en ik weet het, ik ben lekker
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:21 schreef Ms.Chantal het volgende:
Jajajaja! Op aanraden van een Fokker heb ik ook MSN genomen, cool he!!!!! chantallekej@hotmail.comen ik weet het, ik ben lekker
quote:Gefeliciteerd hoor, tjonge jonge wat een prestatie
Op dinsdag 19 maart 2002 13:25 schreef Ms.Chantal het volgende:
tjonge jonge, wat zijn we allemaal weer hatelijk. Waarom is er nou niemand blij voor me dat ik MSN op me compu heb gezet.. Nou, ik heb snel al wat mensen toegevoegd en ze zijn veel vaker online dan op ICQ.. dus ik ben happy!!!
quote:Jah totdat ze merken dat je ze daar ook hebt toegevoegd
tjonge jonge, wat zijn we allemaal weer hatelijk. Waarom is er nou niemand blij voor me dat ik MSN op me compu heb gezet.. Nou, ik heb snel al wat mensen toegevoegd en ze zijn veel vaker online dan op ICQ.. dus ik ben happy!!!
quote:
quote:misschien ga ik mijn haar verven!!! met blond krijg je ook meteen zoveel vooroordelen over je heen he
Op dinsdag 19 maart 2002 13:26 schreef Kipman het volgende:
Ik ben blij voor u, oh blonde godin!
quote:Ho effe, ik ben gewoon blij voor u!
Op dinsdag 19 maart 2002 13:28 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
misschien ga ik mijn haar verven!!! met blond krijg je ook meteen zoveel vooroordelen over je heen he
quote:/nick Ms.Chantal.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:30 schreef Ms.Chantal het volgende:
hoe verander ik mijn naam op msn??? want ik vind Chantal Jansen zo saai, ik wil gewoon Ms.Chantal heten op MSN
quote:je bent een schatje !!!!!!!!! dikke kus voor Kippetje!
Op dinsdag 19 maart 2002 13:29 schreef Kipman het volgende:[..]
Ho effe, ik ben gewoon blij voor u!
quote:tis geen Irc hoor
Op dinsdag 19 maart 2002 13:30 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
/nick Ms.Chantal.
quote:Bij persoonlijke instellingen
hoe verander ik mijn naam op msn??? want ik vind Chantal Jansen zo saai, ik wil gewoon Ms.Chantal heten op MSN
quote:Ga naar extra en dan naar opties.
Maar leuk dat je MSN hebt. Heeft tenminste niet van die irri berichten als: Me and my girlfriend bla bla bla.....
quote:Nooit last van.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:34 schreef Ed_Capone het volgende:[..]
Ga naar extra en dan naar opties.
Maar leuk dat je MSN hebt. Heeft tenminste niet van die irri berichten als: Me and my girlfriend bla bla bla.....
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:31 schreef neggix het volgende:[..]
tis geen Irc hoor
quote:Hey slet, post dan een foto.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:36 schreef Ms.Chantal het volgende:
thanxxx mensen nou heb ik tenminste een leuke nickname.. En die Blonde Godin..... misschien ooit nog maar eerst even gewoon normaal Ms.Chantal, ik ben nou ook weer niet een Godin he (hoewel, aan wat voor eisen voldoet een Godin, hihi, kan ik even kijken in hoeverre ik er aan voldoe)
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:37 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Hey slet, post dan een foto.
quote:Zo'n foto mag ook.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:37 schreef neggix het volgende:[..]
quote:Die in haar userpic moet volgens mij de foto voorstellen
Op dinsdag 19 maart 2002 13:37 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Zo'n foto mag ook.
quote:jaa.. bij mij ook
Op dinsdag 19 maart 2002 13:39 schreef Kipman het volgende:[..]
Die in haar userpic moet volgens mij de foto voorstellen
quote:Gadver.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:39 schreef Kipman het volgende:[..]
Die in haar userpic moet volgens mij de foto voorstellen
Maar ik kan me wel beschrijven.
Natural blond, blauwe ogen, 1.76mtr., 64 kilo.
Wat wil je nog meer weten ?
quote:Zo ver wil ik ook weer niet gaan.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:40 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Gadver.
quote:Way too perfect.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:40 schreef Ms.Chantal het volgende:
nou zeg.. ik heb toch een fotootje onder mijn naam en ik weet niet hoe ik een grotere foto moet posten, dus...Maar ik kan me wel beschrijven.
quote:Waar ga je altijd uit?
Op dinsdag 19 maart 2002 13:40 schreef Ms.Chantal het volgende:
nou zeg.. ik heb toch een fotootje onder mijn naam en ik weet niet hoe ik een grotere foto moet posten, dus...Maar ik kan me wel beschrijven.
quote:Ben je daar niet een beetje te oud voor?
Op dinsdag 19 maart 2002 13:21 schreef Ms.Chantal het volgende:
Jajajaja! Op aanraden van een Fokker heb ik ook MSN genomen, cool he!!!!! chantallekej@hotmail.comen ik weet het, ik ben lekker
quote:In Groningen, want daar woon ik, ga ik meestal naar de Tapperij, soms op woe.avond, soms op do.avond.. En ik vind de Vlaamse Reus ook wel leuk
Op dinsdag 19 maart 2002 13:41 schreef Kipman het volgende:[..]
Waar ga je altijd uit?
quote:De Tapperij. Daar ben ik op een donderdagavond eens geweest. Veels te stampvol!
Op dinsdag 19 maart 2002 13:44 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
In Groningen, want daar woon ik, ga ik meestal naar de Tapperij, soms op woe.avond, soms op do.avond.. En ik vind de Vlaamse Reus ook wel leuk
quote:Ja, wel druk, maar ik sta meestal op zo'n bank en dan is het wel OK.. Bovendien lopen er wel lekkere kippetjes rond, dus wel een toptent wat mij betreft!!!
Op dinsdag 19 maart 2002 13:45 schreef Kipman het volgende:[..]
De Tapperij. Daar ben ik op een donderdagavond eens geweest. Veels te stampvol!
quote:Aha, dus ge valt op vrouwen?
Op dinsdag 19 maart 2002 13:47 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Ja, wel druk, maar ik sta meestal op zo'n bank en dan is het wel OK.. Bovendien lopen er wel lekkere kippetjes rond, dus wel een toptent wat mij betreft!!!
quote:blonT he
Op dinsdag 19 maart 2002 13:49 schreef Ms.Chantal het volgende:
nee man, ik versta onder kippetjes lekkere mannen.
quote:Aha. Nou, ik vond het toen met de vrouwlijke kippetjes wel meevallen helaas
quote:haha, tja... Da's dan balen he... Ik vind meestal dat er ook wel mooie vrouwen rondlopen (zover ik dat kan beoordelen)
Op dinsdag 19 maart 2002 13:51 schreef Kipman het volgende:[..]
Aha. Nou, ik vond het toen met de vrouwlijke kippetjes wel meevallen helaas
quote:Beter uit je doppen kijken dus
Op dinsdag 19 maart 2002 13:51 schreef Kipman het volgende:[..]
Aha. Nou, ik vond het toen met de vrouwlijke kippetjes wel meevallen helaas
[offtopic]heb je de mediamarkt nog gevonden eigenlijk [/offtopic]
quote:Ach, het was eigenlijk te druk om te beoordelen. Maar toen in de drie gezusters was het wel goed vertoefen met lekker kippetjes
Op dinsdag 19 maart 2002 13:52 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
haha, tja... Da's dan balen he... Ik vind meestal dat er ook wel mooie vrouwen rondlopen (zover ik dat kan beoordelen)
quote:Cloon? man met gespleten persoonlijkheid?
quote:Daar kwam ik 'vroeger' ook weleens, maar de laatste tijd niet meer zo vaak.. Ik weet eigenlijk niet waarom... Misschien omdat het net te massaal is.. Zoveel gangetjes en zo, je raakt er gemakkelijk het overzicht kwijt en het lijkt me zo link bij een brand of zo
Op dinsdag 19 maart 2002 13:54 schreef Kipman het volgende:[..]
Ach, het was eigenlijk te druk om te beoordelen. Maar toen in de drie gezusters was het wel goed vertoefen met lekker kippetjes
quote:Voor de eerste keer daar was het erg indrukwekkend. En op een gegeven moment bleven we gewoon op 1 plek staan. Ik vond het wel tof
Op dinsdag 19 maart 2002 14:01 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Daar kwam ik 'vroeger' ook weleens, maar de laatste tijd niet meer zo vaak.. Ik weet eigenlijk niet waarom... Misschien omdat het net te massaal is.. Zoveel gangetjes en zo, je raakt er gemakkelijk het overzicht kwijt en het lijkt me zo link bij een brand of zo
Alleen je hebt wel gelijk van die brand. En dat voor een blonje!
quote:Ach ja ik word altijd moe van slaapverwekkende topics
Op dinsdag 19 maart 2002 14:04 schreef vexz het volgende:[..]
zoooo jij moet naar bedje toe
quote:tis ook nie wat en zal ook nie wat worden, wat denk jij?
Op dinsdag 19 maart 2002 14:04 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ach ja ik word altijd moe van slaapverwekkende topics
quote:dit topic? mmm
Op dinsdag 19 maart 2002 14:05 schreef vexz het volgende:[..]
tis ook nie wat en zal ook nie wat worden, wat denk jij?
quote:Da's onaardig
Op dinsdag 19 maart 2002 14:07 schreef donald_dick het volgende:
optieven huppelkutje
Ik snap het niet, maar misschien is het een Fok-jargon term, maar ik ben net nieuw hier. Ik kwam op Fokforum door de www.fokzine.nl wat een leuke site is dus ik dacht, es even kijken. wel leuk hier hoor, echt veel leuke dingen
quote:Ga jij toch lekker met je eigen joystick spelen. want je hebt zo'n gek email-adres, je moet wel een maagdelijke frusty zijn.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:07 schreef donald_dick het volgende:
optieven huppelkutje
quote:Ach, ik ben ook pas net de 20 gepasseerd, dus ik ben nog lang niet volwassen! Bovendien lijkt me een modellen-carriere wel wat, maar dan zijn die cijfertjes wel belangrijk, vandaar.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:11 schreef DarkElf het volgende:
Je zal best een aardig ding zijn maar met zo'n sig en ondertitel kom je nou niet echt volwassen over. Maar ja dat is imho
Mijn taille is een beetje groter, maar de rest zit goed, dus.... Ik moet alleen nog foto's laten schieten
quote:Klinkt als een leeghoofdje
Op dinsdag 19 maart 2002 14:13 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Ach, ik ben ook pas net de 20 gepasseerd, dus ik ben nog lang niet volwassen! Bovendien lijkt me een modellen-carriere wel wat, maar dan zijn die cijfertjes wel belangrijk, vandaar.
Mijn taille is een beetje groter, maar de rest zit goed, dus.... Ik moet alleen nog foto's laten schieten
quote:echt blonTje he
Op dinsdag 19 maart 2002 14:13 schreef DarkElf het volgende:[..]
Klinkt als een leeghoofdje
quote:Wel postuh he
Op dinsdag 19 maart 2002 14:13 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Ach, ik ben ook pas net de 20 gepasseerd, dus ik ben nog lang niet volwassen! Bovendien lijkt me een modellen-carriere wel wat, maar dan zijn die cijfertjes wel belangrijk, vandaar.
quote:Das zo goedkoop, iedereen die met z'n uiterlijk bezig is uit te maken voor leeghoofd. Ik studeer ook gewoon hoor, om mijn toekomst veilig te stellen. Zó dom ben ik dus ook weer niet
Op dinsdag 19 maart 2002 14:13 schreef DarkElf het volgende:[..]
Klinkt als een leeghoofdje
quote:Ik zeg niet dat je bént, je kómt over als een leeghoofd.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:16 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Das zo goedkoop, iedereen die met z'n uiterlijk bezig is uit te maken voor leeghoofd. Ik studeer ook gewoon hoor, om mijn toekomst veilig te stellen. Zó dom ben ik dus ook weer niet
quote:zei het domme blondje....
Op dinsdag 19 maart 2002 14:09 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Ga jij toch lekker met je eigen joystick spelen. want je hebt zo'n gek email-adres, je moet wel een maagdelijke frusty zijn.
quote:ik vraag me af wat
Op dinsdag 19 maart 2002 14:16 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Das zo goedkoop, iedereen die met z'n uiterlijk bezig is uit te maken voor leeghoofd. Ik studeer ook gewoon hoor, om mijn toekomst veilig te stellen. Zó dom ben ik dus ook weer niet
quote:image is nothing...
Op dinsdag 19 maart 2002 14:16 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik zeg niet dat je bént, je kómt over als een leeghoofd.
quote:Jajaja.. Ik studeer toevallig communicatie en ik weet heus wel dat mensen die zeggen 'je klinkt als een leeghoofd' bedoelen 'ik vind je een leeghoofd'. Politici doen niks anders. Of ben je van plan in de voetsporen van Pim te treden?
Op dinsdag 19 maart 2002 14:16 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik zeg niet dat je bént, je kómt over als een leeghoofd.
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 14:19 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Jajaja.. Ik studeer toevallig communicatie en ik weet heus wel dat mensen die zeggen 'je klinkt als een leeghoofd' bedoelen 'ik vind je een leeghoofd'. Politici doen niks anders. Of ben je van plan in de voetsporen van Pim te treden?
quote:
Jajaja.. Ik studeer toevallig communicatie en ik weet heus wel dat mensen die zeggen 'je klinkt als een leeghoofd' bedoelen 'ik vind je een leeghoofd'. Politici doen niks anders. Of ben je van plan in de voetsporen van Pim te treden?
quote:studeer maar ff door....
quote:Nou Oscar, maak je maar geen zorgen. Een vrouw zoals ik zul je nooit krijgen, dus laat je liever in met je eigen soort (whatever that may be.. Nerd?!)
Op dinsdag 19 maart 2002 14:18 schreef donald_dick het volgende:[..]
ik vraag me af wat
quote:dat wil ie ook nie eens
Op dinsdag 19 maart 2002 14:22 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Nou Oscar, maak je maar geen zorgen. Een vrouw zoals ik zul je nooit krijgen, dus laat je liever in met je eigen soort (whatever that may be.. Nerd?!)
quote:Oo, is ie homo ? Dat zou z'n dick-obsessie in z'n naam wel verklaren
Op dinsdag 19 maart 2002 14:22 schreef neggix het volgende:[..]
dat wil ie ook nie eens
* Joker1977 geniet van dit schouwspel
En je mag er best wezen, Chantal !
quote:spuit elf
Op dinsdag 19 maart 2002 14:25 schreef Joker1977 het volgende:
Go Chantal, go Chantal!! Go kick some ass !!!* Joker1977 geniet van dit schouwspel
En je mag er best wezen, Chantal !
quote:zouden intresseante gesprekken worden..... zullen we het over gtst hebben......
Op dinsdag 19 maart 2002 14:22 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Nou Oscar, maak je maar geen zorgen. Een vrouw zoals ik zul je nooit krijgen, dus laat je liever in met je eigen soort (whatever that may be.. Nerd?!)
alles wat met 'MS' begint kan bijna al niet goed zijn....
[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 19-03-2002 14:27]
quote:Ga je gang
Op dinsdag 19 maart 2002 14:26 schreef U-lerZzZ het volgende:
Lekker flame topic weer.Mag ik meedoen?
quote:Ach flikker op, een leuk bekvechterij-topic is altijd een genot om naar te kijken.. En zoals het er nu naar uitziet is Chantal verbaal niet op haar mondje gevallen.. En ze is nieuw, dus ben ik voor de underdog.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:25 schreef DarkElf het volgende:[..]
spuit elf
quote:gossie toch
Op dinsdag 19 maart 2002 14:24 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Oo, is ie homo ? Dat zou z'n dick-obsessie in z'n naam wel verklaren
quote:*applaus*
Op dinsdag 19 maart 2002 14:27 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Ach flikker op, een leuk bekvechterij-topic is altijd een genot om naar te kijken.. En zoals het er nu naar uitziet is Chantal verbaal niet op haar mondje gevallen.. En ze is nieuw, dus ben ik voor de underdog.
Zoek je vriendjes ofzo?
Neen, je bent nog geen knip voor ogen waard.
quote:Ga je er nu van uit dat Chantal ook iets heeft hangen ???
Op dinsdag 19 maart 2002 14:27 schreef donald_dick het volgende:[..]
gossie toch
heb je dat helemaal zelf verzonnen, knap hoor
hahahaha give me what you got
quote:spuitelf
Op dinsdag 19 maart 2002 14:25 schreef DarkElf het volgende:[..]
spuit elf
familie..:?
quote:Die geven ook niet gelijk hun eigen mening zo van Ik vind. Altijd er iets omheen draaien.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:20 schreef neggix het volgende:[..]
wat heeft dat politiek er nou weer mee te maken
quote:Kan, maar niet dat ik weet
Op dinsdag 19 maart 2002 14:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
spuitelf
darkelffamilie..:?
quote:in de tijd van Pim verwacht ik van alles
Op dinsdag 19 maart 2002 14:29 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ga je er nu van uit dat Chantal ook iets heeft hangen ???
quote:[domme blondjes style]
Op dinsdag 19 maart 2002 14:28 schreef Ms.Chantal het volgende:
Zwaktebod, Donald_Dick... Je vooroordelen over blondjes zijn gestoeld op je eigen beperkte intelligentie. Last van cognitieve dissonantie?Neen, je bent nog geen knip voor ogen waard.
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 14:28 schreef Ms.Chantal het volgende:
Zwaktebod, Donald_Dick... Je vooroordelen over blondjes zijn gestoeld op je eigen beperkte intelligentie. Last van cognitieve dissonantie?Neen, je bent nog geen knip voor ogen waard.
quote:wat een schatje
Op dinsdag 19 maart 2002 14:34 schreef Ms.Chantal het volgende:
ik bedoel het allemaal niet zo lullig hoor, maar ik vind het niet normaal om voor slet te worden uitgemaakt. en ik kan het toch ook niet helpen dat ik niet zoveel verstand heb van computers en zo ? ik ben gewoon blij dat ik nu ook msn heb
quote:dank je wel voor het melden
Op dinsdag 19 maart 2002 14:34 schreef Ms.Chantal het volgende:
ik bedoel het allemaal niet zo lullig hoor, maar ik vind het niet normaal om voor slet te worden uitgemaakt. en ik kan het toch ook niet helpen dat ik niet zoveel verstand heb van computers en zo ? ik ben gewoon blij dat ik nu ook msn heb
NEXT!!!!!!!!
quote:Ik heb geen cyber-vriendjes nodig, jij wel? Moet je even een paar clones aanmaken die je de hemel inprijzen. Waarom jij me meteen voor 'spuit elf' moet uitmaken is me volslagen onduidelijk. Ik hoop dat je in real-life ook zo genuanceerd bent. E.O.D.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:28 schreef DarkElf het volgende:[..]
*applaus*
Zoek je vriendjes ofzo?
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 14:36 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Ik heb geen cyber-vriendjes nodig, jij wel? Moet je even een paar clones aanmaken die je de hemel inprijzen. Waarom jij me meteen voor 'spuit elf' moet uitmaken is me volslagen onduidelijk. Ik hoop dat je in real-life ook zo genuanceerd bent. E.O.D.
quote:Kun je niet wat beters bedenken, dakhaas? Ga jezelf pijpen en val ons er niet mee lastig. Je vindt je zo geweldig, je hebt wel een blowjob verdiend, hoor. En voordat je je nog meer gedachtes in je hoofd haalt: Niet van mij. Dat bruinwerkers-piemeltje van jou bijt ik er zo af
Op dinsdag 19 maart 2002 14:32 schreef donald_dick het volgende:[..]
[domme blondjes style]
whatever girrrrrrrrrrrrrrl
[/domme blondjes style]
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 14:36 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Ik heb geen cyber-vriendjes nodig, jij wel? Moet je even een paar clones aanmaken die je de hemel inprijzen. Waarom jij me meteen voor 'spuit elf' moet uitmaken is me volslagen onduidelijk. Ik hoop dat je in real-life ook zo genuanceerd bent. E.O.D.
quote:Jij hebt je handen al vol aan 'onze' Chantal die ik nu al lieftallig in mijn hart sluit. Een discussie met mij.. Way above your head
Op dinsdag 19 maart 2002 14:39 schreef donald_dick het volgende:[..]
op je zere ego....
quote:ojaaaaa schatje, i like it when you talk dirty to me
Op dinsdag 19 maart 2002 14:39 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Kun je niet wat beters bedenken, dakhaas? Ga jezelf pijpen en val ons er niet mee lastig. Je vindt je zo geweldig, je hebt wel een blowjob verdiend, hoor. En voordat je je nog meer gedachtes in je hoofd haalt: Niet van mij. Dat bruinwerkers-piemeltje van jou bijt ik er zo af
quote:en let op!!
Op dinsdag 19 maart 2002 14:41 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Jij hebt je handen al vol aan 'onze' Chantal die ik nu al lieftallig in mijn hart sluit. Een discussie met mij.. Way above your head
Ik lul ook gewoon maar wat mee!!!
quote:ben jij ook nieuw? want volgens mij hebben ze de pik gewoon op nieuwe mensen. Vooral die Donald_Dick(head). Zal z'n naam wel zijn, dick=pik, snap je wel?
Jij hebt je handen al vol aan 'onze' Chantal die ik nu al lieftallig in mijn hart sluit. Een discussie met mij.. Way above your head
Maar je hoeft niet voor me op te komen hoor, ik kan mezelf wel redden tegen zo'n oversexte latente homo die z'n puberale uitspattingen nog niet de baas kan!
x
quote:
loser
quote:gossie toch, je kan denken
Op dinsdag 19 maart 2002 14:43 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
ben jij ook nieuw? want volgens mij hebben ze de pik gewoon op nieuwe mensen. Vooral die Donald_Dick(head). Zal z'n naam wel zijn, dick=pik, snap je wel?
Maar je hoeft niet voor me op te komen hoor, ik kan mezelf wel redden tegen zo'n oversexte latente homo die z'n puberale uitspattingen nog niet de baas kan!
x
quote:Nu doe je net alsof het vaker voorkomt dat iemand geil tegen je praat. Geloof je het zelf?!
Op dinsdag 19 maart 2002 14:42 schreef donald_dick het volgende:[..]
ojaaaaa schatje, i like it when you talk dirty to me
![]()
![]()
quote:ja ik ga pitten....zo'n nachtdienst breekt je wel op
Op dinsdag 19 maart 2002 14:45 schreef DarkElf het volgende:
zijn jullie nu nog steeds zo bezig? Zonde van jullie tijd hoor
quote:beweer ik dat
Op dinsdag 19 maart 2002 14:45 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Nu doe je net alsof het vaker voorkomt dat iemand geil tegen je praat. Geloof je het zelf?!
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 14:46 schreef donald_dick het volgende:[..]
ja ik ga pitten....zo'n nachtdienst breekt je wel op
quote:Ja hoor, enne ik zei alleen iets, niet om je af te zeiken maar omdat het me opviel. Verder is het leven en laten leven
Op dinsdag 19 maart 2002 14:49 schreef Ms.Chantal het volgende:
Wat een sneue lui hier zeg.... Zijn er ook leuke mensen hier? In plaats van een stel pubers?
quote:Da's generalisatie. Dus volgens jou optiek, bestaan er geen aardige pubers?
Wat een sneue lui hier zeg.... Zijn er ook leuke mensen hier? In plaats van een stel pubers?
niet dat ik puberaal ben ofzo...
quote:Jawel hoor. Ikzelf was vroeger bijvoorbeeld een hele aardige puber..
Op dinsdag 19 maart 2002 14:51 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Da's generalisatie. Dus volgens jou optiek, bestaan er geen aardige pubers?
niet dat ik puberaal ben ofzo...
ik heb trouwens gister een X-Box gekocht das ook heel cool
quote:
quote:alleen blondjes zijn aardig
Op dinsdag 19 maart 2002 14:51 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Da's generalisatie. Dus volgens jou optiek, bestaan er geen aardige pubers?
quote:Nu ben je weer off-topic.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:52 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Jawel hoor. Ikzelf was vroeger bijvoorbeeld een hele aardige puber..
ik heb trouwens gister een X-Box gekocht das ook heel cool
Hoe gaat het met je msn?
en goed gesprek op haar nivo ..........
quote:Ik ben ook blond. Ben ik nou ineens ook aardig?
Op dinsdag 19 maart 2002 14:52 schreef donald_dick het volgende:[..]
alleen blondjes zijn aardig
![]()
quote:alleen jij niet
Op dinsdag 19 maart 2002 14:53 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Ik ben ook blond. Ben ik nou ineens ook aardig?
msn standaard in XP, niet echt boeiend dus
quote:Mijn MSN is nog heel leeg, ik heb nog maar een paar vrienden toegevoegd, want ik weet niet hoe iedereen heet op MSN.. Maar ik bel vanavond wel even rond dat ik ook MSN heb en dan komt het vast wel goed. Iedereen heeft tegenwoordig MSN ipv. ICQ he...
Op dinsdag 19 maart 2002 14:53 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Nu ben je weer off-topic.
X-BoxHoe gaat het met je msn?
Wat is off-topic trouwens? Of mag ik in dit topic niks over de X-Box zeggen ? Waarom niet dan ?
quote:leg haar eens uit wat windows XP is
Op dinsdag 19 maart 2002 14:54 schreef DaMSWer het volgende:![]()
msn standaard in XP, niet echt boeiend dus
quote:jaaaaahhh
ikke ikke ikke
dus...
quote:Volgens mij was ik wel aardig tegen jou
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 14:55 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Mijn MSN is nog heel leeg, ik heb nog maar een paar vrienden toegevoegd, want ik weet niet hoe iedereen heet op MSN.. Maar ik bel vanavond wel even rond dat ik ook MSN heb en dan komt het vast wel goed. Iedereen heeft tegenwoordig MSN ipv. ICQ he...
Wat is off-topic trouwens? Of mag ik in dit topic niks over de X-Box zeggen ? Waarom niet dan ?
quote:Omdat je een topic over MSN hebt geopend. Alles wat je kwijt wil over de Xbox, kan je in X-Box doen.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:55 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
Mijn MSN is nog heel leeg, ik heb nog maar een paar vrienden toegevoegd, want ik weet niet hoe iedereen heet op MSN.. Maar ik bel vanavond wel even rond dat ik ook MSN heb en dan komt het vast wel goed. Iedereen heeft tegenwoordig MSN ipv. ICQ he...
quote:jij bent een schatje!!!!
Op dinsdag 19 maart 2002 14:56 schreef Kipman het volgende:[..]
Volgens mij was ik wel aardig tegen jou
quote:dat weet ik heus wel hoor.. maar ik heb dat nog niet. is dat zo goed dan ?
Op dinsdag 19 maart 2002 14:55 schreef donald_dick het volgende:[..]
leg haar eens uit wat windows XP is
quote:ik heb Dead or Alive al uitgespeeld gisteravond !
Op dinsdag 19 maart 2002 14:56 schreef Ed_Capone het volgende:
X-Box is zeker gaaf
quote:[nerd]
Op dinsdag 19 maart 2002 14:59 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
dat weet ik heus wel hoor.. maar ik heb dat nog niet. is dat zo goed dan ?
quote:geen idee wie linux nu weer is, maar pinguins zijn grappige beesten!!!!!! lekker waggelen en zo, LIEF!
Op dinsdag 19 maart 2002 15:00 schreef donald_dick het volgende:[..]
[nerd]
neem linux, heb jee een schattige pinquin
[/nerd mode]
quote:moet jij niet slapen
Op dinsdag 19 maart 2002 15:06 schreef donald_dick het volgende:
genoeg gekabouterd.. ik ga wwggos, naar me vriendin doe ook blond is
quote:Was zeker wel een genot om te spelen.
Op dinsdag 19 maart 2002 15:00 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
ik heb Dead or Alive al uitgespeeld gisteravond !
quote:{offtopik}kep MGS 2 gister gezien, ook vet in orde.
Op dinsdag 19 maart 2002 15:17 schreef Ed_Capone het volgende:[..]
Was zeker wel een genot om te spelen.
Halo en Wreckless moeten trouwens ook erg gaaf wezen.
quote:Zo heb ik mezelf zowat zere vingers gespeeld met Tekken op de playstation. Maar op het laatst kon ik wel van iedereen winnen.
Op dinsdag 19 maart 2002 15:24 schreef Ms.Chantal het volgende:
die spelletjes heb ik nog niet gezien, maar dead or alive is leuk met z'n tweeen!
quote:Zeg, breng eens wat variatie in je reacties.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:02 schreef DarkElf het volgende:
zal ik jouw lijstje eens beginnen te vullen
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 15:04 schreef Ms.Chantal het volgende:[..]
geen idee wie wat linux nu weer is, maar pinguins zijn grappige beesten!!!!!! lekker waggelen en zo, LIEF!
quote:heehehehehhe, stuur es eeen footo dan kunen wij wel even beoordelen of je trots maag zijn
Op dinsdag 19 maart 2002 15:52 schreef Babe_Charly het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt om die Chantal. 't Mag toch best zo zijn dat je trots bent op je uiterlijk? Ben ik ook!
quote:Lame raden. Je zit achter dezelfde PC als die Chantal
Op dinsdag 19 maart 2002 15:52 schreef Babe_Charly het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt om die Chantal. 't Mag toch best zo zijn dat je trots bent op je uiterlijk? Ben ik ook!
Iedereen heeft recht op zijn eigen kloon!
quote:Vandaar dat je geen icon hebt
Op dinsdag 19 maart 2002 16:12 schreef Babe_Charly het volgende:
en Chantal is ook wel ietsje knapper dan ik, dus als ik al een kloon zou zijn, zou ik mislukt zijn!
quote:60x60 pixels.
Op dinsdag 19 maart 2002 16:21 schreef Babe_Charly het volgende:
ik heb wel een foto, maar Fok accepteert em niet,te groot denk ik of zo
quote:ok thanks.. ik zal m'n koppie even eronder zetten
Op dinsdag 19 maart 2002 16:23 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
60x60 pixels.
quote:Via Google kan je heel wat piccies vinden.
Op dinsdag 19 maart 2002 16:23 schreef Babe_Charly het volgende:[..]
ok thanks.. ik zal m'n koppie even eronder zetten
quote:heb je geen foto, waar jij en je buurvrouwke samen op staan?
Op dinsdag 19 maart 2002 16:28 schreef Babe_Charly het volgende:
ongetwijfeld kan dat, maar mijn foto staat niet op het internet, behalve dan nu hier
quote:Sjesus, je wou toch niet beweren dat ik Russisch ben..
Op dinsdag 19 maart 2002 16:27 schreef Vahlto het volgende:
hele realistische piccies bijvoorbeeld bij www.russianbrides.com of zo...
quote:Waar is die foto genomen, en waarom zegt je buurmens niets mee?
Op dinsdag 19 maart 2002 16:30 schreef Babe_Charly het volgende:
nee, toevallig niet. Maar ik zal es vragen of iemand eens een foto van ons tweeen wil maken, dan sturen we em op
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 16:30 schreef Babe_Charly het volgende:[..]
Sjesus, je wou toch niet beweren dat ik Russisch ben..
Intrigerende conclusie
quote:Een azuur-blauwe Makkummermeer
Op dinsdag 19 maart 2002 16:32 schreef Babe_Charly het volgende:
deze foto is genomen aan het strand van Makkum, toen ik daar was vorige zomer. Chantal is niet thuis, volgens mij. We wonen hier in zo'n appartementen-complex en ik zie haar ook niet meer online, dus ik denk dat ze niet thuis is
quote:Ik weet, ik ken Makkum en zijn aardewerkindustrie
Op dinsdag 19 maart 2002 16:34 schreef Babe_Charly het volgende:
Nee, dat heet een polarisatie-filter.. Enneh, het is het IJsselmeer, hoor
quote:quoi? Ah, iek begraip...
Op dinsdag 19 maart 2002 16:50 schreef Slarioux het volgende:
Toch maar even geadd
quote:ik niet.
Op dinsdag 19 maart 2002 16:52 schreef Vahlto_II het volgende:[..]
quoi? Ah, iek begraip...
quote:Nou jah, mislukt.
Op dinsdag 19 maart 2002 16:12 schreef Babe_Charly het volgende:
en Chantal is ook wel ietsje knapper dan ik, dus als ik al een kloon zou zijn, zou ik mislukt zijn!
quote:Thanks! Een ego-boost
Op dinsdag 19 maart 2002 16:54 schreef Ed_Capone het volgende:[..]
Nou jah, mislukt.
Zelf zou ik je een iets betere versie vinden.
(vind donker haar mooier)
Gewoon 2 babes
quote:Zie eerste post, bladzijde 1
Op dinsdag 19 maart 2002 16:55 schreef Babe_Charly het volgende:
ik ook niet (en niet eens blond)
quote:oohhhh, MSN... ja, dat heb ik niet
Op dinsdag 19 maart 2002 16:56 schreef Vahlto_II het volgende:[..]
Zie eerste post, bladzijde 1
quote:No problem
Op dinsdag 19 maart 2002 16:55 schreef Babe_Charly het volgende:[..]
Thanks! Een ego-boost
quote:haha... Op het werk MSN... Dat klinkt als het ideale baantje !
Op dinsdag 19 maart 2002 17:06 schreef Ed_Capone het volgende:
Ik heb alleen MSN op het werk.
Thuis zou ik er ook niet zoveel aan hebben, daar zit ik heel weinig op internet.
quote:Ja het is de laatste weken heel rustig. En als ik niets te doen heb mag ik zelf weten wat ik doe. Beter toch?
Op dinsdag 19 maart 2002 17:08 schreef Babe_Charly het volgende:[..]
haha... Op het werk MSN... Dat klinkt als het ideale baantje !
Moet nog stagelopen tot 14 juni. Hoop dan aan het werk te kunnen.
Hopen dat ik dan een goeie baan krijg.
Oh jah, ff voor Babe_Charly, niet omdat ik stageloop mag ik MSNen en internetten, mag vaste personeel ook.
Bij ons hebben ze in ieder geval wel internet op stage. Maar ja, ik werk ook bij een stagebedrijf die 2 weg internet via de satelliet verzorgd. We zouden vorige week een cursus krijgen, maar was het verkeerde spul binnengekomen. Met een beetje geluk (Het is maar net hoe je het ziet) komt het vrijdag binnen.
Maar ik stop maar eens voor vandaag. Het is al weer zowat zes uur. Vannavond maar eens lekker onderuitgezakt in de bank TV kijken.
CU
quote:Yeah... MSN sucks anyways... ik heb het uit pure noodzaak
Op dinsdag 19 maart 2002 13:27 schreef FLIPNEUS het volgende:
BrEeZaH?
En ik haaaat BrEeZaH
Maar iedereen die zich geroepen voelt mag mij toevoegen hoor... onder hetzelfde e-mail adres als in m'n profiel. Hint hint
quote:elke rode zee moet bereden worden......
Op dinsdag 19 maart 2002 18:53 schreef Ms.Chantal het volgende:
Ik ben in voor alles hoor.. Behalve MSN-droogneuken.. Dat stellen we uit tot mijn volgende rode-vlag periode. En die is over 2,5 week pas
quote:wheheheh
Op dinsdag 19 maart 2002 15:54 schreef kikkerlikkerlikker het volgende:[..]
heehehehehhe, stuur es eeen footo dan kunen wij wel even beoordelen of je trots maag zijn
Oh ja, ik heb ook MSN op het E-mail adres die in mijn profiel staat.
quote:dAcHT aL wAaR bLiJvUh zE nOu! sLaMfM@hOTmAiL.CoM
Op dinsdag 19 maart 2002 13:27 schreef FLIPNEUS het volgende:
BrEeZaH?
quote:laat ik het zo zeggen, ik heb nog met transformers gespeeld en gekeken
Op woensdag 20 maart 2002 09:13 schreef Ed_Capone het volgende:
He Dick, aan die opmerkingen van jouw kan ik al wel zien waarom je je geboortedatum niet in je profiel hebt staan.Oh ja, ik heb ook MSN op het E-mail adres die in mijn profiel staat.
BrZaHhH om het goed te maken, lieverd
btw..dat je dit topic weer omhoogschopt zegt wel wat over jezelf....
Maar waarom heb je dan zo'n flauw profiel.
Ja dat zegt dat ik gisteravond niet achter mijn pc heb gezeten.
quote:ik weet het zelf ook niet meer waarom 2019 heb ingevult... zal wel toen weer wat leuks zijn geweest
Op woensdag 20 maart 2002 09:30 schreef Ed_Capone het volgende:
Vooruit, I'll take my words back.Maar waarom heb je dan zo'n flauw profiel.
Ja dat zegt dat ik gisteravond niet achter mijn pc heb gezeten.
quote:neuuhh ik kom er nog wel een keer weer op
Op woensdag 20 maart 2002 09:59 schreef Ed_Capone het volgende:
Verander je je profile toch.
quote:ICQ is ook niet echt fijn in omgang (ALT+S)
Op woensdag 20 maart 2002 14:35 schreef Ms.Chantal het volgende:
ik heb MSN ook genomen omdat er op ICQ bijna nooit meer iemand kwam. iedereen gaat gewoon over naar msn lijkt het wel
geen mannen alstublieft.
oja.
msn:ircdepanuit@hotmail.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |