Het is een traditie, dat ze het leed in een kutweekend toch weer enigszins verzachten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:23 schreef Jnk18 het volgende:
Hmm gelukkig is feyenord ook niet in goede doen, die moeten we toch kunnen pakken op de 21e
het verzacht mijn leed echt totaal niet. We hebben niets met Feyenoord te maken, we moeten kampioen worden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:27 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is een traditie, dat ze het leed in een kutweekend toch weer enigszins verzachten.
Doe toch niet zo triest.quote:
Nou ik verwacht eerlijk gezegd een kut wedstrijd met veel gemiste kansjes die we hopelijk winnend afsluiten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:30 schreef versteegrob het volgende:
Op naar Roda. Met de juiste opstelling, passie moet het lukken. Zeg 4-0
Een beetje leedvermaak mag best tegenover je aartsrivaal.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:31 schreef _Mike_ het volgende:
Ja, kom laten we nu ook allemaal zingen "Helemaal niets in Rotterdam" kom op zeg hou je lekker met Ajax bezig vooral in dit topic.
En leed verzachten doet het ook niet, want ik heb geen leed van gister. Gewoon een valse start![]()
Mwah, als je zelf met 2-1 op je bek gaat tegen Willem II is er weinig leedvermaak als je het mij vraagt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Een beetje leedvermaak mag best tegenover je aartsrivaal.
Kom op nou, je verliest een dag eerder terwijl je 30 miljoen investeert van fucking Willem II.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:31 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Mag je feyenoord niet meer uitlachen tegenwoordig?
ach ja, ik kon een grijns ook niet onderdrukken, zeker niet angezien ik wel een zwak heb voor Heracles. Maar het doet niets af aan ons eigen resultaat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Een beetje leedvermaak mag best tegenover je aartsrivaal.
Eens, wanneer gaan de spelers er heen en wanneer komen ze terug?quote:
Steek en KJH > NLquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eens, wanneer gaan de spelers er heen en wanneer komen ze terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |