lol zo een apparaat heeft de vent van me bazin ook en die gast weegt 120 kilo en is 2 meter lang.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:34 schreef anoniemm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hij heet Tomos Streetmate
Als ik al geen rijbewijs A zou hebben dan zou ik het er op kunnen, jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:14 schreef thaduck het volgende:
Ik zeg, het is iets.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:16 schreef anoniemm het volgende:
Is het dan een brommer of een scooter volgens jullie?
Ik denk brommer, want die looks heeft ie, maar andere zeggen dat de echte brommers alleen schakel zijn.
heb een fiets, meerdere auto's en boten en ook meerdere brommertsquote:Op maandag 1 september 2008 10:21 schreef makkie88 het volgende:
scouters zijn brommers..
of
allemaal de zelfde rotzooi, ga fietsen! of koop een auto
waarom reageer jij op me quote?quote:Op maandag 1 september 2008 11:29 schreef T42 het volgende:
[..]
heb een fiets, meerdere auto's en boten en ook meerdere brommerts
Tis een heel mooi ding hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:54 schreef McWurth het volgende:
[..]
lol zo een apparaat heeft de vent van me bazin ook en die gast weegt 120 kilo en is 2 meter lang.
Ziet er niet uit natuurlijk he... wie wil er trouwens op zo een kreng rijden is toch echt lelijk.
Denk dat dit wel een goeie maatstaf is. Een C50 bijvoorbeeld is toch echt een brommer, met kappen, en ook te krijgen met een automatische 4traps versnellingsbak, maar wel met de poten op trappers of voetsteunen uiteraardquote:Op woensdag 3 september 2008 22:00 schreef RetepV het volgende:
Een scooter is een ding dat een treeplank heeft om je voeten op te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |