Ik lift even meequote:Op zondag 31 augustus 2008 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Alvast een TVP voor het volgende toernooi.
Hij wil gewoon de boel overnemen en BoezelaaR's tennisgame beginnen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:49 schreef XL het volgende:
Je boycot gevoel komt misschien van de OS, waar ik fel tegenstander van ben. Dat staat los van de rest van tennis hoor en dat ik veel afwezig ben is niet alleen hier, maar ook op de rest van het forum.
Nee man, ik gooi er gewoon mijn eigen boycot overheen. Klote Spanjaardquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:46 schreef APK het volgende:
[..]
Hij wil gewoon de boel overnemen en BoezelaaR's tennisgame beginnen.
quote:
Huhquote:Op maandag 1 september 2008 16:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou ik mag zwaaien naar mijn top 8 positie
Het hele jaar voor niets mazzel gehad
Klopt, maar de uitslagen verwerk ik morgenochtend.quote:
Ah, okidoki.quote:Op maandag 1 september 2008 23:20 schreef Bruce117 het volgende:
Klopt, maar de uitslagen verwerk ik morgenochtend.
(dan komt er ook Pick 9 bij te staan)
Een beetje discutabel, maar er staat nergens dat je niet mag veranderen naar aanleiding van uitslagen eerder op de dag.quote:Op maandag 1 september 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
Oeh, TheGeneral out.
Ik switch trouwens naar Del Potro.
Wat is dan het probleem als het nergens staat? Dan zet je Murray neer voor mij, geen verschil.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:44 schreef Bruce117 het volgende:
er staat nergens dat je niet mag veranderen naar aanleiding van uitslagen eerder op de dag.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:17 schreef groenen het volgende:
Dag 9: Roddick
Ik had Davy beter niet kunnen kiezen bij dag 3.
Oeh, RayMania outquote:Op maandag 1 september 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
Oeh, TheGeneral out.
Ik switch trouwens naar Del Potro.
Of met Mullerquote:Op woensdag 3 september 2008 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Martin heeft dat met Davy geregeld, lijkt het wel.
Ik lig nog steeds op koers daarvoor hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
Toch had Martin graag gezien dat TheGeneral "zijn" t-shirt draagt
quote:tel- en/of typefouten zijn er uiteraard mogelijk ingeslopen
Ja, maar XL wilde dat shirt nu al kwijtquote:Op woensdag 3 september 2008 01:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds op koers daarvoor hoor.
Ik vind het zelf eigenlijk leuker als de stand pas na het hele toernooi bekend gemaakt wordt...quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:06 schreef Bruce117 het volgende:
Tussenstandje
Spelers in bold zitten nog in het spel.
Voor deze spelers zijn de punten genomen die ze krijgen als ze nu uitgeschakeld worden.
XL mag het shirt houdenquote:
Zo heb je tenminste zelf nog wel punten hequote:Op woensdag 3 september 2008 18:34 schreef XL het volgende:
De puntentelling in het overzicht is niet helemaal zoals ik hem gepost had. Bij pick 2 krijg je namelijk wel al punten.
Wat is er dan fout gegaanquote:Op woensdag 3 september 2008 18:34 schreef XL het volgende:
De puntentelling in het overzicht is niet helemaal zoals ik hem gepost had. Bij pick 2 krijg je namelijk wel al punten.
Niks.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:38 schreef Bruce117 het volgende:
Wat is er dan fout gegaan
Ik zie de fout niet.
Volgens mij hoef je vandaag geen keuze te maken.quote:
Op de andere Grand Slams waren volgens mij de kwartfinales ook bij elkaar gestopt ook al werden ze op 2 dagen gespeeld.quote:Pick 10: Woensdag/Donderdag 450 punten
Ja, vandaag geen keuze.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je vandaag geen keuze te maken.
[..]
Op de andere Grand Slams waren volgens mij de kwartfinales ook bij elkaar gestopt ook al werden ze op 2 dagen gespeeld.
Maar XL kan hier natuurlijk wel een definitieve uitspraak over doen.
Goed zo intel. Dit is iig zoals ik bedoelde/begreep..quote:Op maandag 8 september 2008 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zo, uiteindelijk toch maar een stand. De puntentelling zoals XL die meldde was niet helemaal waterdicht, dus wellicht dat jullie minder punten hebben dan verwacht, maar dit is volgens een correcte puntenverdeling gegaan...
De stand na de US Open:
[...]
Ja, de Masters haal je niet meer.quote:
Eergisteren was ook een dag.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:46 schreef Sporttv het volgende:
Snap het niet want gisteren was toch ook een dag
Kun je ophouden met alles 6 x vragen en niet te lezen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:03 schreef Sporttv het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?
De regels veranderen per dag per toernooi! Dat houdt het spannend.quote:
Ik heb het begin gelezen maar ik snapte het niet maar je moet toch vanaf 1e dag dat was dan eergisteren maar goedquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je ophouden met alles 6 x vragen en niet te lezen?
Vanaf morgen gewoon iedere dag iemand voorspellen die wint (en dus op die dag speelt).
Meestal bij één-weekse toernooien beginnen we op maandag, omdat je dan uiteindelijk zeven keer kan kiezen. Dit is gedaan i.v.m. de puntentelling. Op zondagen worden doorgaans ook zelden echte partijen gespeeld, meestal alleen wat kwalificatiepotjes.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Ik heb het begin gelezen maar ik snapte het niet maar je moet toch vanaf 1e dag dat was dan eergisteren maar goed
Dag 1: Berdych dan ook maar
Oke ik snap hetquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Meestal bij één-weekse toernooien beginnen we op maandag, omdat je dan uiteindelijk zeven keer kan kiezen. Dit is gedaan i.v.m. de puntentelling. Op zondagen worden doorgaans ook zelden echte partijen gespeeld, meestal alleen wat kwalificatiepotjes.
Ik wou net zeggen jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vijf minuten na je post begon Berdych, je had nog mee kunnen doen.
Je mag wel gewoon instappen maar niet tijdens een toernooi. Volgende toernooi weer dus (Masters Parijs)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:48 schreef Szura het volgende:
mag iedereen gewoon instappen in de game of moet ik wachten tot volgend jaar?
ok thanksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon instappen maar niet tijdens een toernooi. Volgende toernooi weer dus (Masters Parijs)
kantje boordquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef Bruce117 het volgende:
Dag 2: Monfils
quote:
Het was voor de eerste break dat je postte..nog niet een game gespeeld volgens mij. Wat mij betreft is het prima, maar weet niet hoe de rest er over denktquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat had ik niet eens door.
Maar nog wel aan het goede kantje van de boord ?
Kan een entry nog worden gewijzigd op bais van het feit dat de invoerder van voornoemde entry knalhard adje was op het moment van invoeren van voornoemde entry?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dag 2: Paul-Henri Mathieu
Vecht als een Franse leeuw PHM
Dan moeten we het bij deze maar goedkeurenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het was voor de eerste break dat je postte..nog niet een game gespeeld volgens mij. Wat mij betreft is het prima, maar weet niet hoe de rest er over denkt
Nederlands?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:07 schreef borisz het volgende:
Morgen tentamens dus dan maar niet orgineel
Toch respect voor jouw loden ballen pick.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zal je zien dat wij risky businessmen eruit vliegen
Vreselijk he, ik schaam me er een beetje voor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:25 schreef Tim86 het volgende:
Laffe eenheidsworsten nog door ook
Ik niet, Tsonga was gewoon een zeer logische keuze.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vreselijk he, ik schaam me er een beetje voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:26 schreef RayMania het volgende:
Hij heeft al gewonnen hoor, APK.
Ojaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je ligt er uit door Karlovic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |