Moet een flinke satelliet zijn dan.quote:
Soms vangen ze net het zonlicht goed om flink fel te 'schijnen'. Een eindje verder zijn ze dan ineens een stuk minder fel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moet een flinke satelliet zijn dan.
Oke!..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moet een flinke satelliet zijn dan.
Zal zo m'n telescoop pakkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Oke!..Dan duidelijke foto's, graag?!..
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef remlof het volgende:
Het is Jupiter.
Zie http://www.sterrenkunde.nl/stuv/index.html
Van de planeten zijn deze maand alleen Venus en Jupiter waarneembaar. Venus staat 's avonds laag in het westen, maar gaat minder dan een uur na de zon onder. Jupiter staat aan het begin van de avond als een heldere 'ster' boven de zuidelijke horizon en gaat kort na middernacht onder.
Staat vrij laag jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:40 schreef muisje-eliza het volgende:
oke..jupiter dus, ik zie m nogsteeds niet als ik goed om me heen kijk, istie laag boven de grond ofzo? ik zie wel zat andere sterren
ik zag hem even geleden ook ja, maar vond hem best wel snel bewegen... dacht eerst aan iets wat in de dampkring verbrandde ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef Zupa het volgende:
Mijn 2 broers en ik hebben een oranje object gezien aan de hemel tijdens het uitlaten van de honden. Bewoog niet snel, maar ook niet langzaam en het was zeker geen vliegtuig of helikopter.
Nee, op het moment dat mensen het rapporteerden was de ISS ergens voor de kust van Chili in een OostzuidOostelijke richting.quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef sander89 het volgende:
ISS zou ook kunnen, die is deze weken weer te zien, die is wel weer in een paar min weg.
http://spaceflight.nasa.g(...)?country=Netherlands
Wij zaten met vieren in de tuin zaterdagavond en zagen hem rond 23.45 uur (Tilburg).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef Zupa het volgende:
Mijn 2 broers en ik hebben een oranje object gezien aan de hemel tijdens het uitlaten van de honden. Bewoog niet snel, maar ook niet langzaam en het was zeker geen vliegtuig of helikopter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |