Nou, dat mag je me dan donderdag haarfijn uit gaan leggenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:15 schreef LastRequest het volgende:
Haha kijk das het nadeel van mijn "vakgebied".. iedereen neemt alles maar voor lief maar veel mensen hebben echt niet door wat er allemaal achter zit
En dat waren vooral alle documenten die ik had geschreven en dingen die ik had ontworpen, filmpjes die ik had gemaakt enzo.. en Adobe Premiere heb ik verwijderd want die gebruik ik toch niet meer.
na heb nog even geslapen had om 3 uur wel bijgelezen alquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus ga je maar de hele dag zitten lurken
Dat heb ik met teksten van liedjes onthouden, als ik gewoon es op die manier lesstof naar binnen kon krijgenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
mén, als studeren toch eens net zo snel ging met Happy Hardcore op als de keuken schoonmaken
van scouting was openingsweekend van t jaar ondanks dat we een jaar al niet geweest zijn toch maar eens langsgeweest en voor die kinderen een touwbrug en kabelbaan enzo in elkaar gezet (bij mook op zon kampterein hoog in de bomenquote:
Ik kan er echt geen één bedenkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef Doodkapje het volgende:
JAAAAAHHHHH OMG... weer terug
En mijn harige naad dat ik alles weer terug ga lezen... iemand zin om highlights op te noemen van de afgelopen 3 weken?
voor mij begint t ook weer morgenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Dupje het volgende:
Zow ik ben alvast mn nest in, beetje lezen enzo en dan slapen. Morgen vroeg op, ofja, 06:45 uur, maar dat heb ik echt al heeeeeeeeeeel lang niet meer gedaan zo vroeg.
Dus maar beetje goed slapen.
Trusteee en jullie horen morgen mijn eerste stage avontuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |