Wat denk je zelf? Dat kun je dus niet uit mijn vorige post halen?quote:
Tja, so what. Dat was wel te verwachten maar dat hoeft mijn mening toch niet te veranderen. Zoals RayMania constateert, zijn er nogal wat dwalingen. Dus waarom niet in Zeist!!!quote:Op zondag 14 september 2008 01:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toen werd de rode kaart van Sno geseponeerd
Lees dit topic maar eens terug maar je zal vast wel weer een nieuwe smoes verzinnen.
Blijven zuigen Ray, doe je goed. Maar je bent niet zuur hoorquote:Op zondag 14 september 2008 01:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dat kun je dus niet uit mijn vorige post halen?
Maar toen was je ineens niet meer in dit topic te vinden.quote:Op zondag 14 september 2008 01:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, so what. Dat was wel te verwachten maar dat hoeft mijn mening toch niet te veranderen. Zoals RayMania constateert, zijn er nogal wat dwalingen. Dus waarom niet in Zeist!!!
Nee dat vind ik niet raar want een schorsing heeft ook nog betrekking op de wedstrijden na de desbetreffende wedstrijd.quote:Is het trouwens niet raar dat een rode kaart geseponeerd kan worden maar zo'n doelpunt als dat van PSV neit later nog meegeteld kan worden.
Mag je vinden, dit topic is alleen interessant als er weer wedstrijden zijn, had er tussendoor niet meer in gekeken.quote:Op zondag 14 september 2008 01:27 schreef sjimz het volgende:
Maar toen was je ineens niet meer in dit topic te vinden.
Ik vind dat laten we zeggen hoogst opmerkelijk
Een doelpunt toch ook? Kan een kampioenschap om draaien.quote:Nee dat vind ik niet raar want een schorsing heeft ook nog betrekking op de wedstrijden na de desbetreffende wedstrijd.
Maar het heeft geen directe invloed op de eerstvolgende wedstrijd.quote:Op zondag 14 september 2008 01:29 schreef SCH het volgende:
Een doelpunt toch ook? Kan een kampioenschap om draaien.
Ja, dat zei je al, waarop ik zeg: maar misschien wel op de uiteindelijke eindstand van de competitie. Is misschien wel van groter belang dan zo'n rode kaart.quote:Op zondag 14 september 2008 01:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar het heeft geen directe invloed op de eerstvolgende wedstrijd.
Schrijf er een brief over naar Zeist misschien zijn ze het met je eens!quote:Op zondag 14 september 2008 01:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al, waarop ik zeg: maar misschien wel op de uiteindelijke eindstand van de competitie. Is misschien wel van groter belang dan zo'n rode kaart.
Dus?
Is heel moeilijk om achteraf zo'n goal nog goed te gaan keuren.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 01:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Schrijf er een brief over naar Zeist misschien zijn ze het met je eens!
Opzich wel maar ik denk niet dat het realiseerbaar is.quote:Op zondag 14 september 2008 01:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bespreek het liever op FOK! Er zit wel iets in toch?
Jij wilt mij niet begrijpen he. Zuurzakjequote:Op zondag 14 september 2008 01:36 schreef RayMania het volgende:
Als het niet goedkeuren van een terecht doelpunt directe invloed heeft op misschien wel de uiteindelijke eindstand van de competitie, dan is zo'n scheidsrechterfout in de wedstrijd dus juist wel een dwaling. Maar eerder zeg je van niet, 'omdat het uitgelegd is'.
Ik snap je gewoon niet. Dat is wat anders.quote:Op zondag 14 september 2008 01:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij wilt mij niet begrijpen he. Zuurzakje
Je kan ook gewoon inhoudelijk met argumenten op hem reageren want Ray heeft wel degelijk een punt.quote:Op zondag 14 september 2008 01:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij wilt mij niet begrijpen he. Zuurzakje
Ze zeggen later dat het doelpunt goedgekeurd had moeten worden. Dan zou het dus eigenlijk wel mee moeten tellen. Ik stel dat zo'n doelpunt wel eens van groter belang kan zijn voor de fairness van de competitie dan het al dan niet seponeren van een rode kaart.quote:Op zondag 14 september 2008 01:40 schreef RayMania het volgende:
Ik snap je gewoon niet. Dat is wat anders.
Dus dan is het wel degelijk een scheidsrechterlijke dwaling in die wedstrijd.quote:Op zondag 14 september 2008 01:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zeggen later dat het doelpunt goedgekeurd had moeten worden. Dan zou het dus eigenlijk wel mee moeten tellen. Ik stel dat zo'n doelpunt wel eens van groter belang kan zijn voor de fairness van de competitie dan het al dan niet seponeren van een rode kaart.
Maar het is later meteen uitgelegd hoe het kwam dus daarom noemde ik het geen dwaling. Hij had er een heldere verklaring voor, het is meteen rechtgezet. Als ze daarna nog vol gehouden dat het buitenspel was, was het echt een blunder. Zo bedoelde ik het en anders begrijp je het maar nietquote:Op zondag 14 september 2008 01:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus dan is het wel degelijk een scheidsrechterlijke dwaling in die wedstrijd.
Het gaat er toch om hoe het in de wedstrijd beoordeeld wordt?quote:Op zondag 14 september 2008 01:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar het is later meteen uitgelegd hoe het kwam dus daarom noemde ik het geen dwaling. Hij had er een heldere verklaring voor, het is meteen rechtgezet. Als ze daarna nog vol gehouden dat het buitenspel was, was het echt een blunder. Zo bedoelde ik het en anders begrijp je het maar niet
Als een scheids direct na de wedstrijd zegt dat ie er naast zat, vind ik dat nogal een verschil met een scheidsrechter die blijft volhouden.quote:Op zondag 14 september 2008 01:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat er toch om hoe het in de wedstrijd beoordeeld wordt?
reageer ook eens op de rest van mijn postquote:Op zondag 14 september 2008 01:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Als een scheids direct na de wedstrijd zegt dat ie er naast zat, vind ik dat nogal een verschil met een scheidsrechter die blijft volhouden.
Nee, want dat is een kromme vergelijking - kun je neit met scheidsrechters vergelijken.quote:Op zondag 14 september 2008 01:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
reageer ook eens op de rest van mijn post
Waarom kan je dat dan niet met scheidsrechters vergelijken?quote:Op zondag 14 september 2008 01:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, want dat is een kromme vergelijking - kun je neit met scheidsrechters vergelijken.
Voor Nijhuis wel kut natuurlijk, omdat hij er door de vierde man op wordt gewezen.quote:Op zondag 14 september 2008 00:06 schreef RayMania het volgende:
Het doelpunt van Koevermans mocht natuurlijk nooit afgekeurd worden. En Holman; was dat nou echt geel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |