ehm, dat zei ze gister op tv ook.. nu begin ik toch te twijfelen aan je verhaalquote:Op maandag 1 september 2008 16:04 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Prima![]()
Alleen met haar kun je serieus nooit samenleven, haar gedrag, je wilt niet weten .. Soms zei ze tegen me "ik ben een BAAS!" en allemaal van dat soort shit.. Zogenaamd baas
Mwah, paar weekjes plezier (3 ongeveer), meer niet .. Het was een verkapte relatie.quote:Op maandag 1 september 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Heb je echt een relatie met haar gehad dan, of was het een uit de hand gelopen one night stand?
(Nu willen we ook alles weten, ook)
56. 22 jaar. En zojuist noemt ze zichzelf "niet makkelijk" en "kieskeurig"...quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Boven: Kimberly, Ribas, Marco, Lisa, Rory en Yasmin.
Midden: Marco, Chelsea en Fiona.
Onder: Kelly, Joost en Suzanne.
[ afbeelding ]
Ze heeft naar eigen zeggen al 56 sekspartners op haar naam staan. “Ik geniet er altijd van. Ik heb ook al veel geëxperimenteerd met seks”, zegt ze. Ze doet aan Can’t Buy Me Love mee om het geld, maar toch ook om de liefde. “Beide zijn toch wel belangrijk in het leven.”
Hier kun je alles kwijt wat je maar kwijt wil over Lisa.
Dat was idd een leuke verklaring tegenover de kapper... ze is kennelijk nogal kort van memorie en binnen een dag vergeten dat ze gelijk all over iedere nieuwe man in huis wasquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
56. 22 jaar. En zojuist noemt ze zichzelf "niet makkelijk" en "kieskeurig"...![]()
Of zou ze "vergeleken met de andere meiden in dit programma" bedoelen..
Ik denk dat ze met niet makkelijk bedoelde 'niet zo makkelijk in de omgang als de andere meiden'.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
56. 22 jaar. En zojuist noemt ze zichzelf "niet makkelijk" en "kieskeurig"...![]()
Of zou ze "vergeleken met de andere meiden in dit programma" bedoelen..
Dat opdringerige is spel, maar echt haar hart veroveren is niet makkelijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:30 schreef avonne het volgende:
Bij de kapper?
Nee, hoor, daar bedoelde ze echt "niet makkelijk te veroveren door mannen". Ze vervolgde met "ze moeten er wat voor doen"(of zoiets)
Terwijl de mannen al meteen klaagden dat ze opdringeris is
Haar hart veroveren niet, misschien. Maar een plekje in haar bed heb je zo voor elkaar.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:35 schreef Marrije het volgende:
Dat opdringerige is spel, maar echt haar hart veroveren is niet makkelijk.
waar ben ik mee bezig?
k val niet op vrouwenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat opdringerige is spel, maar echt haar hart veroveren is niet makkelijk.
waar ben ik mee bezig?
Ehm... maar iemand met zelfrespect zou niet mee doen aan zo'n programma...quote:Op woensdag 3 september 2008 01:30 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ze hebben de hoeren echt uitgekozen....Flop programma! Doe mij maar een vrouw met zelfrespect, in plaats van zo'n afgelikte boterham!
Ik hoorde haar vandaag toch duidelijk tegen Ribas zeggen dat ze het NIET voor het geld deed........quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:16 schreef noekje het volgende:
Ze doet aan Can’t Buy Me Love mee om het geld, maar toch ook om de liefde.
Je bedoelt, waarna Ribas aangaf dat hij dat liever niet wilde omdat dat zo kriebelde?quote:Op donderdag 4 september 2008 04:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik hoorde haar vandaag toch duidelijk tegen Ribas zeggen dat ze het NIET voor het geld deed........
vlak voordat ze ''lieflijk'' haar hoofdje op zijn schouder liet rusten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |