 4.6
Herhaling: 145.000 . madl 8.7
Jaja, die herhaling hè? De tamtam heeft zijn werk gedaan.
ik ben een sekssymbool!quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:08 schreef Copycat het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:54 schreef Desii het volgende:
[..]
zouden de internetkijkers daar ook bij opgeteld worden??
Zouden ze hier nou tevreden mee zijn, c.q zou het de kosten dekken?quote:Op maandag 8 september 2008 09:12 schreef Copycat het volgende:
Zondag:
Uitzending: 282.000 (4.9 madl)
HH: 88.000 (7.2 madl)
Ik moest ook even in mijn ogen wrijven. Ruim 100.000 kijkers meer dan eergisteren. Zouden kijkers misschien hun buren hebben gevraagd mee te kijken om zo samen wel te kunnen begrijpen wie wie is en wie wie doet?quote:Op donderdag 11 september 2008 08:55 schreef noekje het volgende:
Jemig! Op het moment dat ik het spoor volledig bijster ben, trekt het meer kijkcijfers.
Komt vast en zeker door Lise. Christ, heb je het filmpje gezien?quote:Op donderdag 11 september 2008 08:55 schreef noekje het volgende:
Jemig! Op het moment dat ik het spoor volledig bijster ben, trekt het meer kijkcijfers.
Dat is het! Ik zit het ook altijd alleen te kijken want het is natuurlijk verboten hier thuis maar het liefst schakel ik alle hulplijnen in. Ik roepen om de 50/50, gebeurt er werkelijk he-le-maal niks!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moest ook even in mijn ogen wrijven. Ruim 100.000 kijkers meer dan eergisteren. Zouden kijkers misschien hun buren hebben gevraagd mee te kijken om zo samen wel te kunnen begrijpen wie wie is en wie wie doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |