Stijgende lijn is stijgende lijn en herhalingen en reguliere uitzendingen mag jequote:Op zaterdag 27 september 2008 09:40 schreef SunChaser het volgende:
1000 kijkers meer op primetime, we gaan naar het miljoen
De cijfers voor de vrijdag zijn helemaal niet lager dan op andere dagen (gemiddeld).quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stijgende lijn is stijgende lijn en herhalingen en reguliere uitzendingen mag je
bij elkaar optellen, dus 3000 minder dan donderdag, maar voor een vrijdagavond
niet slecht.....zondag weer de extra lange live uitzending en ik lees steeds vaker dat Sebastiaan
gewaardeerd wordt om zijn argumenten, discussies voeren en die zonder agressie in het spel zit,
dus de komende weken kunnen de kijkcijfers met Sebastiaan nog meer gaan stijgen?
Hopelijk gaat hij een spel-koppeltje vormen met Lisa.
Sebastiaan .
Bullshit, dat mag helemaal niet. Ja, je mag t wel, maar zo werkt t nietquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stijgende lijn is stijgende lijn en herhalingen en reguliere uitzendingen mag je
bij elkaar optellen,
Ze trekken lekker steeds meer kijkers en dat zit je dwars.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bullshit, dat mag helemaal niet. Ja, je mag t wel, maar zo werkt t niet
Mooi.quote:
bronquote:In haar doelgroep 20 - 34 jaar kwam RTL 5 in september 0,1 procent hoger uit dan vorig jaar: 9,2 procent. “De jonge en eigenzinnige zender van RTL dankt dit resultaat aan So You Think You Can Dance, Expeditie Robinson, America’s Next Top Model, Hoe Word Ik Mama In Amsterdam-Zuid, Rock Nation, Wie Is De Chef? en Can’t Buy Me Love, programma’s die allemaal in de top-10 van RTL 5 staan.”
Tja in de top 10.. hoeveel programma's zendt RTL5 op reguliere basis uit dan.. lijkt me knap om búiten de top 10 te belanden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef schatje het volgende:
De commerciële zenders hebben weer persberichten naar buitengebracht, RTL zegt over CBML:
[..]
bron
Bedankt, dat is beter kijken, maak je dit zelf?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Even op het plaatje klikken om hem te vergroten.
Welcome.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, dat is beter kijken, maak je dit zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |