Maar ja, hoe moeten de mensen die niet gekeken hebben dat weten?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:10 schreef Copycat het volgende:
Vandaag schieten de kijkcijfers de lucht in. Er gaat immers gerampetampt worden.
Die horen dat vandaag op het werk, bij het koffieapparaat. Of familie en vrienden gaan bellen: "Heb je het al gehoord? Ze gaan van bil in CBML! Kijken vanavond dus, want dat wordt geheid leuk."quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Maar ja, hoe moeten de mensen die niet gekeken hebben dat weten?
Kunnen we weer 'geil' worden van op en neer bewegende dekensquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die horen dat vandaag op het werk, bij het koffieapparaat. Of familie en vrienden gaan bellen: "Heb je het al gehoord? Ze gaan van bil in CBML! Kijken vanavond dus, want dat wordt geheid leuk."
Ik zit nu al te soppen. Van voorpret.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen we weer 'geil' worden van op en neer bewegende dekens
Ik heb er trouwens nog niemand over horen praten. Gezien de kijkcijfers is dat ook weer niet zo vreemd natuurlijk.
Nee, want ik ga echt niet toegeven dat ik CBML kijk. Ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit nu al te soppen. Van voorpret.
Hup, snel naar het koffieapparaat en zeg het voort, zeg het voort!
EN DAT VAN ONZE BELASTINGCENTEN????????quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:45 schreef schatje het volgende:
ONM doet het niet veel beter. En die soap kost per aflevering 2 keer wat DGK kostte, een ton euro.
wat -?!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:45 schreef schatje het volgende:
ONM doet het niet veel beter. En die soap kost per aflevering 2 keer wat DGK kostte, een ton euro.
Huh??quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:45 schreef schatje het volgende:
Zondagavond om 19:30 uur tijdens de "Liveshow" moeten er 2 meisjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:10 schreef Copycat het volgende:
Vandaag schieten de kijkcijfers de lucht in. Er gaat immers gerampetampt worden.
Bron?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zondagavond om 19:30 uur tijdens de "Liveshow" moeten er 2 meisjes
vertrekken en komen er 2 nieuwe meisjes in.
Exqueeze me?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:33 schreef Copycat het volgende:
De reguliere is lager dan ik had verwacht. Maar idd, de rampetamptamtam heeft zijn werk voor de HH goed gedaan.
Was jij niet de eerste in een BB die aan het rampetampen sloeg ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Exqueeze me?
had net Bram aan de lijn. We vinden het nix. (we stemmen onze meningen altijd op elkaar af)
Ze zouden die jongens gewoon naar huis moeten sturen en er vijf Mikey's in zetten...
You're exqueezed!quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:41 schreef dieenebart het volgende:
Exqueeze me?
had net Bram aan de lijn. We vinden het nix. (we stemmen onze meningen altijd op elkaar af)
Ze zouden die jongens gewoon naar huis moeten sturen en er vijf Mikey's in zetten...
Ja zeker wel. En nog wel in de eerste BB ook. Maar ik gebruikte er geen 'rampetamtam' bij. Mooi woord, een apart geruchtencircuit voor sexuele handelingen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Was jij niet de eerste in een BB die aan het rampetampen sloeg ?
Zwagert? Die is geloof ik erg trots op zijn creatie.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
You're exqueezed!
De 'Nookie' ofwel de 'Hedde 't al geheurd gehad, ze hebben keihard ligguh neukuh, jonguh! Grapevine.
En wat vindt Bram's zusje Claire er eigenlijk van? En zijn schoonbroer ?
Een goede tamtam heeft dan ook een maagdevliesquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja zeker wel. En nog wel in de eerste BB ook. Maar ik gebruikte er geen 'rampetamtam' bij. Mooi woord, een apart geruchtencircuit voor sexuele handelingen.
Oh leuk, Kerst!quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:56 schreef Copycat het volgende:
Rampetamp -tamtam.
Zoals jij het zegt lijkt het net een kerstliedje: Parampapampam ...
In de fik met die stal!quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh leuk, Kerst!![]()
Ik haal vast de stal naar beneden, en de spiritus...
Zout eens op met je rechts-christelijke propaganda!quote:
Trek ik het engelenhaar uit mijn hoofd!quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:59 schreef dieenebart het volgende:
Oh leuk, Kerst!![]()
Ik haal vast de stal naar beneden, en de spiritus...
Je jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Trek ik het engelenhaar uit mijn hoofd!
De mannen? Je bedoelt dat zootje onverstaanbaar murmelende testosteronbommen?
Ik vind ze stuk voor stuk stukken. Ongeluk, dan wel.
Betegeld, echo, spinnewebben?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:08 schreef Copycat het volgende:
Kijk naar m'n kruis, dan zeg je KERK!
Mijnes zegt torenspitsquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:08 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:10 schreef dieenebart het volgende:
Betegeld, echo, spinnewebben?
(en ouwe mannetjes in een jurk die naar je gluren?)
Heb welgeteld 1 cd van de boys, maar die doet het niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ken je De Jeugd van Tegenwoordig klassiekers.
Da's lullig voor je.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:16 schreef dieenebart het volgende:
Heb welgeteld 1 cd van de boys, maar die doet het niet.![]()
En waar kan ik die bio lezen?quote:'Kerk' zegt mij niet zoveel. In m'n biografie staat uitgelegd waarom niet
Nooit klachten gehad, haantje is er door een vrouwelijke trekvogel vanaf enzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen fijne vorm.![]()
(heb je wel zo'n geinig haantje aan het einde...?)
zouden de internetkijkers daar ook bij opgeteld worden??quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:31 schreef beequeen het volgende:
Reguliere: 208.000. madl 4.6
Herhaling: 145.000 . madl 8.7
Jaja, die herhaling hè? De tamtam heeft zijn werk gedaan.
ik ben een sekssymbool!quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:08 schreef Copycat het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:54 schreef Desii het volgende:
[..]
zouden de internetkijkers daar ook bij opgeteld worden??
Zouden ze hier nou tevreden mee zijn, c.q zou het de kosten dekken?quote:Op maandag 8 september 2008 09:12 schreef Copycat het volgende:
Zondag:
Uitzending: 282.000 (4.9 madl)
HH: 88.000 (7.2 madl)
Ik moest ook even in mijn ogen wrijven. Ruim 100.000 kijkers meer dan eergisteren. Zouden kijkers misschien hun buren hebben gevraagd mee te kijken om zo samen wel te kunnen begrijpen wie wie is en wie wie doet?quote:Op donderdag 11 september 2008 08:55 schreef noekje het volgende:
Jemig! Op het moment dat ik het spoor volledig bijster ben, trekt het meer kijkcijfers.
Komt vast en zeker door Lise. Christ, heb je het filmpje gezien?quote:Op donderdag 11 september 2008 08:55 schreef noekje het volgende:
Jemig! Op het moment dat ik het spoor volledig bijster ben, trekt het meer kijkcijfers.
Dat is het! Ik zit het ook altijd alleen te kijken want het is natuurlijk verboten hier thuis maar het liefst schakel ik alle hulplijnen in. Ik roepen om de 50/50, gebeurt er werkelijk he-le-maal niks!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moest ook even in mijn ogen wrijven. Ruim 100.000 kijkers meer dan eergisteren. Zouden kijkers misschien hun buren hebben gevraagd mee te kijken om zo samen wel te kunnen begrijpen wie wie is en wie wie doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |