1: ik heb geen spleetoogjes (want ben gewoon kaas), maar wel slimme opmerking van jou om iemand's voetbalkennis te koppelen aan iemands mogelijke afkomst(!).quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vertel mij eens, Hoe kun jij de allerbeste nederlandse voetballer zo wegserveren? Zie je niks door je spleetoogjes ofzo?
Erg slim inderdaad, daar er geen voetballer of voetbalkenner bestaat met spleetogen of een chineze naam zoals jij.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
1: ik heb geen spleetoogjes (want ben gewoon kaas), maar wel slimme opmerking van jou om iemand's voetbalkennis te koppelen aan iemands mogelijke afkomst(!).
2: ik kijk naar hoe ze op het veld spelen, ipv hoeveel prijzen ze pakken door in een goed team te spelen.
Seedorf is positioneel dom, voetbaltechnisch niet fantastisch, maakt te vaak de verkeerde beslissingen, heeft te veel balverlies en een te lage handelingssnelheid, is sowieso te traag, verdedigd niet goed mee, en voegt aanvallend redelijk weinig toe.
Bij AC Milan kan hij aardig meeballen want er staat iemand achter hem die alles opruimt, en iemand naast hem die zo'n beetje dubbele of drie-dubbele verdediging op zich krijgt... dus Seedorf heeft alle rust, vrijheid en tijd om lekker mee te ballen. Zet Seedorf gewoon onder constante druk met vaste dekking, en het regent balverlies bij die jongen.
Eerlijk gezegt knaagt dat redelijk aan mij, dat gekke interview met Aissati aan het begin van de wedstrijd, en het antwoord van v Basten na de wedstrijd: "De keuze´s zijn gemaakt en sommige jongens zullen teleurgesteld zijn."quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aissati moet spelen!
Seedorf slecht ... duidelijk dat jij nooit Italiaans voetbal kijkt. Die man is gewoon ijzersterk. Denk je dat Milan hem voor de pret erbij heeft of zo?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou inderdaad een betere keuze zijn geweest. Helaas.
[..]
Och... lood om oudijzer. Vermaelen en Silva zijn echt niet 'slecht' ofzo. Het middenveld bij Ajax werd gisteren gewoon overlopen, WIllem 2 rook bloed, en dan kun je verliezen.
[..]
Davids heeft al jaren niet meer het oude niveau dat hij ooit had, pakt te vaak domme kaarten, lijdt veel balverlies, gewoon een beetje dommig. Clarence Seedorf vind ik een slome kutvoetballer en dat heb ik al vaak genoeg onderbouwd, dus dat ga ik niet nog een keer doen.... maar die kan het niveau in Nederland niet meer aan. Tenzij je Gatusso achter hem zet en Kaka er naast.
[..]
Heitinga loopt ook vaak genoeg te kutten. Wisselvallige verdediger die opbouwens wel goed is, maar ook vaak door de mand valt verdedigend gezien. Wel een bikkelaartje, maar goed... ik zie liever dan een verdediger als Alex ofzo. Of Marcellis.
Het gaat niet zo zeer om de verloren wedstrijd, maar meer om de manier waarop. Het leek helemaal nergens op. De opstelling, de wissels, de tactiek, de instelling. Alles was kut. En dat mag dan best gezegt worden. Enige voordeel is dat Marco nu niet meer om Aissati (of De Jong) heen kan, lijkt me.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:27 schreef Noshiba het volgende:
De tering zeg, wat lopen er soms toch een klapjosti's rond tussen de ajax-fans, focking 1 wedstrijdje verloren alsof we alles zouden winnen
Wat is er mis met dat interview? Hij zegt helemaal niet zulke rare dingen hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt knaagt dat redelijk aan mij, dat gekke interview met Aissati aan het begin van de wedstrijd, en het antwoord van v Basten na de wedstrijd: "De keuze´s zijn gemaakt en sommige jongens zullen teleurgesteld zijn."
Ik zeg ook niet dat het niet slecht is, integendeel het was gewoon een afgang. Maar sommige zitten nu al van ja dit jaar gaan we niks winnen, verloren seizoen bladiebladiebla. Alsof we alle 34 wedstrijden gewonnen zouden hebben, beter nu dan aan het eind van het seizoen die verliespunten. Denk je nu niet dat ze er wat aan gaan doen ofzo? Hun willen dit echt niet nog een 2e keer meemaken hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om de verloren wedstrijd, maar meer om de manier waarop. Het leek helemaal nergens op. De opstelling, de wissels, de tactiek, de instelling. Alles was kut. En dat mag dan best gezegt worden. Enige voordeel is dat Marco nu niet meer om Aissati (of De Jong) heen kan, lijkt me.
En toch worden we kampioen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik bekijk idd de selectie en de opstelling, en ik zie niet alleen een droevige opstelling maar ook een droevige instelling van de spelers die die opstelling moeten invullen.
Ja maar ik vind het zo vreemd allemaal dat Sno wel speelt en Aissati niet, dat klopt gewoon niet. Kan iemand overigens bevestigen of Aissati wel of niet warm liep gisteren?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat interview? Hij zegt helemaal niet zulke rare dingen hoor.
En zijn laatste zin doet me wel goed. Hij begint al wat Amsterdamse bluf te krijgen.
Die wedstrijden zijn er nu eenmaal. Ik probeer het niet helemaal goed te praten en bagatelliseren, maar als de eerste 3 wedstrijden gewonnen waren en vervolgens met een kutwedstrijd van Volendam verloren werd, was er veel minder gezeik geweest. Voor ik echt conclusies ga en wil trekken, moet ik toch echt meer wedstrijden zien...quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om de verloren wedstrijd, maar meer om de manier waarop. Het leek helemaal nergens op. De opstelling, de wissels, de tactiek, de instelling. Alles was kut. En dat mag dan best gezegt worden. Enige voordeel is dat Marco nu niet meer om Aissati (of De Jong) heen kan, lijkt me.
Mag toch hopen dat dit onzin is. Ze moeten dus eerst met de neus op de feiten gedrukt worden voor ze kunnen presteren? Wat een tyfusdebielen. Ik ben blij dat voetbal niet de hoofdreden voor me is om naar Ajax te gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Denk je nu niet dat ze er wat aan gaan doen ofzo? Hun willen dit echt niet nog een 2e keer meemaken hoor.
Aissati gaat denk ik ook wel spelen. Die man heeft de kwaliteit om iemand uit het niets vrij te zetten voor de keeper. Ajax heeft er de aanvallers voor alleen nu nog de speler opstellen die ze in stelling kan brengen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon Luque?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:39 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik had eergisteren geloof ik een speler van jullie naast me zitten op het terras tegenover Madame Tussaud. Weet alleen niet precies wie het was maar hij kwam me erg bekend voor. In z'n trainingspak zat ie daar met een kerel met koffertje en ik pak.![]()
Hij had zo'n peperduur Luis Vutton-tasje om, dus het moest bijna wel een selectiespeler zijn. Een normaal mens geeft geen 5000 euro voor een tasje uit.
Beetje Huntelaar-kapsel en donkere ogen, beetje Slavisch ofzo... Iemand een idee wie dat kon zijn?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:39 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik had eergisteren geloof ik een speler van jullie naast me zitten op het terras tegenover Madame Tussaud. Weet alleen niet precies wie het was maar hij kwam me erg bekend voor. In z'n trainingspak zat ie daar met een kerel met koffertje en ik pak.![]()
Hij had zo'n peperduur Luis Vutton-tasje om, dus het moest bijna wel een selectiespeler zijn. Een normaal mens geeft geen 5000 euro voor een tasje uit.
Beetje Huntelaar-kapsel en donkere ogen, beetje Slavisch ofzo... Iemand een idee wie dat kon zijn?
Manucharyan of hoe je het ook schrijft denk ik dan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:41 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, een stuk jonger. Luque had ik wel herkend.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Erg slim inderdaad, daar er geen voetballer of voetbalkenner bestaat met spleetogen of een chineze naam zoals jij.
Haha, jij snapt er vrij weinig van. Hij is juist een enorm beslissende voetballer die juist altijd zijn positie opzoekt, hij beweegt constant om de bal te passen en een te kaatsen. Hij scoort veel, geeft veel assists en zorgt er geregeld voor dat juist Kaka een vrije rol heeft omdat Seedorf schuin achter hem speelt.
Seedorf is een heel belangrijke schakel in het team van Milan, zijn fijne techniek, inzicht en fysieke kracht maakt hem een fantastische voetballer in het beste team ter wereld.
Bovendien is het onmogelijk om te stellen dát Seedorf een kutvoetballer is, aangezien hij dé beste (nogmaals: de allerbeste) voetballer van nederland OOIT is. Mocht je hieroverheen gelezen hebben, dan staat het hier nogmaals:
Hij is de allerbeste,
Hij is de allerbeste,
Hij is bovendien de allerbeste.
Ook is hij de beste voetballer ooit van nederland!
Dacht dacht ik ook even, maar die heeft een bollere kop en langer haar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:42 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Manucharyan of hoe je het ook schrijft denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |