Ik denk dat AZ ons nog gaat verrassen dit seizoen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat AZ wel weer gewoon een goed resultaat neerzet.
Ik hoop het. Des te meer clubs leuk en goed voetbal laten zien, des te beter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ ons nog gaat verrassen dit seizoen.
ik ook, dus dan is het eigenlijk geen verrassen meerquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Teeering die is leuk HAHAHAHahhahahah 1@4145%%##Q!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:49 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik maak ook even een grap: TT 1 april op 1
Dit is het Ajax-topic.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:49 schreef Barca het volgende:
Of NAC moet winnen en de nul houden (Ten Rouwelaar) of AZ moet winnen en Swerts moet scoren. Dit i.v.m.Coach van het jaar. Elshot speelt niet.
Live eredivisieverslagen topic # 10 Verder met AZquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:49 schreef Barca het volgende:
Of NAC moet winnen en de nul houden (Ten Rouwelaar) of AZ moet winnen en Swerts moet scoren. Dit i.v.m.Coach van het jaar. Elshot speelt niet.
Het seizoen is weer begonnenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:57 schreef kevin6188 het volgende:
Wat een figuren toch allemaal in dit topic dit weekend.!
Klopt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben dat het allemaal wel meeviel..quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:44 schreef Jnk18 het volgende:
En Gabri, die jongen hebben we ook nodig.. is die enkel blessure erg? Nergens een bericht over kunnen vinden hoelang hij eruit ligt..
Ok goedzo, hopelijk is hij fit tegen Roda.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben dat het allemaal wel meeviel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |