Dus dat en op een normale manier.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
+2.
Toch wil ik static bedanken voor zijn gastvrijheid in SHO. Niemand anders wilde ons onderdak bieden, static wel.
Dus dat.
Daar zijn we nog niet over uitquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
+2.
Toch wil ik static bedanken voor zijn gastvrijheid in SHO. Niemand anders wilde ons onderdak bieden, static wel.
Dus dat.
Het is gewoon een goede mod.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En daar waar je actie ondernam was je lekker duidelijk en rechtlijnig, zonder aanzien des persoon.
Bedankt Static!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:18 schreef noekje het volgende:
Bedankt Static!
We nemen de bende weer mee. Sorry voor de overlast.
Can't Buy Me Love en het is een compleet subforumquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:56 schreef kissa het volgende:
Mag ik een link naar CBML? Kan het topic niet vinden
Goesso, kan ik daar weer verder glotsen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love en het is een compleet subforum
Dankjewel!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love en het is een compleet subforum
Wat Gert zegt, maar dan met kusjequote:Op zondag 31 augustus 2008 17:28 schreef Gert het volgende:
Wat Noekje zegt, alleen zondat dat kusje.
Welke overlast?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:18 schreef noekje het volgende:
Bedankt Static!
We nemen de bende weer mee. Sorry voor de overlast.
Uh ja?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Welke overlast?
Nou ja zeg, alsof 'we' een bus vol randdebielen zijn die even los mochten in Static's speeltuin.
Hoi Willem Jofezquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi caro
vond je het ook al zo raar van noekie? she lost it
jaah joh, echt fokking raarrrrrrrrquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Willem Jofez
Ja, heel raar. Jij ook?
Nee tis gewoon te gek voor woorden, ik bedoel: waar is het respect gebleven jonguhquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaah joh, echt fokking raarrrrrrrr! dat kan toch niet
?
buh-lachuh-lijk!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee tis gewoon te gek voor woorden, ik bedoel: waar is het respect gebleven jonguh
We moeten een blok vormen. Dat moeten wequote:Op zondag 31 augustus 2008 21:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
buh-lachuh-lijk!!
we moeten wat doen!!
Ik wel. Sorry Static voor alle overlast die IK heb veroorzaakt. CarO niet. Die is wél lief.quote:
Goed zo! Mijn PM staat op scherp!quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:40 schreef willem-jozef het volgende:
doen we!!
ik schets alvast de grote lijnen voor het plan.
she's going down![]()
tot zo.
ga hier onmiddelijk wegquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wel. Sorry Static voor alle overlast die IK heb veroorzaakt. CarO niet. Die is wél lief.
Sorry Static dat nu je bedank-topic is verneukt. Echt, sorry!
Jaha, sorry hoor, wereld.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ga hier onmiddelijk weg! spoed je!
Hier Can't Buy Me Lovequote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Lady-night het volgende:
Waar is iedereen nu?
Thanxquote:Op donderdag 4 september 2008 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier Can't Buy Me Love
je mist ons zekerquote:Op maandag 8 december 2008 17:23 schreef static het volgende:
Gaan jullie je weet een betje gedragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |