Geweldig hoe jij niet tussen de regels kunt lezen.quote:Op maandag 22 september 2008 10:29 schreef SunChaser het volgende:
Geweldig hoe jullie elke keer weer excuusjes verzinnen voor de slechte kijkcijfers
En jij komt dat élke weer weer even trouw melden.quote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef SunChaser het volgende:
Nee, jullie zijn serieus, ik voel het
Zelfs een herhaling van een herhaling van een aangekochte serie op RTL7 trekt meer kijkers OP HETZELFDE TIJDSTIP.
Lijkt me alles zeggen over CBML.
Misschien gaat het in het "echte leven" voor een deel, ook wel zo....quote:Op maandag 22 september 2008 12:11 schreef sunny16947 het volgende:
Als een programma als reallife wordt aangekondigd, maar daar weinig van te zien is haken mensen af.
Als een liveshow niet live blijkt te zijn, er geen publiek is zoals bij BB, kijkers geen invloed hebben haken mensen af.
Geef de kijkers de mogelijkheid om een timeoutkaart uit te delen. Verplicht ze tot een romantisch diner of anderszins verplichte opdracht. Ik denk dat de kaarten dan meer geschudt worden. Nu zijn stelletjes al min of meer vastgeroest.
Er kijken misschien wel veel jongeren. Een erg interessante doelgroep voor de adverteerders. In die doelgroep zal het marktaandeel dan ook wel veel hoger zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 23:56 schreef kissa het volgende:
De kijkcijfers zijn dramatisch slecht, ik begrijp die ellenlange reclameblokken dus ook niet
Toch weer 7 volle kuipen. Waar is Peter6000?quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Maandag 22 september 2008
19:27---242 .000--madl-5.0
23:26---101.000---madl-4.2
kijkcijfers kelderen toch niet, dus haken dekijkers niet af,quote:Op maandag 22 september 2008 12:11 schreef sunny16947 het volgende:
Als een programma als reallife wordt aangekondigd, maar daar weinig van te zien is haken mensen af.
Als een liveshow niet live blijkt te zijn, er geen publiek is zoals bij BB, kijkers geen invloed hebben haken mensen af.
Geef de kijkers de mogelijkheid om een timeoutkaart uit te delen. Verplicht ze tot een romantisch diner of anderszins verplichte opdracht. Ik denk dat de kaarten dan meer geschudt worden. Nu zijn stelletjes al min of meer vastgeroest.
ach een beetje positiviteit ten opzichte van alle negativiteit hier in dit topic kan geen kwaad dacht ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
Stijgende trend is wel erg positief gesteld.
He effe dimmen he!!! Ik lul niet negatief, maar probeerde een verklaring te vinden voor de dramatische kijkcijfers van zondag. En daarna misschien wat suggesties om het misschien wat interactiever te maken zodat kijkers zich meer betrokken gaan voelen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
kijkcijfers kelderen toch niet, dus haken dekijkers niet af,
is eerder een stijgende trend te zien dus het trekt kijkers aan....
maar goed, negatief lullen is toch altijd leuker
wie de schoen past trekke hem aan, had het nou niet direct tegen jou zegmaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:12 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
He effe dimmen he!!! Ik lul niet negatief, maar probeerde een verklaring te vinden voor de dramatische kijkcijfers van zondag. En daarna misschien wat suggesties om het misschien wat interactiever te maken zodat kijkers zich meer betrokken gaan voelen.
Vorige keer was het het mooie weer, wat is nu je excuus?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wie de schoen past trekke hem aan, had het nou niet direct tegen jou zegmaar
Tegen wie dan wel? Je gaat mij toch niet vertellen dat jullie blij zijn met deze kijkcijfers?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef Huubdgk het volgende:
Wil je mij dan niet quoten? Want dan kan ik niet anders dan aannemen dat je het direct tegen mij hebt. Oké dan nog even positiefquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:02 schreef sunny16947 het volgende:
De kijkcijfers waren gister weer een stuk beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |