wat zegtienouquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:08 schreef Armoed het volgende:
Wat heerlijk, per se de groepen zwakbegaafde allochtone medemensen erop moeten wijzen dat ze asociaal bezig zijn en het menselijk ras vervuilen
Klacht: TS moet tegen zijn personaliteit ingaan en zich als watje opstellen om 7 messen in zijn ribbenkast te voorkomen en krijgt thuis de volle laag omdat ik haar 'die para chicka' noemde in gelukkig succesvolle attempt om snel rapport te creeeren en de illusie te schapen dat ik alles vanuit hun point of view zie.
Overigens niet eerste keer dat dit gebeurt
o/p quote voor morgenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:08 schreef Armoed het volgende:
Wat heerlijk, per se de groepen zwakbegaafde allochtone medemensen erop moeten wijzen dat ze asociaal bezig zijn en het menselijk ras vervuilen
Klacht: TS moet tegen zijn personaliteit ingaan en zich als watje opstellen om 7 messen in zijn ribbenkast te voorkomen en krijgt thuis de volle laag omdat ik haar 'die para chicka' noemde in gelukkig succesvolle attempt om snel rapport te creeeren en de illusie te scheppen dat ik alles vanuit hun point of view zie.
Puntkaak?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:03 schreef Strani het volgende:
Edit: Tenzij je vriendin natuurlijk een punt had. Wat deden die jongens?
QFTquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:18 schreef Juup© het volgende:
Ik snap er geen hol van.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:08 schreef Armoed het volgende:
Klacht: TS moet tegen zijn personaliteit ingaan en zich als watje opstellen om 7 messen in zijn ribbenkast te voorkomen en krijgt thuis de volle laag omdat ik haar 'die para chicka' noemde in gelukkig succesvolle attempt om snel rapport te creeeren en de illusie te scheppen dat ik alles vanuit hun point of view zie.
Quoted for Truthquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |