Inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2008 09:14 schreef Rnej het volgende:
blue label is ranzige shite , en whisky moet je al helemaal niet koud drinken, prutser!![]()
mensen die zichzelf een Whiskykenner vinden als ze blue label slobberenquote:Op maandag 1 september 2008 11:08 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zelfde als mensen die whisky met ijs drinken
Ik welquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:58 schreef tisauch het volgende:
Idd samenvatting, geen hond gaat die lap tekst lezen.
Het is duur he. Je bent trouwens een idioot als je op een feestje dergelijke dure whisky gaat zuipen, Red Label is dan meer dan goed genoeg en veel goedkoper.quote:Op maandag 1 september 2008 13:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
mensen die zichzelf een Whiskykenner vinden als ze blue label slobberen
quote:
jammer dat dat ook shite is... goedkope whisky is over t algemeen toch niet te zuipen of gewoon frisdrankquote:Op maandag 1 september 2008 13:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is duur he. Je bent trouwens een idioot als je op een feestje dergelijke dure whisky gaat zuipen, Red Label is dan meer dan goed genoeg en veel goedkoper.
Met Red Label is niks mis hoor, kun je ook uitstekend mee mixen. Blue Label drink ik niet, geen idee dus, maar gezien de prijs (en het aantal jaren oud) kan het nooit echte troep zijn (hoogstens niet je smaak).quote:Op maandag 1 september 2008 13:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
jammer dat dat ook shite is... goedkope whisky is over t algemeen toch niet te zuipen of gewoon frisdrank
5 gram wiet, 10 jointjes tops....quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:54 schreef Fritztiaan het volgende:
3 pakjes vloei, 2 stukken tip, 5 gram wiet en 2 kratten bier.
Misschien waren het verschillende soorten vloei ofzo, voor mensen met verschillende voorkeuren. Vind die "tops" van je trouwens een beetje overdreven (stoer doen?) uit een gram kan je ook wel 3 jointjes draaien.quote:Op maandag 1 september 2008 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
5 gram wiet, 10 jointjes tops....
wat doe je met die andere 89 vloeitjes?
oke 3 is ook wel te doen, daar kan ik mee leven...quote:Op maandag 1 september 2008 14:47 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Misschien waren het verschillende soorten vloei ofzo, voor mensen met verschillende voorkeuren. Vind die "tops" van je trouwens een beetje overdreven (stoer doen?) uit een gram kan je ook wel 3 jointjes draaien.
Doe mij maar smoking slim (gold)! master ofzo (silver) vind ik wel te dun.quote:Op maandag 1 september 2008 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
oke 3 is ook wel te doen, daar kan ik mee leven...
komt ie op 15 floei
en hoezo verschillende voorkeuren? slim is te dun, black ook. green wens je je ergste vijand nog niet toe...
dus heb je rood of blauw!(smoking welteverstaan)
hasj?quote:Op maandag 1 september 2008 14:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Doe mij maar smoking slim (gold)! master ofzo (silver) vind ik wel te dun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |