Ik denk dat het tussen die twee wel goed zit. Ze gaan zo relaxed met elkaar om. Ook al zou het niet op liefde uitdraaien denk ik dat er op z'n minst wel een goede vriendschap overblijft.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
Fiona is me topper , die gaat voor het spel en het geld en de liefde daar heb ik me vraag tekens bij maar ze doet het kei goed al zou ze wat meer in de uitzendingen mogen van mij
dat denk ik ook wel..........quote:Op zondag 19 oktober 2008 05:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het tussen die twee wel goed zit. Ze gaan zo relaxed met elkaar om. Ook al zou het niet op liefde uitdraaien denk ik dat er op z'n minst wel een goede vriendschap overblijft.
Misschien wil ze van iemand anders de creditcard leegtrekken, om vervolgens weer bij Joost (mocht hij nog goed scoren) terecht te komen. Of, ze denkt dat hij met zijn manke poot niet meer aktief kan zijn en dus wel zou kunnen falen bij fysieke spelletjes. Of/en, ze wil graag Fuat inpikken, hij is sportief, vers en niet onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:49 schreef Komakie het volgende:
Kweenie maar in het voorstukje van gisteren zag ik echt dat ze tegen Joost zei dat ze misschien van partner wil wisselen.
Zou ze gewoon weer een spelletje spelen met Joost om de rest op het verkeerde spoor te brengen of zit er echt wat fout?
Ze zal echt niet voor Marco gaan, maar voor Fuat.quote:
Hoe weet je dat? Het is toch niet logisch, als Fuat het spel zou winnen neem ik aan de punten/euro's naar zijn CC gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:09 schreef Desii het volgende:
[..]
Ze zal echt niet voor Marco gaan, maar voor Fuat.
Marco staat al zodanig laag dat hij totaal geen bedreiging voor hen is, dus waarom express met hem een spel verliezentotaal onlogisch
Maar met Fuat een spel winnen dan gaan de punten naar Joost z'n CC... en Joost is mank, Fuat wil graag een kans... heel slim van der
ze kan tijdelijk voor fuat gaan, en zijn creditcard leegtrekken. maar ja, dan komt joost alleen te staan en moet ie weg. dusse... lijkt me beetje vreemd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Het is toch niet logisch, als Fuat het spel zou winnen neem ik aan de punten/euro's naar zijn CC gaan.
Misschien kan Huub dit even toelichten, ik snap er iig niks van.
Ik hoop dat die "nieuwe" kandidaat-man dan zegt " ok, maar dan eerst neuken".quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:09 schreef Desii het volgende:
[..]
Ze zal echt niet voor Marco gaan, maar voor Fuat.
Marco staat al zodanig laag dat hij totaal geen bedreiging voor hen is, dus waarom express met hem een spel verliezentotaal onlogisch
Maar met Fuat een spel winnen dan gaan de punten naar Joost z'n CC... en Joost is mank, Fuat wil graag een kans... heel slim van der
de pruim van fiona nog nat van het zaad van mankie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat die "nieuwe" kandidaat-man dan zegt " ok, maar dan eerst neuken".
ja hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Het is toch niet logisch, als Fuat het spel zou winnen neem ik aan de punten/euro's naar zijn CC gaan.
Misschien kan Huub dit even toelichten, ik snap er iig niks van.
Ik hoop dan dat hij zegt " Niks ervan, liggen kreng".quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de pruim van fiona nog nat van het zaad van mankie.![]()
ja! ik zie fuat daar wel voor aan.
"eerst beffen": zegt fiona.
het enige wat ik er vreemd aan vind is dat zij dus schijnbaar van tevoren weet welk spel er komt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vraag me af of ze het zelf heeft bedacht.
Verder vind ik het allemaal nogal vreemd. Maar we komen er snel genoeg achter wat het plan is.
met joost als glijmiddel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat hij zegt " Niks ervan, liggen kreng".
Als het idd zo zit snap ik het . Maar wat doet die Fuat daar dan als hij nooit kan winnen? Beeldvulling en onrust stoken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:26 schreef Desii het volgende:
ja hoor.![]()
De eventuele nwe jongen neemt de creditkaart over van de huidige partner.
Dus als Fiona nu, tijdelijk, kiest voor Fuat.. neemt de Fuat de creditkaart van Joost over en als hij een spel wint, gaat dat op die creditkaart.
Bij de CC-ceremonie kiest echter Fiona gewoon weer voor Joost en zegt ze "bedankt" voor het spellen Fuat en tot nooit meer ziens
Er komt geen creditkaart bij, ze gaan altijd verder op de creditkaarts die nu in omloop zijn. Logisch ook, want een nieuwe kan nooit meer de eerst bewoners inhalen.
Snaps Queenie ?
voila, dit is een j. de mol production.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het idd zo zit snap ik het . Maar wat doet die Fuat daar dan als hij nooit kan winnen? Beeldvulling en onrust stoken?
Dit schreef Huub gisteren:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:31 schreef Desii het volgende:
het enige wat ik er vreemd aan vind is dat zij dus schijnbaar van tevoren weet welk spel er komt.
Want alleen bij een fysiek spel heeft ze hier voordeel van
Groot gelijk, zelf zou ik ook ver van zijn spurrie uit de buurt blijven. Yaiksquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met joost als glijmiddel?i pass.
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:26 schreef Desii het volgende:
[..]
ja hoor.![]()
De eventuele nwe jongen neemt de creditkaart over van de huidige partner.
Dus als Fiona nu, tijdelijk, kiest voor Fuat.. neemt de Fuat de creditkaart van Joost over en als hij een spel wint, gaat dat op die creditkaart.
Bij de CC-ceremonie kiest echter Fiona gewoon weer voor Joost en zegt ze "bedankt" voor het spellen Fuat en tot nooit meer ziens
Er komt geen creditkaart bij, ze gaan altijd verder op de creditkaarts die nu in omloop zijn. Logisch ook, want een nieuwe kan nooit meer de eerst bewoners inhalen.
Snaps Queenie ?
Dan weet de rest het dus ook. Dan zou een actie van Fiona nogal doorzichtig zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit schreef Huub gisteren:
"Fiona slimme meid, met een gipsen poot doe je het niet zo goed in fysieke opdrachten....Fiona kan ook rekenen........"
Dus ja, ze weten dat ze een fysieke opdracht krijgen.
voor sommige spelers in het spel is lucht zelfs nog niet doorzichtig genoeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan weet de rest het dus ook. Dan zou een actie van Fiona nogal doorzichtig zijn.
Daar zou je een tegeltje van moeten laten makenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
voor sommige spelers in het spel is lucht zelfs nog niet doorzichtig genoeg.
Fiona heeft bij elkaar misschien 1 uur tv gemaakt vanaf het begin, tijd zat om onder de zonnebank te liggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik (als vrouw) vind het ook een mooie vrouw. Is ze altijd zo 'bruin'?
Misschien weet iemand van de streamers of zij veel doet zonnebanken OF zelfbruineren?
Van wat ik op tv zie van haar, is zij vrij relaxed bezig en stroomt overal makkelijk doorheen.
Vrij slim bezig![]()
Nou, ze had in deze uitzending een aantal uitspraken die het vermoeden dat ze behoorlijk intelligent is aardig kracht bijzetten. Dus laat Fiona maar lopen. Die is minimaal de dames allemaal de baas.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Fiona heeft bij elkaar misschien 1 uur tv gemaakt vanaf het begin, tijd zat om onder de zonnebank te liggen.
Toch blijft ze de leukste al denk ik dat ze geregisseerd wordt en haar tijd voornamelijk uitzit (net als Sylvia toen).
Ribas en Yasmin for the winquote:Op woensdag 22 oktober 2008 03:28 schreef LuukBes het volgende:
Ze loopt en kijkt als een vent, en dat accent maakt het nog erger.
Dat achterbakse gestook is natuurlijk wel slim speltechnisch, maar daar valt ze straks ook mee door de mand.
Nepwijf. Maar dat zijn ze allemaal in deze show.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ribas en Yasmin for the winTypisch gedrag wat wij als "nederlanders" opzuigen, mensen die zich uitspreken. Yeaks, dat kan niet natuurlijk
![]()
Walgen op Ribas maar zonder hem kijkt er niemand meerNederland is een truttenland waar niemand zijn mening meer durft te geven en Ribas en Yasmin zijn degenen die uitspreken wat het gros niet durft.
Fiona is "veilig" die snappen we wel, beetje roddelen, mannetje tevreden houden. Beetje stoken onder leiding van de regie. Fiona is eigenlijk gewoon een saaie doos net als veel Nederlandse vrouwen. En Joost is een saaie lul net als veel Nederlandse mannen. Herkenbaar dus.
Schande, hoe durft ze!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:39 schreef JohnDope het volgende:
Het ging weer lekker vaag, ik vraag me af of ze dit zelf bedacht heeft of dat het in het script staat (want het wordt wel tijd voor actie, want die 2 zijn namelijk super saai)..... Maar hoe dan ook: Fiona is een hele foute snol (als ik het zo cru mag formuleren), want ze liegt en manipuleert.
Saai zijn ze absoluut niet want anders zeggen niet al die mensen die eruit zijn ik geef fiona en joost een goede kans om te winnen en een lisa die zegt dat fiona het spel briljant speeltquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:39 schreef JohnDope het volgende:
Het ging weer lekker vaag, ik vraag me af of ze dit zelf bedacht heeft of dat het in het script staat (want het wordt wel tijd voor actie, want die 2 zijn namelijk super saai)..... Maar hoe dan ook: Fiona is een hele foute snol (als ik het zo cru mag formuleren), want ze liegt en manipuleert.
als ze nu wisselt naar fuat heeft ze de creditcard van joost dus het geld van alle spellen die ze dan wint met fuat gaan op de creditcard van joost en met de ceremonie zegt ze fuat bedankt voor het spelen en kiest dan voor joostquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:34 schreef PartyHardy het volgende:
Ik snap niet wat Fiona wil bereiken met haar idee over het tijdelijk wisselen van partner.
Ze staan toch goed in het spel samen?
Met joost zijn enkel valt er geen spel meer te winnen, dus als ze terug gaat na deze week, dan verliest ze alsnog het spel, tenzij ze bij fuat blijft en joost er moet uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:46 schreef Ascar het volgende:
[..]
als ze nu wisselt naar fuat heeft ze de creditcard van joost dus het geld van alle spellen die ze dan wint met fuat gaan op de creditcard van joost en met de ceremonie zegt ze fuat bedankt voor het spelen en kiest dan voor joost
Fiona en Joost hebben dus veel minder kans om te winnen dan Ribas en Yasmin.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:44 schreef Ascar het volgende:
[..]
Saai zijn ze absoluut niet want anders zeggen niet al die mensen die eruit zijn ik geef fiona en joost een goede kans om te winnen en een lisa die zegt dat fiona het spel briljant speelt![]()
nee ze zit daar om te breien jezus zeg het is een spel en zij is de enige vrouw die daar het spel speelt en dat doet ze top
Hangt ervanaf wat voor spellen ze de week daarop krijgen. Als die niet fysiek zijn, maakt het niet zoveel uit of ze weer met Joost is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met joost zijn enkel valt er geen spel meer te winnen, dus als ze terug gaat na deze week, dan verliest ze alsnog het spel, tenzij ze bij fuat blijft en joost er moet uit.
Van mij mag het.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:39 schreef JohnDope het volgende:
Beetje tegenstrijdig. Hoe kun je nou tegelijkertijd liegen en manipuleren en toch saai zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:39 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb iets gemist? Ribas die zich uitspreekt? En Yasmin ook? In volzinnen? Zonder weggepiepte kankers en tyfussen? En met inhoud?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 03:42 schreef Morwen het volgende:
Ribas en Yasmin for the winTypisch gedrag wat wij als "nederlanders" opzuigen, mensen die zich uitspreken. Yeaks, dat kan niet natuurlijk
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? Ribas die zich uitspreekt? En Yasmin ook? In volzinnen? Zonder weggepiepte kankers en tyfussen? En met inhoud?
Vertel!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef Ascar het volgende:
nieuwe filmpjes op de cbml site : die fiona is echt slim man genieten gewoon zo hoort het spel gespeeld te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |