Dat zou een zeer bijzondere prestatie zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog wel op 1. Vanavond staat Ajax daar natuurlijk.
Volgende keer zal ik je een cursusje PI's lezen geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat zou een zeer bijzondere prestatie zijn
Daar wil ik bij zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:09 schreef ASroma het volgende:
jezus nou op deze manier dus ook zeker tegen borac eruit, wat een kutzooi
Ja want de titel is nu al gespeeldquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:10 schreef TC03 het volgende:
Derksen: "Marco van Baster neemt louter goede beslissingen". Verkiest Sno boven Aissati.
Derksen: "Ajax wordt kampioen". Willem II - Ajax: 2-1
Derksen vorig jaar: AZ wordt kampioen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:10 schreef TC03 het volgende:
Derksen: "Marco van Baster neemt louter goede beslissingen". Verkiest Sno boven Aissati.
Als iemand anders soortgelijk reageert als Feyenoord achterstaat, beloof je dan dat je niet boos gaat worden schatjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daar moet op gedronken worden hi ha ho!
![]()
![]()
![]()
Sarrrrrrrrpong! Nu gaat het komen!
AZ gaat inderdaad iedereen aftroeven met hun middenveld, daardoor minder druk op de verdediging, de bal meer naar voren waardoor ook de spitsen eens vaker benaderd kunnen worden en ze dan ook eens kunnen scoren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:09 schreef TAV74 het volgende:
nou, de kampioen is dus idd al bekend.
Dat zeg ik niet, ik presenteer alleen feiten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja want de titel is nu al gespeeld
Isaksson die in twee weken tijd van "zak aardappelen" naar "degelijke keeper" werd gekwalificeerd door beroepsdemagoog Johanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:10 schreef TC03 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |