abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:22:00 #126
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61263576
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Vertel mij eens, Hoe kun jij de allerbeste nederlandse voetballer zo wegserveren? Zie je niks door je spleetoogjes ofzo?
1: ik heb geen spleetoogjes (want ben gewoon kaas), maar wel slimme opmerking van jou om iemand's voetbalkennis te koppelen aan iemands mogelijke afkomst(!).

2: ik kijk naar hoe ze op het veld spelen, ipv hoeveel prijzen ze pakken door in een goed team te spelen.
Seedorf is positioneel dom, voetbaltechnisch niet fantastisch, maakt te vaak de verkeerde beslissingen, heeft te veel balverlies en een te lage handelingssnelheid, is sowieso te traag, verdedigd niet goed mee, en voegt aanvallend redelijk weinig toe.
Bij AC Milan kan hij aardig meeballen want er staat iemand achter hem die alles opruimt, en iemand naast hem die zo'n beetje dubbele of drie-dubbele verdediging op zich krijgt... dus Seedorf heeft alle rust, vrijheid en tijd om lekker mee te ballen. Zet Seedorf gewoon onder constante druk met vaste dekking, en het regent balverlies bij die jongen.
pi_61263700
De tering zeg, wat lopen er soms toch een klapjosti's rond tussen de ajax-fans, focking 1 wedstrijdje verloren alsof we alles zouden winnen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61263711
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

1: ik heb geen spleetoogjes (want ben gewoon kaas), maar wel slimme opmerking van jou om iemand's voetbalkennis te koppelen aan iemands mogelijke afkomst(!).

2: ik kijk naar hoe ze op het veld spelen, ipv hoeveel prijzen ze pakken door in een goed team te spelen.
Seedorf is positioneel dom, voetbaltechnisch niet fantastisch, maakt te vaak de verkeerde beslissingen, heeft te veel balverlies en een te lage handelingssnelheid, is sowieso te traag, verdedigd niet goed mee, en voegt aanvallend redelijk weinig toe.
Bij AC Milan kan hij aardig meeballen want er staat iemand achter hem die alles opruimt, en iemand naast hem die zo'n beetje dubbele of drie-dubbele verdediging op zich krijgt... dus Seedorf heeft alle rust, vrijheid en tijd om lekker mee te ballen. Zet Seedorf gewoon onder constante druk met vaste dekking, en het regent balverlies bij die jongen.
Erg slim inderdaad, daar er geen voetballer of voetbalkenner bestaat met spleetogen of een chineze naam zoals jij.

Haha, jij snapt er vrij weinig van. Hij is juist een enorm beslissende voetballer die juist altijd zijn positie opzoekt, hij beweegt constant om de bal te passen en een te kaatsen. Hij scoort veel, geeft veel assists en zorgt er geregeld voor dat juist Kaka een vrije rol heeft omdat Seedorf schuin achter hem speelt.

Seedorf is een heel belangrijke schakel in het team van Milan, zijn fijne techniek, inzicht en fysieke kracht maakt hem een fantastische voetballer in het beste team ter wereld.

Bovendien is het onmogelijk om te stellen dát Seedorf een kutvoetballer is, aangezien hij dé beste (nogmaals: de allerbeste) voetballer van nederland OOIT is. Mocht je hieroverheen gelezen hebben, dan staat het hier nogmaals:

Hij is de allerbeste,
Hij is de allerbeste,
Hij is bovendien de allerbeste.
Ook is hij de beste voetballer ooit van nederland!
pi_61263735
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aissati moet spelen!
Eerlijk gezegt knaagt dat redelijk aan mij, dat gekke interview met Aissati aan het begin van de wedstrijd, en het antwoord van v Basten na de wedstrijd: "De keuze´s zijn gemaakt en sommige jongens zullen teleurgesteld zijn."
pi_61263770
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 12:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zou inderdaad een betere keuze zijn geweest. Helaas.
[..]

Och... lood om oudijzer. Vermaelen en Silva zijn echt niet 'slecht' ofzo. Het middenveld bij Ajax werd gisteren gewoon overlopen, WIllem 2 rook bloed, en dan kun je verliezen.
[..]

Davids heeft al jaren niet meer het oude niveau dat hij ooit had, pakt te vaak domme kaarten, lijdt veel balverlies, gewoon een beetje dommig. Clarence Seedorf vind ik een slome kutvoetballer en dat heb ik al vaak genoeg onderbouwd, dus dat ga ik niet nog een keer doen.... maar die kan het niveau in Nederland niet meer aan. Tenzij je Gatusso achter hem zet en Kaka er naast.
[..]

Heitinga loopt ook vaak genoeg te kutten. Wisselvallige verdediger die opbouwens wel goed is, maar ook vaak door de mand valt verdedigend gezien. Wel een bikkelaartje, maar goed... ik zie liever dan een verdediger als Alex ofzo. Of Marcellis.
Seedorf slecht ... duidelijk dat jij nooit Italiaans voetbal kijkt. Die man is gewoon ijzersterk. Denk je dat Milan hem voor de pret erbij heeft of zo?
pi_61263783
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:27 schreef Noshiba het volgende:
De tering zeg, wat lopen er soms toch een klapjosti's rond tussen de ajax-fans, focking 1 wedstrijdje verloren alsof we alles zouden winnen
Het gaat niet zo zeer om de verloren wedstrijd, maar meer om de manier waarop. Het leek helemaal nergens op. De opstelling, de wissels, de tactiek, de instelling. Alles was kut. En dat mag dan best gezegt worden. Enige voordeel is dat Marco nu niet meer om Aissati (of De Jong) heen kan, lijkt me.
pi_61263792
Mag die seedorf discussie naar het seedorf topic? Er zijn nu even belangrijkere dingen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61263810
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Eerlijk gezegt knaagt dat redelijk aan mij, dat gekke interview met Aissati aan het begin van de wedstrijd, en het antwoord van v Basten na de wedstrijd: "De keuze´s zijn gemaakt en sommige jongens zullen teleurgesteld zijn."
Wat is er mis met dat interview? Hij zegt helemaal niet zulke rare dingen hoor.

En zijn laatste zin doet me wel goed. Hij begint al wat Amsterdamse bluf te krijgen.
pi_61263835
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het gaat niet zo zeer om de verloren wedstrijd, maar meer om de manier waarop. Het leek helemaal nergens op. De opstelling, de wissels, de tactiek, de instelling. Alles was kut. En dat mag dan best gezegt worden. Enige voordeel is dat Marco nu niet meer om Aissati (of De Jong) heen kan, lijkt me.
Ik zeg ook niet dat het niet slecht is, integendeel het was gewoon een afgang. Maar sommige zitten nu al van ja dit jaar gaan we niks winnen, verloren seizoen bladiebladiebla. Alsof we alle 34 wedstrijden gewonnen zouden hebben, beter nu dan aan het eind van het seizoen die verliespunten. Denk je nu niet dat ze er wat aan gaan doen ofzo? Hun willen dit echt niet nog een 2e keer meemaken hoor.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61263866
Hiephoi, wat een begin. Het seizoen duurt nog lang, maar als je zo begint, is het gewoon kut. En oh ja, kansloos publiek daar in Tilburg, jezus.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_61263877
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik bekijk idd de selectie en de opstelling, en ik zie niet alleen een droevige opstelling maar ook een droevige instelling van de spelers die die opstelling moeten invullen.
En toch worden we kampioen!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_61263879
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wat is er mis met dat interview? Hij zegt helemaal niet zulke rare dingen hoor.

En zijn laatste zin doet me wel goed. Hij begint al wat Amsterdamse bluf te krijgen.
Ja maar ik vind het zo vreemd allemaal dat Sno wel speelt en Aissati niet, dat klopt gewoon niet. Kan iemand overigens bevestigen of Aissati wel of niet warm liep gisteren?
pi_61263881
.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61263890
Ach die interviews met aisatti kunnen me niet zo schelen ,daar teren die journalisten op, die weten verdomd goed dat aisatti een makkelijk prooi is voor zulke dingen te zeggen op tv.

marco mag hem wel eens wat meer vertrouwen geven dat dan weer wel.
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:37:49 #140
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61263899
quote:

[..]

Die wedstrijden zijn er nu eenmaal. Ik probeer het niet helemaal goed te praten en bagatelliseren, maar als de eerste 3 wedstrijden gewonnen waren en vervolgens met een kutwedstrijd van Volendam verloren werd, was er veel minder gezeik geweest. Voor ik echt conclusies ga en wil trekken, moet ik toch echt meer wedstrijden zien...
pi_61263909
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:34 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Denk je nu niet dat ze er wat aan gaan doen ofzo? Hun willen dit echt niet nog een 2e keer meemaken hoor.
Mag toch hopen dat dit onzin is. Ze moeten dus eerst met de neus op de feiten gedrukt worden voor ze kunnen presteren? Wat een tyfusdebielen. Ik ben blij dat voetbal niet de hoofdreden voor me is om naar Ajax te gaan.
pi_61263924
quote:

[..]

Aissati gaat denk ik ook wel spelen. Die man heeft de kwaliteit om iemand uit het niets vrij te zetten voor de keeper. Ajax heeft er de aanvallers voor alleen nu nog de speler opstellen die ze in stelling kan brengen.

Ik vind het ook goed dat Ajax zo snel en zo hard op de smoel gaat zodat Van Basten geen enkele illusie overhoudt om het ook maar te verkutten
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:39:41 #143
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61263937
Ik had eergisteren geloof ik een speler van jullie naast me zitten op het terras tegenover Madame Tussaud. Weet alleen niet precies wie het was maar hij kwam me erg bekend voor. In z'n trainingspak zat ie daar met een kerel met koffertje en ik pak.

Hij had zo'n peperduur Luis Vutton-tasje om, dus het moest bijna wel een selectiespeler zijn. Een normaal mens geeft geen 5000 euro aan een tasje uit.

Beetje Huntelaar-kapsel en donkere ogen, beetje Slavisch ofzo... Iemand een idee wie dat kon zijn?
pi_61263955
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:39 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik had eergisteren geloof ik een speler van jullie naast me zitten op het terras tegenover Madame Tussaud. Weet alleen niet precies wie het was maar hij kwam me erg bekend voor. In z'n trainingspak zat ie daar met een kerel met koffertje en ik pak.

Hij had zo'n peperduur Luis Vutton-tasje om, dus het moest bijna wel een selectiespeler zijn. Een normaal mens geeft geen 5000 euro voor een tasje uit.

Beetje Huntelaar-kapsel en donkere ogen, beetje Slavisch ofzo... Iemand een idee wie dat kon zijn?
Was dat niet gewoon Luque?
pi_61263963
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:39 schreef Dr.Crane het volgende:

Hij had zo'n peperduur Luis Vutton-tasje om, dus het moest bijna wel een selectiespeler zijn. Een normaal mens geeft geen 5000 euro voor een tasje uit.

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:41:39 #146
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61263974
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Was dat niet gewoon Luque?
Nee, een stuk jonger. Luque had ik wel herkend.
pi_61263984
Wel grappig al die mensen die zeggen dat de selectie slecht is met kutspelers. We hebben serieus de beste selectie van Nederland en moeten hier echt kampioen mee worden. Maar wat net als voorgaand seizoen het probleem was is dat het geen collectief was. Maar we hebben maar 1 wedstrijd gespeeld dus er is nog niets aan de hand.
Hopelijk ziet van Basten het ook in de Urby tekort kwam en dat zijn basis opstelling niet goed uit heeft gepakt.
pi_61263992
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:41 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Nee, een stuk jonger. Luque had ik wel herkend.
Manucharyan of hoe je het ook schrijft denk ik dan.
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:43:02 #149
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61263997
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:28 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Erg slim inderdaad, daar er geen voetballer of voetbalkenner bestaat met spleetogen of een chineze naam zoals jij.

Haha, jij snapt er vrij weinig van. Hij is juist een enorm beslissende voetballer die juist altijd zijn positie opzoekt, hij beweegt constant om de bal te passen en een te kaatsen. Hij scoort veel, geeft veel assists en zorgt er geregeld voor dat juist Kaka een vrije rol heeft omdat Seedorf schuin achter hem speelt.

Seedorf is een heel belangrijke schakel in het team van Milan, zijn fijne techniek, inzicht en fysieke kracht maakt hem een fantastische voetballer in het beste team ter wereld.

Bovendien is het onmogelijk om te stellen dát Seedorf een kutvoetballer is, aangezien hij dé beste (nogmaals: de allerbeste) voetballer van nederland OOIT is. Mocht je hieroverheen gelezen hebben, dan staat het hier nogmaals:

Hij is de allerbeste,
Hij is de allerbeste,
Hij is bovendien de allerbeste.
Ook is hij de beste voetballer ooit van nederland!

Kom nou. Hoevaak heeft die aller aller aller beste man een goede wedstrijd in oranje gespeeld!?

Destijds bij Ajax was hij al een van de mindere spelers. Pak de CL finale van Ajax erbij en je ziet hem constant balverlies lijden. Bij Real Madrid was het ook niet veel. Sowieso heeft hij maar zeer weinig internationale wedstrijden goed gespeeld. En dan bedoel ik ECHT goed.

Hij is niet eens de beste Nederlandse middenvelder die we hebben, of die we hadden. Laat staan de beste NL voetballer aller tijden(!)

Mensen kijken echt puur naar de prijzen die hij pakt met zijn team, maar niet naar zijn spel. 5 jaar geleden was iedereen het er nog over eens dat die vent niet kan voetballen. Vervolgens speelt Oranje zonder hem kut en doen we opeens allemaal alsof hij heel goed was (terwijl we ook kut speelden met hem weer terug in Oranje, want hij voegt niks toe).

Het is een redelijk bepekte voetballer met matig inzicht, een matige techniek, weinig snelheid, etc.

Hij speelt in italie omdat dat een redelijk 'rustige' competitie is. Afgezien van 3- misschien 4 top tiens, is de kwaliteit daar trouwens redelijk LAAG. Dat is niet eens een mening, maar een FEIT. De Italiaanse competitie schat ik eerlijk gezegd lager in dan die van Nederland. Er zit veel geld en allure enzo... maar puur kwalitatief gezien valt het ontzettend tegen. Het is erg statisch, met voornamelijk erg beperkte spelers die alleen op hun eigen positie redelijk kunnen voetballen.

Men overschat de Italiaanse competitie, en men overschat de successen die Seedorf heeft behaald. Je kunt iedere CL finale die hij heeft gespeeld terug bekijken en je ziet dat hij een van de minste spelers op het veld is.
Het zelfde geldt voor zijn Oranje optredens. Hij voegt niets toe, is vrijwel NOOIT bepalend of beslissend geweest, en hoewel hij heus wel af en toe goed speelt, en heel soms zelfs fantastisch.... speelt hij toch regelmatig maar een 6-je of een 7. Zeer vaak een 5 zelfs.

Je kunt Seedorf vergelijken met Drenthe (niet qua voetbalkwaliteiten, maar qua mogelijke loopbaan en successen). Vroeg naar een topclub (bij Seedorf zat er nog een clubje tussen, waar hij redelijk faalde), en daar kun je dan vervolgens meeliften op het succes dat het team haalt, om je weer in de kijker te spelen bij andere topclubs.

Maar goed, het is tegenwoordig 'vloeken in de kerk' om te zeggen dat seedorf een matige voetballer is, want niemand kijkt meer hoe hij daadwerkelijk speelt en iedereen kijkt alleen naar de prijzenkast. Tja...(!)
Dan is Inzaghi ook een veel betere voetballer/spits dan van Nistelrooy, Bergkamp en Cruyff(!)
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:43:45 #150
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61264005
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:42 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Manucharyan of hoe je het ook schrijft denk ik dan.
Dacht dacht ik ook even, maar die heeft een bollere kop en langer haar.
Misschien gewoon een jeugdspeler, zelfs die hebben al zaakwaarnemers enzo tegenwoordig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')