Dan moet je trainer van FC Biggekerke worden. In de top krijg je te maken met vedettes en daar moet je maar mee leren omgaan. Wegsturen is niet alleen de makkelijkste weg, maar ook de domste.quote:Op maandag 1 september 2008 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb liever jongens die naar de trainer luisteren dan jongens die het zelf beter denken te weten, daar heb je ook geen fuck aan.
Biggekerkequote:Op maandag 1 september 2008 13:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dan moet je trainer van FC Biggekerke worden. In de top krijg je te maken met vedettes en daar moet je maar mee leren omgaan. Wegsturen is niet alleen de makkelijkste weg, maar ook de domste.
Noem eens een vedette bij Ajax.quote:Op maandag 1 september 2008 13:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dan moet je trainer van FC Biggekerke worden. In de top krijg je te maken met vedettes en daar moet je maar mee leren omgaan. Wegsturen is niet alleen de makkelijkste weg, maar ook de domste.
Volgend seizoen zijn Huntelaar, Suarez e.a. gewoon weg waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 13:33 schreef sjimz het volgende:
Volgend seizoen ga ik ook aan de seizoenskaart!
Nog steeds genoeg reden om eindelijk na tig jaar een seizoenskaart te kunnen hebbenquote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn Huntelaar, Suarez e.a. gewoon weg waarschijnlijk.
Welk vak heeft je voorkeur?quote:Op maandag 1 september 2008 13:33 schreef sjimz het volgende:
Boeiend. Je komt toch voor Ajax?quote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En jongens als Sneijder, vd Sar, Robben, Cocu, vd Vaart en Heitinga zijn voetvegen die niet voor zichzelf op kunnen komen?quote:Op maandag 1 september 2008 13:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Ja, dat zijn dan ook geen persoonlijkheden
Het is niet voor niets zo dat het steeds mis gaat bij spelers als Van Bommel, Van Nistelrooy, Perez, Seedorf...belangrijke spelers met veel ervaring, wijsheid en een eigen mening. Daar houdt Van Basten niet van. Terwijl een topcoach juist met persoonlijkheden om moet kunnen gaan. Hoe denkt hij anders ooit een Real Madrid of Milan te kunnen trainen?
Ja? Und? Kluivert en Seedorf zijn er ook niet meer.quote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Moet je die van mij hebben?quote:Op maandag 1 september 2008 13:33 schreef sjimz het volgende:
Ajax publiek, Ajax publiek........quote:
Ik had het over topvoetbal in het algemeen. Ik neem aan dat Van Basten ooit bij Milan, Barca of Madrid wil gaan coachen? Nou, dan wens ik hem veel succes.quote:
Was maar een geintje hoorquote:
Ik heb totaal geen zin in een thuiswedstrijd, saaie troepquote:Op maandag 1 september 2008 13:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Was maar een geintje hoorIk heb wel weer zin in een thuiswedstrijd ondanks het drama in tilburg. Alleen klote dat er weer zo'n interland weekend tussen zit.
Ik ga er 1 in december halen, dat kan toch voor een half seizoen?quote:Op maandag 1 september 2008 13:33 schreef sjimz het volgende:
Is dat leuk kijken naar een leeg veld?quote:Op maandag 1 september 2008 13:53 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ik ga er 1 in december halen, dat kan toch voor een half seizoen?
Voorkeur lange seizoen, liefste 1ste ring maar dat mag pas in het 2e jaar he?
Anyway volgende week ben ik erbij, heb de echt zin in! Eerste thuis shirt, eerste overwinning en goals van Huntelaar
Ik zou niet te veel van Ajax verwachten volgende weekquote:Op maandag 1 september 2008 13:53 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Anyway volgende week ben ik erbij, heb de echt zin in! Eerste thuis shirt, eerste overwinning en goals van Huntelaar
Nou, verliezen zullen ze niet!quote:Op maandag 1 september 2008 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel van Ajax verwachten volgende week.
Gast, blijf van die shit af...quote:Op maandag 1 september 2008 13:53 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ik ga er 1 in december halen, dat kan toch voor een half seizoen?
Voorkeur lange seizoen, liefste 1ste ring maar dat mag pas in het 2e jaar he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |