Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:16 schreef The_Dean het volgende:
Het is namelijk mijn 500e Stage SC topic
Welke? Van afgelopen uitzending, of een oude?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:38 schreef PieterBas het volgende:
Ik zit een stukje het verhaal van rosendahl aan het luisteren![]()
Een oude..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke? Van afgelopen uitzending, of een oude?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:40 schreef PieterBas het volgende:
Een oude..
De kwaliteit is wel kutquote:Ik ben de laatste aflevering aan het downloaden![]()
Veel kijkers natuurlijk...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
De kwaliteit is wel kut
Heel veel ruis op de webcamstream
Snap het ook niet zo goed eigenlijk...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:49 schreef PieterBas het volgende:
Jammer dat ze niet Niek van de Bruggen als vervanger nemen... want die deed het nog best leuk... Krijgen nu Stefan de Goes in plaats van Rickie..
Wordt mijn humeur toch een beetje beinvloed door het voetbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt mijn humeur toch een beetje beinvloed door het voetbalKut pilesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Preciesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
Snap het ook niet zo goed eigenlijk...
Heb je het succesvolste nachtprogramma, doe je geen poging om dat voort te zetten, maar ga je een kleurloze dj plaatjes laten draaien!
het is radio! wat boeit die kleur nouquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap het ook niet zo goed eigenlijk...
Heb je het succesvolste nachtprogramma, doe je geen poging om dat voort te zetten, maar ga je een kleurloze dj plaatjes laten draaien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |