Wat schattigquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als het al zo was zou ik hééééél zuinig zijn en allemaal kadootjes voor hem kopen
ik versta hem primaquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef Mathara het volgende:
Koop je dan ook iets voor zijn stembandjes, dan verstaan we misschien meer dan alleen het "weet je"![]()
Misschien dat ik wel iets leuks voor Darco zou willen kopen
Yasmin verstaat alleen wat ze horen wil denk ik. Die kan echt goed bitchen tegen hem zegquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik versta hem primaalléén Yasmin heeft er een beetje moeite mee, of die hoort ander dingen dan ik.....
Jij bent dus Darco Fan?
Dan krijg je een ontploffing bij Yasmine, maar zou Ribas dat wel durven ??quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:59 schreef Brons_Juweel het volgende:
Go chelsea. Ik zou het supercool vinden als Ribas voor chelsea gaat kiezen!
Dat zou pas voor commotie zorgen
Misschien beide Marco's wel, ze vinden haar best een lieve meid en willen haar nu toch al een beetje beschermen tegen Ribas.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ik denk dat er zeker een jongen tussen zit die dan voor Yasmine gaat kiezen, namelijk...Blonde Marco
Alleen Ribas fans begrijpen Ribasquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja ik begrijp ook niet zo goed waarom zo veel mensen lyrisch over hem zijn.
Het zal aan mij liggen...
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja ik begrijp ook niet zo goed waarom zo veel mensen lyrisch over hem zijn.
Het zal aan mij liggen...
Zelfs als hij niet 24 uur per dag schreeuwt, schreeuwt hij naar mijn mening nog steeds veel te vaak. Ik schreeuw nog geen een keer per jaar naar iemand. Ik vind het een domme barbaar.quote:Op zondag 14 september 2008 10:15 schreef trots het volgende:
ik snap dat negatieve gedoe ook niet zo goed eigenlijk..joh..mannetje met een grote mond en kleine hartje..vind hem super..en kan me niet voorstellen dat hij 24 uur zo loopt te schreeuwen..maar dat zenden ze niet uit natuurlijk..en als ik zie hoe hij met chelsea omgaat moet hij ook wel veel lieve kanten hebben anders zou chelsea hem links laten liggen of er iedergeval veel opmerkingen over maken ik heb die momenten nog niet gezien. Voor mij een toppertje!
Schrijf je in voor t programma, ik wil het zien!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als het al zo was zou ik hééééél zuinig zijn en allemaal kadootjes voor hem kopen
Whehehehe....quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2008 11:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
Schrijf je in voor t programma, ik wil het zien!
Omdat er vrouwen zijn zoals jij, bestaan er helaas mannen zoals ribas.quote:Op zondag 14 september 2008 10:15 schreef trots het volgende:
ik snap dat negatieve gedoe ook niet zo goed eigenlijk..joh..mannetje met een grote mond en kleine hartje..vind hem super..en kan me niet voorstellen dat hij 24 uur zo loopt te schreeuwen..maar dat zenden ze niet uit natuurlijk..en als ik zie hoe hij met chelsea omgaat moet hij ook wel veel lieve kanten hebben anders zou chelsea hem links laten liggen of er iedergeval veel opmerkingen over maken ik heb die momenten nog niet gezien. Voor mij een toppertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |