abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61264006
En straks winnen we 4-0 van Roda JC en winnen we gelijk de UEFA Cup.

Niks is zo veranderlijk als een Ajax-supporter.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61264024
Iemand al een eerste indruk van de wisselend ontvangen Oleguer ?

en tsjah, Evander sNO vond ik er op de OS samen met Maduro duidelijk met kop en schouders onderuit steken. Ik wil die jongen in de waan van de dag niet gelijk afbranden, maar hij zal echt wat moeten laten zien om mij te overtuigen. Ben bang dat het een Maduro de 2e is.
pi_61264026
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:43 schreef RayMania het volgende:
En straks winnen we 4-0 van Roda JC en winnen we gelijk de UEFA Cup.

Daar teken ik voor!
pi_61264029
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:44:58 #156
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61264032
Dat zou hem wel eens geweest kunnen zijn ja.
pi_61264037
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat dit onzin is. Ze moeten dus eerst met de neus op de feiten gedrukt worden voor ze kunnen presteren? Wat een tyfusdebielen. Ik ben blij dat voetbal niet de hoofdreden voor me is om naar Ajax te gaan.
Gast serieus, tuurlijk willen ze dit niet hebben. Maarja het overkomt iedereen! En nou ons toevallig bij de eerste wedstrijd van het seizoen. Lekker boeiend, van gaal was een een walgelijk slechte trainer volgens iedereen na z'n eerste paar wedstrijden en denken die mensen nu ook nog zo?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61264055
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Kom nou. Hoevaak heeft die aller aller aller beste man een goede wedstrijd in oranje gespeeld!?

Destijds bij Ajax was hij al een van de mindere spelers. Pak de CL finale van Ajax erbij en je ziet hem constant balverlies lijden. Bij Real Madrid was het ook niet veel. Sowieso heeft hij maar zeer weinig internationale wedstrijden goed gespeeld. En dan bedoel ik ECHT goed.

Hij is niet eens de beste Nederlandse middenvelder die we hebben, of die we hadden. Laat staan de beste NL voetballer aller tijden(!)

Mensen kijken echt puur naar de prijzen die hij pakt met zijn team, maar niet naar zijn spel. 5 jaar geleden was iedereen het er nog over eens dat die vent niet kan voetballen. Vervolgens speelt Oranje zonder hem kut en doen we opeens allemaal alsof hij heel goed was (terwijl we ook kut speelden met hem weer terug in Oranje, want hij voegt niks toe).

Het is een redelijk bepekte voetballer met matig inzicht, een matige techniek, weinig snelheid, etc.

Hij speelt in italie omdat dat een redelijk 'rustige' competitie is. Afgezien van 3- misschien 4 top tiens, is de kwaliteit daar trouwens redelijk LAAG. Dat is niet eens een mening, maar een FEIT. De Italiaanse competitie schat ik eerlijk gezegd lager in dan die van Nederland. Er zit veel geld en allure enzo... maar puur kwalitatief gezien valt het ontzettend tegen. Het is erg statisch, met voornamelijk erg beperkte spelers die alleen op hun eigen positie redelijk kunnen voetballen.

Men overschat de Italiaanse competitie, en men overschat de successen die Seedorf heeft behaald. Je kunt iedere CL finale die hij heeft gespeeld terug bekijken en je ziet dat hij een van de minste spelers op het veld is.
Het zelfde geldt voor zijn Oranje optredens. Hij voegt niets toe, is vrijwel NOOIT bepalend of beslissend geweest, en hoewel hij heus wel af en toe goed speelt, en heel soms zelfs fantastisch.... speelt hij toch regelmatig maar een 6-je of een 7. Zeer vaak een 5 zelfs.

Je kunt Seedorf vergelijken met Drenthe (niet qua voetbalkwaliteiten, maar qua mogelijke loopbaan en successen). Vroeg naar een topclub (bij Seedorf zat er nog een clubje tussen, waar hij redelijk faalde), en daar kun je dan vervolgens meeliften op het succes dat het team haalt, om je weer in de kijker te spelen bij andere topclubs.

Maar goed, het is tegenwoordig 'vloeken in de kerk' om te zeggen dat seedorf een matige voetballer is, want niemand kijkt meer hoe hij daadwerkelijk speelt en iedereen kijkt alleen naar de prijzenkast. Tja...(!)
Dan is Inzaghi ook een veel betere voetballer/spits dan van Nistelrooy, Bergkamp en Cruyff(!)
Oprotten en heel snel een beetje naar het hockeyforum, of voor mijn part het tennisforum maar hier moet je echt heeeeeeeeel snel mee stoppen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:46:28 #159
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_61264060
Die nederlaag zet de trend voor de rest van het seizoen! Alle 34 wedstrijden winnen is inderdaad moeilijk. Maar 25 wedstrijden winnen gaat ook niet lukken.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_61264061
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:44 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand al een eerste indruk van de wisselend ontvangen Oleguer ?

en tsjah, Evander sNO vond ik er op de OS samen met Maduro duidelijk met kop en schouders onderuit steken. Ik wil die jongen in de waan van de dag niet gelijk afbranden, maar hij zal echt wat moeten laten zien om mij te overtuigen. Ben bang dat het een Maduro de 2e is.
Oleguer had ik niks op aan te merken.
Sno vond ik goed als ballenafpakker, en hij durfde ook naar voren te gaan. Alleen is het jammer dat hij geen super techniek heeft. Als vervanger voor Gabri vind ik hem echt niet slecht ofsow.
Maduro 2? vraag het op het eind van het seizoen ofsow.
pi_61264085
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Oprotten en heel snel een beetje naar het hockeyforum, of voor mijn part het tennisforum maar hier moet je echt heeeeeeeeel snel mee stoppen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die YI heeft ongelijk, maar jij ook hoor met je overdreven ja de beste van nl ooit
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61264092
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:43 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Dacht dacht ik ook even, maar die heeft een bollere kop en langer haar.
Misschien gewoon een jeugdspeler, zelfs die hebben al zaakwaarnemers enzo tegenwoordig.
Begint al vanaf een jaar of 12 die zaakwaarnemers..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:50:09 #163
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61264119
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:49 schreef denthemen het volgende:

[..]

Begint al vanaf een jaar of 12 die zaakwaarnemers..
Over een tijdje hebben ze zelfs contracten.
Mag ook wel met Reker.
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:50:15 #164
30220 Barca
pi_61264122
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:42 schreef Wooldoor het volgende:
Wel grappig al die mensen die zeggen dat de selectie slecht is met kutspelers. We hebben serieus de beste selectie van Nederland en moeten hier echt kampioen mee worden. Maar wat net als voorgaand seizoen het probleem was is dat het geen collectief was. Maar we hebben maar 1 wedstrijd gespeeld dus er is nog niets aan de hand.
Hopelijk ziet van Basten het ook in de Urby tekort kwam en dat zijn basis opstelling niet goed uit heeft gepakt.
De beste selectie. HAHAHA
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:50:26 #165
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61264128
kutkruiken met hun grote bek heel de eerste helft hoor je ze niet en dan scoren en ineens een grote bek sterf tilburg
#FreeHat
pi_61264132
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:43 schreef RayMania het volgende:

Daar blijf ik me over verbazen. Tuurlijk, de afgelopen seizoenen zijn niet hoopgevend. Maar er is 1 nederlaag en er deugt weer niks en niemand.
That's all folks!
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:50:52 #167
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61264136
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zeg me waar ik ongelijk heb dan. Pak die wedstrijden van Oranje, Ajax, Madrid etc erbij, en hij is een van de mindere spelers.

Seedorf is een zeer grote speler qua naam en reputatie... maar dat komt voornamelijk door zijn prijzenkast en clubs waarvoor hij gespeeld heeft, dan daadwerkelijk door zijn kwaliteiten.

Een Cocu vind ik veel beter. eerlijk gezegd vind ik zelfs een Aissati al veel beter: creatiever, balvaster, slimmer. Ik hou van slimme aanvallende middenvelders, zoals Fabregas enzo. Seedorf WIL graag zo'n speler zijn, maar is dat niet. Seedorf is vaak op zijn best wanneer hij heel 'sober' speelt, maar dat doet hij veels te weinig want hij wil vaak een stempel drukken op de wedstrijd, en daar heeft hij de kwaliteiten niet voor.
pi_61264147
Seedorf de beste Nederlandse voetballer allertijden noemen .
En inderdaad in '95 bij Ajax hoorde hij wat mij betreft niet in de basis als iedereen fit was.
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:51:45 #169
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61264158
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:50 schreef Barca het volgende:

[..]

Die hebben ze (helaas ) wel. Het middenveld en de verdediging gaan ongeveer gelijk op met PSV (en ook wel met een fit Feyenoord) maar de voorste linie is toch van grote klasse.
pi_61264159
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:46 schreef Barca het volgende:
Die nederlaag zet de trend voor de rest van het seizoen! Alle 34 wedstrijden winnen is inderdaad moeilijk. Maar 25 wedstrijden winnen gaat ook niet lukken.
Dat is ook echt te zeggen na zo'n wedstrijd.. vorig jaar verloren we van excelsior uit en win je uit bij een ijzersterk NAC, rot toch eens op met dat gejank, zoek dan een andere club. Kut "supporters". Waarschijnlijk sta je straks vooraan met je zakdoekje en vingers in je mond om te fluiten

Kritiek kan en mag natuurlijk, maar om iedereen, en met name MVB nu al zó af te kraken dat is niet op zijn plaats
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61264192
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:48 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Die YI heeft ongelijk, maar jij ook hoor met je overdreven ja de beste van nl ooit
Feiten kun je niet negeren.
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:53:12 #172
30220 Barca
pi_61264195
Seedorf speelde in oranje zelden goed, maar bij zijn clubs deed hij het heel vaak ged. En hij had niet altijd een Gattuso en Káká achter/naast zich.

Seedorf slecht noemen en die reserve Duitser (schoonzoontje van de so called bondscoach) goed. LOL Of eigenlijk CRYING A RIVER.
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:53:27 #173
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61264202
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:51 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat is ook echt te zeggen na zo'n wedstrijd.. vorig jaar verloren we van excelsior uit en win je uit bij een ijzersterk NAC, rot toch eens op met dat gejank, zoek dan een andere club. Kut "supporters". Waarschijnlijk sta je straks vooraan met je zakdoekje en vingers in je mond om te fluiten

Kritiek kan en mag natuurlijk, maar om iedereen, en met name MVB nu al zó af te kraken dat is niet op zijn plaats
EN vooraan als de titel wel ( gewoon ) gewonnen wordt.
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:53:35 #174
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61264206
Ik zou het sowieso toejuichen als Seedorf naar de Engelse premier league ofzo zou verhuizen. Ik denk niet dat hij daar indruk zal kunnen maken....
Dat gaat te snel en te fel voor hem. Die valt daar door de boot.
pi_61264207
Jet li .. kap effe want je klets echt dik uit je nek. Ik ga e rniet eens inhoudelijk op in want het is gewoon lachwekkend wat je daar allemaal neerzet. En dit is ook meteen het laatste wat ik hier zeg over de Italiaanse competitie en over Seedorf.
pi_61264212
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Daar blijf ik me over verbazen. Tuurlijk, de afgelopen seizoenen zijn niet hoopgevend. Maar er is 1 nederlaag en er deugt weer niks en niemand.
Zo gaat het toch altijd, over 2 weken winnen we met grote cijfers en staat iedereen weer vooraan om aan de pogo mee te doen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:54:31 #177
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61264225
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:50 schreef Barca het volgende:

[..]

wat is daar grappig aan?
#FreeHat
pi_61264228
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:51 schreef denthemen het volgende:

[..]

vorig jaar verloren we van excelsior uit en win je uit bij een ijzersterk NAC, rot toch eens op met dat gejank, zoek dan een andere club. Kut "supporters". Waarschijnlijk sta je straks vooraan met je zakdoekje en vingers in je mond om te fluiten of ben je degene die zegt wat een geweldig team, wat zijn 'we' goed al worden we kampioen.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61264236
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zeg me waar ik ongelijk heb dan. Pak die wedstrijden van Oranje, Ajax, Madrid etc erbij, en hij is een van de mindere spelers.

Seedorf is een zeer grote speler qua naam en reputatie... maar dat komt voornamelijk door zijn prijzenkast en clubs waarvoor hij gespeeld heeft, dan daadwerkelijk door zijn kwaliteiten.

Een Cocu vind ik veel beter. eerlijk gezegd vind ik zelfs een Aissati al veel beter: creatiever, balvaster, slimmer. Ik hou van slimme aanvallende middenvelders, zoals Fabregas enzo. Seedorf WIL graag zo'n speler zijn, maar is dat niet. Seedorf is vaak op zijn best wanneer hij heel 'sober' speelt, maar dat doet hij veels te weinig want hij wil vaak een stempel drukken op de wedstrijd, en daar heeft hij de kwaliteiten niet voor.
Kijk wat jij doet, jij gaat een 16 jarige Seedorf die in het eerste van Ajax speelt en de champions league wint afvallen omdat hij niet zo sterk speelt? Dan heb je er gewoon geen kaas van gegeten, er komt veel meer bij kijken dan een bal weg trappen, en ja er zijn spelers met meer inzicht, maar Seedorf is verre van sober, hij is een steunpilaar bij Milan hij is een held van Milan en een echte topvoetballer met een geweldige mentaliteit gekoppeld aan geweldige voetbal techniek. Ja, hij heeft er slechte wedstrijden tussen zitten maar hij speelt doorgaans gewoon ijzersterk.
pi_61264240
Overigens vond ook ik Oleguer aardig spelen. Om toch maar even een positief puntje te noemen. Verdediging lijkt me aardig te staan. Silva speelde niet goed, maar hem vind ik wel een prima speler. Daar maak ik me dus geen zorgen over. Ons middenveld was het grootste probleem gisteren, maar dat is makkelijk op te lossen. Aissati op de plek van Urby en Gabri (die zal over twee weken wel fit zijn) op de plek van Sno. De mannetjes iets anders neerzetten en we rollen Roda op.
pi_61264243
quote:
Volgens Marca heeft Luque inmiddels van Ajax te horen gekregen dat hij transfervrij mag vertrekken. Hij zou daardoor nu zelfs kunnen kiezen tussen twee Spaanse clubs: Malaga en Santander. Malaga zou tot gisteren dichtbij zijn geweest, zelfs in grote lijnen akkoord zijn met de speler zelf, maar Santander zou zich op het laatst gemeld hebben. Santander zou Luque meer kunnen bieden en speelt Europees voetbal. Santander praat vandaag met de speler.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:55:38 #182
30220 Barca
pi_61264251
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:51 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Die hebben ze (helaas ) wel. Het middenveld en de verdediging gaan ongeveer gelijk op met PSV (en ook wel met een fit Feyenoord) maar de voorste linie is toch van grote klasse.
Verdediging en middenveld zijn beduidend minder dan die van Feijenoord en die nepclub uit Eindhoven.
pi_61264258
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:54 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Kots je op mijn reactie of op hun gezeik?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61264285
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:56 schreef denthemen het volgende:

[..]

Kots je op mijn reactie of op hun gezeik?
Ik had je reactie even bijgewerkt en kots ik op die mensen die zichzelf ajax-supporter noemen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:57:12 #185
52871 Blight
Supersized.
pi_61264288
Goed gezegd, denthemen. Niet janken, maar achter je club blijven staan, verdomme. We hebben nog 33 wedstrijden voor de boeg, en daarin moet iedereen alles geven. Óók de supporters.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:57:41 #186
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61264298
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:53 schreef Barca het volgende:
Seedorf speelde in oranje zelden goed, maar bij zijn clubs deed hij het heel vaak ged. En hij had niet altijd een Gattuso en Káká achter/naast zich.

Seedorf slecht noemen en die reserve Duitser (schoonzoontje van de so called bondscoach) goed. LOL Of eigenlijk CRYING A RIVER.

Bij Ajax was hij ook zelden echt goed. vergelijk het met Furby nu. Of Maduro.
Bij Real Madrid was het ook niet best. Zeer goed team om zich heen dus dan voetbalt het sowieso wat makkelijker als wanneer je in een sub-topper speelt, maar eigenlijk zeer zelden echt 'goed' Zijn hoogtepunt daar was geloof ik dat flabberschot van de middenlijn dat er met veel geluk in vloog.
Bij AC Milan kan hij redelijk meekomen, maar zoals ik al aangaf ligt dat meer aan de competitie (zwak en corrupt), en zijn medespelers waardoor hij wat meer tijd en rust aan de bal heeft.

..en in Oranje is het nooit iets geweest. Volgens mij minder dan 10 goede wedstrijden gespeeld. Als je zogenaamd ZO GOED bent, moet je dat ook in Oranje kunnen laten zien. Maar zelfs wanneer Oranje tegen zwakke landjes speelde was Clarence vaak ondermaats. Tja...(!)
pi_61264300
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:55 schreef Barca het volgende:

[..]

Verdediging en middenveld zijn beduidend minder dan die van Feijenoord en die nepclub uit Eindhoven.
Grapjurk
pi_61264319
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik had je reactie even bijgewerkt en kots ik op die mensen die zichzelf ajax-supporter noemen
Lees het nu pas, goeie edit natuurlijk

Overigens die mensen die je nu zo hoort zeiken, dat zijn ook de mensen die straks gewoon wedstrijden niet komen omdat het slecht gaat, omdat opeens andere dingen boven Ajax gaan omdat 't slecht gaat
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61264321
quote:

[..]

Haha wil jij serieus genomen worden hier? Ga zo door kerel.
pi_61264322
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef Blight het volgende:
Goed gezegd, denthemen. Niet janken, maar achter je club blijven staan, verdomme. We hebben nog 33 wedstrijden voor de boeg, en daarin moet iedereen alles geven. Óók de supporters.
Toch vind ik ook wel dat je kritisch mag zijn na zo'n wedstrijd als gisteren.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:58:41 #191
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61264323
quote:

[..]

Dat denk ik niet hoor.
pi_61264331
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Grapjurk
Die hele user is een grap
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61264344
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:58 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Maar tussen kritisch en MVB een clown noemen zit een groot verschil
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61264349
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik ook. Ik maak mij nog echt niet druk. Vooral een beginnende clubcoach afbranden na zijn eerste officiële wedstrijd bij Ajax . PSV heeft bijvoorbeeld al een wedstrijd gespeeld tegen Feyenoord, een wedstrijd waar het om ging. Zelfde geldt voor FC Twente. Ajax begint net. En verder heeft Ajax nieuwe (buitenlandse) spelers of spelers die net een week meetrainen.

En wie zegt dat Willem II een degradatiekandidaat is? Kun je dat nu al zien? AZ was bijna kampioen in 2006/2007, maar eindigde het seizoen er na in het rechterrijtje. Het ene seizoen is het andere niet. Wie weet gaat Willem II wel een fantastisch seizoen spelen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61264350
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef Blight het volgende:
Ik sta in het stadion wel achter mijn club hoor. Maar als het kut is, dan zeg ik dat.
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:00:39 #196
52871 Blight
Supersized.
pi_61264369
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:58 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat wel, maar opbouwende kritiek is wat anders dan huilen dat we zo slecht zijn.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:00:44 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61264371
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Kijk wat jij doet, jij gaat een 16 jarige Seedorf die in het eerste van Ajax speelt en de champions league wint afvallen omdat hij niet zo sterk speelt? Dan heb je er gewoon geen kaas van gegeten, er komt veel meer bij kijken dan een bal weg trappen, en ja er zijn spelers met meer inzicht, maar Seedorf is verre van sober, hij is een steunpilaar bij Milan hij is een held van Milan en een echte topvoetballer met een geweldige mentaliteit gekoppeld aan geweldige voetbal techniek. Ja, hij heeft er slechte wedstrijden tussen zitten maar hij speelt doorgaans gewoon ijzersterk.
Ik val hem daar niet op af. Sommige mensen doen alsof Seedorf altijd een fantastische speler is geweest, en dat is niet zo. Zelfs bij Ajax was hij destijds een van de allerminsten (maybe ben je te jong om je dat te herinneren) en kun je hem dus vergelijken met een Furby of Maduro nu). Erg jong inderdaad, maar toch...
Fabregas was ook al heel jong HEEL erg goed bij Arsenal. Die kun je dus wel met recht een fantastische voetballer noemen. De 20 jarige Fabregas vergelijken met Seedorf en dan heb je gewoon een complete mismatch.
pi_61264377
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:58 schreef denthemen het volgende:

[..]

Lees het nu pas, goeie edit natuurlijk

Overigens die mensen die je nu zo hoort zeiken, dat zijn ook de mensen die straks gewoon wedstrijden niet komen omdat het slecht gaat, omdat opeens andere dingen boven Ajax gaan omdat 't slecht gaat
Ik ben blij dat jij mij en bijvoorbeeld Montana zo goed kent.
pi_61264391
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik sta in het stadion wel achter mijn club hoor. Maar als het kut is, dan zeg ik dat.
Zoals ik eerder al zei, er is gewoon een groot verschil. Het was gister slecht, er had absoluut een betere opstelling moeten komen, maar om alles af te branden zoals vele hier doen? Weer roepen dat we geen kans maken, dat we voor Uefa cup moeten gaan etc. Dat slaat nergens op
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61264397
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:00 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat wel, maar opbouwende kritiek is wat anders dan huilen dat we zo slecht zijn.
Och, jawel. Maar dat soort figuren blijf je altijd houden.

Dat er gisteren in het uitvak nog werd geklapt voor de spelers, daar had ik ook een beetje een dubbel gevoel bij trouwens.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')