Zou inderdaad een betere keuze zijn geweest. Helaas.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:47 schreef Barca het volgende:
Mogelijke oplossingen?
1. een coach (Rijkaard) i.p.v. een clown (Bassie)
Och... lood om oudijzer. Vermaelen en Silva zijn echt niet 'slecht' ofzo. Het middenveld bij Ajax werd gisteren gewoon overlopen, WIllem 2 rook bloed, en dan kun je verliezen.quote:2. verdedigers (Boulahrouz, Cannavaro, Braafheid) i.p.v. prutsers (Silva, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen)
Davids heeft al jaren niet meer het oude niveau dat hij ooit had, pakt te vaak domme kaarten, lijdt veel balverlies, gewoon een beetje dommig. Clarence Seedorf vind ik een slome kutvoetballer en dat heb ik al vaak genoeg onderbouwd, dus dat ga ik niet nog een keer doen.... maar die kan het niveau in Nederland niet meer aan. Tenzij je Gatusso achter hem zet en Kaka er naast.quote:3. middenvelders (Davids, C. Seedorf) i.p.v. zoutzakken (Lindgren)die samenspelen met Gabri en Aisatti/Cvitanich
Heitinga loopt ook vaak genoeg te kutten. Wisselvallige verdediger die opbouwens wel goed is, maar ook vaak door de mand valt verdedigend gezien. Wel een bikkelaartje, maar goed... ik zie liever dan een verdediger als Alex ofzo. Of Marcellis.quote:In plaats van veel geld uit te geven aan Sulejmani had Ajax er beter aan gedaan om Heitinga een lucratiever contract te geven en betere verdedigers te halen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:50 schreef jna het volgende:
[..]
Dat ze daar zelf niet zijn opgekomen![]()
Dat is de oplossing. We halen gewoon Cannavaro en Seedorf
Ik vind meer positivisme ook wel op zn plaats. Het kan gebeuren. het was slecht klaar. En nu op naar de volgende wedstrijden. Er zit heus wel potentie in.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:50 schreef Devz het volgende:
[..]
Niet zo gek gezien de slechtste seizoenstart in 20 jaar en de wetenschap hoe het de afgelopen seizoenen is gegaan.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:47 schreef Barca het volgende:
verdedigers (Boulahrouz, Cannavaro, Braafheid)
Dat ze die spelers niet gehaald hebben is inderdaad belachelijk!!quote:
Men maakt zich ook geen zorgen over de selectie, want die is prima, maar over de manier waarop Marco besluit die selectie op te stellen en te laten spelen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind meer positivisme ook wel op zn plaats. Het kan gebeuren. het was slecht klaar. En nu op naar de volgende wedstrijden. Er zit heus wel potentie in.
Nee, het niveau in Nederland ligt ook zo hoogquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:56 schreef Yi-Long het volgende: Clarence Seedorf vind ik een slome kutvoetballer en dat heb ik al vaak genoeg onderbouwd, dus dat ga ik niet nog een keer doen.... maar die kan het niveau in Nederland niet meer aan. Tenzij je Gatusso achter hem zet en Kaka er naast.
Braafheid was dan wel weer onhaalbaar. Snap ook niet wat middelmatige voetballers als Cannavaro en Boulahrouz in dat rijtje doen trouwens.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:02 schreef venomsnake het volgende:
Dat ze die spelers niet gehaald hebben is inderdaad belachelijk!!
Net als Ronaldinho, die kon je zo ophalen bij Barcelona!!
Meer positivisme? We verliezen met 30 miljoen aan nieuwe spelers van een club met 0.8 miljoen aan nieuwe spelers! WORD WAKKER!quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind meer positivisme ook wel op zn plaats. Het kan gebeuren. het was slecht klaar. En nu op naar de volgende wedstrijden. Er zit heus wel potentie in.
Net alsof Rijkaard het zo goed deed toen hij bij Barca begonquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou inderdaad een betere keuze zijn geweest. Helaas.
[..]
Er spelen toch spelers bij Ajax? Of wilde je alle voetballers uit de competitie opkopen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:06 schreef Barca het volgende:
De Guzman, Pieters, Marcellis, Koevermans, Pranjic
Ajax moet zich dan eens afvragen waarom spelers niet bij Ajax willen spelen.
Ja heel treurig maar we zijn één wedstrijd onderweg. Ben je er zo'n één die alles afrekent na één wedstrijd?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meer positivisme? We verliezen met 30 miljoen aan nieuwe spelers van een club met 0.8 miljoen aan nieuwe spelers! WORD WAKKER!
Nee die is verdedigend niet prima.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Men maakt zich ook geen zorgen over de selectie, want die is prima, maar over de manier waarop Marco besluit die selectie op te stellen en te laten spelen.
Bij Ajax spelen te veel matige spelers. Nee, niet alle spelers kopen. Beter en gerichter aankopen, dat wel!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:09 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Er spelen toch spelers bij Ajax? Of wilde je alle voetballers uit de competitie opkopen?
Wat had je dan verwacht 34 overwinningen? Er zal altijd wel een slippertje tussen zitten... Ik maak me nog niet druk in ieder geval.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:04 schreef ASroma het volgende:
opzich wel erg........31 miljoen is er geinvesteerd....... een recordbedrag? en dan 2-1 verliezen van tilburgte triest, maar jah het is nog vroeg in het seizoen en daarom is er blijkbaar een taboe om gelijk keihard uit te halen naar van basten en de spelersgroep.
Vertel mij eens, Hoe kun jij de allerbeste nederlandse voetballer zo wegserveren? Zie je niks door je spleetoogjes ofzo?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou inderdaad een betere keuze zijn geweest. Helaas.
[..]
Och... lood om oudijzer. Vermaelen en Silva zijn echt niet 'slecht' ofzo. Het middenveld bij Ajax werd gisteren gewoon overlopen, WIllem 2 rook bloed, en dan kun je verliezen.
[..]
Davids heeft al jaren niet meer het oude niveau dat hij ooit had, pakt te vaak domme kaarten, lijdt veel balverlies, gewoon een beetje dommig. Clarence Seedorf vind ik een slome kutvoetballer en dat heb ik al vaak genoeg onderbouwd, dus dat ga ik niet nog een keer doen.... maar die kan het niveau in Nederland niet meer aan. Tenzij je Gatusso achter hem zet en Kaka er naast.
[..]
Heitinga loopt ook vaak genoeg te kutten. Wisselvallige verdediger die opbouwens wel goed is, maar ook vaak door de mand valt verdedigend gezien. Wel een bikkelaartje, maar goed... ik zie liever dan een verdediger als Alex ofzo. Of Marcellis.
Ik bekijk idd de selectie en de opstelling, en ik zie niet alleen een droevige opstelling maar ook een droevige instelling van de spelers die die opstelling moeten invullen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja heel treurig maar we zijn één wedstrijd onderweg. Ben je er zo'n één die alles afrekent na één wedstrijd?
Ik ben optimistisch en voorspel een 2e plek, met 10 punten achterstand op PSV.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:15 schreef Barca het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal lijkt het me niet goed maar ... die nepclub uit Eindhoven wordt weer kampioen. Ajax wordt 't in ieder geval niet.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben optimistisch en voorspel een 2e plek, met 10 punten achterstand op PSV.
Eerste helft had je het al af moeten maken als Suarez de bal op Huntelaar had gegeven. Dan was de 2e helft maar een formaliteit. De 2e helft was helaas totaal anders.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht 34 overwinningen? Er zal altijd wel een slippertje tussen zitten... Ik maak me nog niet druk in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |