Ik doe slechts werk waar ik geen fuck hoef uit te voerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
What the tuc!?! Gisteren telefoonwerk en vandaag promowerk? Heb je een taakstraf opgelegd gekregen?
-1 voorspelbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik doe slechts werk waar ik geen fuck hoef uit te voeren
NOU MISSCHIEN WAS DIE OPMERKING WEL GEKNIPT VOOR ZO:n KUTMOMENTE HEHEHAHAHHAAHAHEHEhquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:42 schreef ne0n het volgende:
TUC = omgekeerd CUT, ik snap hem niet, cut als in knippen?
Hoe kun je nou in godsnaam liever knippen hebben dan Tuc.
cut-garpje.
Oh daar denkt 98% van de mensen toch anders over die hartstikke blij zijn met hun gratis koekjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Promotiewerkers zijn net kakkerlakken. Het liefst wil je ze doodtrappen, maar je loopt er maar liever omheen...
Voor gekoelde blikjes cola wil ik ze soms wel eens aankijken inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh daar denkt 98% van de mensen toch anders over die hartstikke blij zijn met hun gratis koekjes [ afbeelding ]
Lijkt me ook wel wat, beetje koekjes vretenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Btw, waar kan ik solliciteren naar zo'n baan?
Google eens op "promotiewerk"quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
gratis is goed...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Promotiewerkers zijn net kakkerlakken. Het liefst wil je ze doodtrappen, maar je loopt er maar liever omheen...
van drie van die pakjes tuc krijg je echt een droge bek en behoefte aan drank om het weg te spoelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, beetje koekjes vreten
Als je me een PM stuurt kan ik je wel aan een solicitatieformulier helpen. Ik ben ook een Promo-etter en we zoeken nog veel mensen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Rondlopen in het zonnetje met mensen ouwehoeren en beetje keokjes rondstrooien, works for mequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:48 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Ja, maar ik zoek het type 'promotiewerk' waarbij ik geen fuck hoef te doen..
Haha jij moet rondlopen, ik mag tenminste nog blijven staan met mijn gratis kaas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rondlopen in het zonnetje met mensen ouwehoeren en beetje keokjes rondstrooien, works for me
Is dit onderdeel van het promotiewerk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rondlopen in het zonnetje met mensen ouwehoeren en beetje keokjes rondstrooien, works for me
Mja ik mag ook blijven staanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Haha jij moet rondlopen, ik mag tenminste nog blijven staan met mijn gratis kaas.
Wat dacht je dan ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:51 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Is dit onderdeel van het promotiewerk?
Onderdeel? dit is vrijwel alles wat je de hele dag hoeft te doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:51 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Is dit onderdeel van het promotiewerk?
nepyt tiurethca koo nak kiquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:53 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer je overtuigende manier van typen
HAHAHA IK LEES EM WEL IN DE METRO/SPITSquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Of bij het station als ze die kut dag kranten uitdelen dan zegt iedereen altijd: ja DÀÀÀÀÀÀG!!!!
Nou 1 pluspunt voor jou danquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik zou die grapjes nooit kunnen bedenken
Suc6 dan maar enzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://www.promodukties.com/pagina-promodukties/vacatures.htmquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
haha die is wel goed!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
-AHHAHAHA IK HEB LIEVER HET OMGEKEERDE
slijmbalquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:35 schreef McKillem het volgende:
Trouwens, promontiemensen die gratis meuk uitdelen.Vooral in de vorm van eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
De andere kant van het koekjequote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef amaranta het volgende:
Zal ik het zeggen of willen jullie nog even in spanning blijven?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:37 schreef amaranta het volgende:
Ik ken ook een grap.
Wat krijg je als je tuc omdraait?
Heb je de OP gelezen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef amaranta het volgende:
Zal ik het zeggen of willen jullie nog even in spanning blijven?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:50 schreef Knevelt het volgende:
Het is wachten op de eerste Tuccer in dit topique.
Hihi, wat ben jij toch een grappige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Mijn grap staat niet in de op.quote:
Ja, maar toen ik die reactie van mij in elkaar aan het breien was stond jouw reactie er nog niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn grap staat niet in de op.
In de op bedoelen ze tuc=kut
En ik zei: de andere kant van het koekje. Dat is niet hetzelfde.
Nee.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:08 schreef amaranta het volgende:
Maar wel goede grap he broekpaling?
Om aan te trekken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:53 schreef veldmuis het volgende:
Ik vraag altijd een extra pakje aan die promotiemedewerkers
toch nog iemand die die grap maaktquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:52 schreef nicomart het volgende:
Maar niemand die vroeg hoeveel het kostte om ze naar het station te brengen?
[ afbeelding ]
Hej Jerry, waar's Tom?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:12 schreef Ulreazj het volgende:
Of je heet JErry en iedereen zegt, springer springer.
Ja die heb ik ook al 100x gehoord, gevolgd door een tevreden blik van de maker en een afwachtende blik wanneer je gaat lachen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn grap staat niet in de op.
In de op bedoelen ze tuc=kut
En ik zei: de andere kant van het koekje. Dat is niet hetzelfde.
Een shirt en zo'n laf petjequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:22 schreef Gesloten het volgende:
Monsterscore? Welke kleding had je aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |