Ik doe slechts werk waar ik geen fuck hoef uit te voerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
What the tuc!?! Gisteren telefoonwerk en vandaag promowerk? Heb je een taakstraf opgelegd gekregen?
-1 voorspelbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik doe slechts werk waar ik geen fuck hoef uit te voeren
NOU MISSCHIEN WAS DIE OPMERKING WEL GEKNIPT VOOR ZO:n KUTMOMENTE HEHEHAHAHHAAHAHEHEhquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:42 schreef ne0n het volgende:
TUC = omgekeerd CUT, ik snap hem niet, cut als in knippen?
Hoe kun je nou in godsnaam liever knippen hebben dan Tuc.
cut-garpje.
Oh daar denkt 98% van de mensen toch anders over die hartstikke blij zijn met hun gratis koekjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Promotiewerkers zijn net kakkerlakken. Het liefst wil je ze doodtrappen, maar je loopt er maar liever omheen...
Voor gekoelde blikjes cola wil ik ze soms wel eens aankijken inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh daar denkt 98% van de mensen toch anders over die hartstikke blij zijn met hun gratis koekjes [ afbeelding ]
Lijkt me ook wel wat, beetje koekjes vretenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Btw, waar kan ik solliciteren naar zo'n baan?
Google eens op "promotiewerk"quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
gratis is goed...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Promotiewerkers zijn net kakkerlakken. Het liefst wil je ze doodtrappen, maar je loopt er maar liever omheen...
van drie van die pakjes tuc krijg je echt een droge bek en behoefte aan drank om het weg te spoelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, beetje koekjes vreten
Als je me een PM stuurt kan ik je wel aan een solicitatieformulier helpen. Ik ben ook een Promo-etter en we zoeken nog veel mensen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Rondlopen in het zonnetje met mensen ouwehoeren en beetje keokjes rondstrooien, works for mequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:48 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Ja, maar ik zoek het type 'promotiewerk' waarbij ik geen fuck hoef te doen..
Haha jij moet rondlopen, ik mag tenminste nog blijven staan met mijn gratis kaas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rondlopen in het zonnetje met mensen ouwehoeren en beetje keokjes rondstrooien, works for me
Is dit onderdeel van het promotiewerk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rondlopen in het zonnetje met mensen ouwehoeren en beetje keokjes rondstrooien, works for me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |