quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:06 schreef Rekkie het volgende:
Maar het is toch erg dat je zo weerzinwekkend bent, dat zelfs de meid waarmee je zoent er zo vies van wordt dat ze begint te kotsen
Beetje voele... vingere is een groot woordquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:11 schreef afcajos het volgende:
Heb je haar wel gevingerd dan?
Jaloers op mijn lkre looksquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:06 schreef Rekkie het volgende:
Maar het is toch erg dat je zo weerzinwekkend bent, dat zelfs de meid waarmee je zoent er zo vies van wordt dat ze begint te kotsen
Ik snap opeens waar 'deepart' [deep art] vandaan komt.quote:
Wat een boerse zin hey, teringquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:02 schreef deepart het volgende:
Gistere feesten en keten in Eindhoven, de gekste..
lens kwijt?quote:
quote:
Maxjesquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
TS is dit verhaal soms gejat
Evengoed kut voor je. Koop je een paar nieuwe Maxjes bij de Footlocker.
Nee vanacht gebeurd.. Maar er kotsen wel meer chicks gedurende de avond.. snaptequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
TS is dit verhaal soms gejat
Evengoed kut voor je. Koop je een paar nieuwe Maxjes bij de Footlocker.
quote:Dus deze boy was der echt heul klaar voor. Dus beetje met die chicks dansen, beetje schuren, beetje voelen..
Misschien zie je alles zwart wit.. Gezien je user name?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:08 schreef satanshond het volgende:
[..]
ik leef zeker in een andere wereld
Neuh..quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:30 schreef VeX- het volgende:
Verkapt, ik-ben-voor-het-eerst-wezen-stappen-en-had-sjans-met-een-dronkelap-topic.
Ofzo.
ik bedoelde het andersquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:12 schreef deepart het volgende:
[..]
Misschien zie je alles zwart wit.. Gezien je user name?
Sorry dat ik je verkeert begreepquote:
pics?quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef psv het volgende:
Ik heb ooit gehoord van een gozer die met een dronken meisje (uit eindhoven) meeging, dat hij haar anaal pakte en toen liet ze een natte scheet....
quote:
neequote:Op maandag 1 september 2008 23:46 schreef Florian_ het volgende:
HEU, HEEFT AL IEMAND GEMELD DAT "AVONDTJE" VERKEERD IS GESCHREVEN?
Nee, bootje..quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:36 schreef MCH het volgende:
Toen heb je haar in de Maas gedumpt?
Ik hoop niet dat 't in de Altstadt is gebeurt, want dan was zij niet de eerste, daar heb ik dat namelijk ook een keer geflikt!..quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:14 schreef Sextreme het volgende:
In welke kroeg op Stratum speelde dit tafereel zich af?
Wat een kuttent is dat zeg. Daar ben ik mijn jas laatst nog kwijtgeraakt omdat waarschijnlijk een of andere kuthippie ermee aan de haal is gegaan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 't in de Altstadt is gebeurt, want dan was zij niet de eerste, daar heb ik dat namelijk ook een keer geflikt!..![]()
Heel heel vroeger, ooit een keer!..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |