Voor welke club ben jij dan?quote:
Eigenlijk mag Gers geen andere clubs bashen. Hij is een FcTopOssasunaUnited fanquote:
vroegah was het vaak gezellig daarquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eigenlijk mag Gers geen andere clubs bashen. Hij is een FcTopOssasunaUnited fan
Wat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eigenlijk mag Gers geen andere clubs bashen. Hij is een FcTopOssasunaUnited fan
Zo willen ze Top noemenquote:
hehe vraag me dan af wie je allemaal kentquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:53 schreef Triptamine het volgende:
Nee ik loop je maar te fucken. Net als iedere inwoner van Oss heb ik ook wel eens een topwedstrijd(haha woordgarp!) bezocht. Maar ik kan de club niet meer serieus nemen, aangezien ik een deel van de "Harduh kerruhn" op C ken, en die blaas je met gemak weg.
Edit: Maar, ik vind wel dat er leuke talentjes rondlopen, en wie weet pompt de heer Heeschen er wel zo'n bult geld in dat het de Nederlandse Chelski word![]()
Ik ken veel mensenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:56 schreef gers het volgende:
[..]
hehe vraag me dan af wie je allemaal kent![]()
maar top heeft al redelijk wat talentjes gebracht
kut dadelijk kennen we elkaar zonder het te wetenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen![]()
Volgens mij kan Queckel wel subtop(haha woordgarp nummero 2 over top) eredivisie halen. Zijn broer/neef heeft nog met mijn ex geneukt. Nadat na mij drie kwart Oss haar serieus had genomen.
Ja is idd wel heel cool ja. Het heeft ook wel iets, maar het kan me niet lang genoeg boeien als club snap je. Maar dat heb ik met elke club behalve Ajax.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:02 schreef gers het volgende:
[..]
kut dadelijk kennen we elkaar zonder het te weten
broertjes cornelisse zijn ook flink gegroeit
quote:
Ik zou trouwens zwaar in opstand raken als ze de naam Ajax zouden willen veranderen. En met mij duizenden anderen. Maar Gers er word vanaf de top supporters weinig ondernomen toch? Boeit het ze dan niet ofzo?quote:
bij ons boeit het zeker wel alleen het idee is dat het al is beslist en wij er niks meer aan kunnen doen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zou trouwens zwaar in opstand raken als ze de naam Ajax zouden willen veranderen. En met mij duizenden anderen. Maar Gers er word vanaf de top supporters weinig ondernomen toch? Boeit het ze dan niet ofzo?
zegt FC OSSquote:
De sjupiler.quote:
Ja maar die zijn nog niet echt goed. Met geluk winnen enzo.quote:
Excelsior wint niet met geluk, de tegenstander verliest met ongeluk!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja maar die zijn nog niet echt goed. Met geluk winnen enzo.
ik weet ook waarom ajax verloren heeftquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:24 schreef afcajos het volgende:
Een minderjarig meisje legt mij op msn uit waarom ajax heeft verloren gister
Hij zei minderjarig, niet kleuter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:29 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet ook waarom ajax verloren heeft![]()
omdat willem 2 meer doelpunten scoorde dan ajax
potato, potato.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Excelsior wint niet met geluk, de tegenstander verliest met ongeluk!
VERTEL!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:24 schreef afcajos het volgende:
Een minderjarig meisje legt mij op msn uit waarom ajax heeft verloren gister
Vuilak, zomaar even mijn one-liner stelen?!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:06 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik ga even n00bs pwnen in COD4 terwijl er een br33zersletje aan me pik zuigt.
Het ging ongeveer zoquote:
pics van het sletje ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het ging ongeveer zo
sletje zegt:
blalablablablablababla ditdat dus daarom verloren
Wanneer mag ik je pijpen?
Ah geyl.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het ging ongeveer zo
sletje zegt:
Gepijpt worden is voor homo´s. Een echte vent ragt ineens zijn zwans in die droge grot.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het ging ongeveer zo
sletje zegt:
quote:
"Droge grot"quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Gepijpt worden is voor homo´s. Een echte vent ragt ineens zijn zwans in die droge grot.
Een ouderwets "haha, die ts kan niet spellen, of goede zinnen maken. BASH!" topicquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:48 schreef GasTurbine het volgende:
potentieel kwaliteitstopic met een zelfverminkende bacoboy!
Hoe verwijder ik mijn Raamstickers
Een vriend van me hebben we ooit opgestookt om voor een dienblad bier(quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een vriend van me hebben we ooit opgestookt om voor een dienblad bier(![]()
) dat tegen een meisje te zeggen. Hij had het nog niet uitgesproken of ze gaf hem een bitchslap zo hard
En ik voel me steeds zo stom dat ik dat niet gefilmd heb.quote:
quote:
Dát is wel stom ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En ik voel me steeds zo stom dat ik dat niet gefilmd heb.![]()
Yo Killahquote:
Haha beastie boys, dat heb ik al lang niet meer gehoord.quote:
fockin hell dat lijkt wel dat meisje wat hier iets verderop in de straat woont.quote:
Pics or GTFOquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
fockin hell dat lijkt wel dat meisje wat hier iets verderop in de straat woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |